Linképítés: Google helyezés a találati lista 1. oldalán (Nem a miénk a Google – mégis meg tudjuk csinálni)

Akár 3000%-os forgalomnövekedés a weboldaladon linképítéssel

Akár 3000%-os forgalomnövekedés a weboldaladon linképítéssel

Kerüljük a mellébeszélést: mi a fő probléma az oldaladdal?

Az, hogy nem termel elég bevételt.

Nem érkezik elég látogató az oldaladra, akik kitölthetnék az árajánlatkérő űrlapjaidat, és az ügyfeleiddé válhatnának: ez pedig végül alacsony profitban mutatkozik meg.

Szeretnéd, ha végre ez megváltozna?

Ebben tudok Neked segíteni a linképítéssel!

Ők már ismerik a munkánkat

Partnereink, ügyfeleink, akik már tudják, hogyan dolgozik a Keresőben Első csapata.

Látogatóra van szükséged: de nem akármilyen látogatóra

Ha pusztán annyi a célod, hogy növeld a weboldalad forgalmát, azt megteheted több csatornán keresztül is:

  • hirdethetsz a Google organikus találati listáján,
  • a Google Display hálózaton,
  • a Facebook felületén,
  • vagy akár hírlevélen keresztül is.


Ezekben az esetekben bizonyos értelemben Te mész az ügyfeleidhez, hogy felhívd magadra a figyelmüket.

Mi kell ahhoz, hogy ez megforduljon, és az ügyfél keressen meg Téged a problémájával?

Egyszerű a megoldás: legyél ott, ahol ő keresi a megoldást: a Google első oldalán!

Ha valaki beírja a keresőbe a Te termékedhez, szolgáltatásodhoz, iparágadhoz tartozó kulcsszót, akkor Téged kell megtalálnia először, ha nem akarod, hogy valamelyik versenytársadat válassza – ebben akarok segíteni Neked!

Hogyan leszel 1. a Google-ben?

Hogyan leszel 1. a Google-ben?

A Google célja, hogy ha valaki beír egy szót a keresőbe, akkor a legjobb, legrelevánsabb oldalakat találja meg a találati listán.

Mi tehát a Te feladatod?

Hogy megmutasd a Google-nek, Te vagy a legjobb a saját témádban, és érdemes Téged megmutatnia az érdeklődőknek.

De hogyan lehet ezt megtenni?

Ha Te fodrászt keresel, megkérdezed az ismerőseidet, hogy kit ajánlanak, és akihez a legtöbben küldenek, azt fogod felhívni, hogy időpontot egyeztess nála.

A Google is épp úgy gondolkodik ebben a tekintetben, mint Te vagy én: egy téma kapcsán (több más tényező mellett) azt vizsgálja, hogy egy adott oldalra hány másik weboldal hivatkozik linkek formájában.

Minél több link mutat az oldaladra, annál megbízhatóbbá válsz a Google szemében, és annál előrébb kerülsz a találati listán – erről szól a linképítés.

Az 1. lépés a Google 1. hely felé: kérj tőlünk árajánlatot!

Nem fogok olyat ígérni, amit nem lehet betartani, és azt sem állítom, hogy a linképítés egy mindenkinek megtérülő befektetés.

Ha futtatsz Google Ads kampányokat, akkor már vannak elképzeléseid arról, hogy mennyi pénzt lehet fordítani egy weboldal forgalmának növelésére.

Tegyük fel, hogy egy nagyon kicsi piacon mozogsz, ahol 100 látogatónak is óriási értéke van az oldalon: ha átlag 200 forintot fizetsz kattintásonként, akkor a Google hirdetés 20.000 forintot fog jelenteni Neked.

Ebben az esetben a linképítés nem a legkifizetődőbb megoldás, úgyhogy ha Nálad ez a helyzet, akkor nem is kell tovább olvasnod: nem akarok olyat eladni Neked, ami nem térül meg számodra.

Ha viszont havi 100-150 ezer forintot is elköltesz Google hirdetésekre, akkor van miről beszélnünk: ezt ugyanis már a linképítéssel meg lehet spórolni hosszú távon.

Mit kell tenned?

Kérj tőlünk árajánlatot úgy, hogy űrlapunkon keresztül megadod weboldalad címét és legalább 5 hozzá kapcsolódó kulcsszót!

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Keresőben első lettem, tehát a problémámat megoldottátok :-) Több ezer termékes webpatikánkban több száz kulcsszóra jövünk a Google organikus kereséseiben az első oldalon vagy akár az első helyen…

Ükös Szabolcs
Prevenciopatika.hu

Ükös Szabolcs

2. lépés: kulcsszókutatás és konkurenciaelemzés

A weboldalad és a legfontosabb kulcsszavaid alapján komoly kutatásba kezdünk: általában 1.000, de van, hogy 3-4.000 további releváns kulcsszót is összegyűjtünk Neked.

De nem állunk meg ennyinél: megnézzük, melyik az a 40 konkurens weboldal, aminek szintén helyezései vannak ezekre a keresőszavakra, milyen tartalmakkal értek el jó pozíciókat, és milyen linkháttérrel rendelkeznek.

Egy ilyen kutatásból tehát megtudod, melyik kulcsszavakra érdemes fókuszálnod, azokra mennyien keresnek rá, illetve milyen kattintási díjak lennének Google Ads-ben egy hónapban, és azt is láthatod, hogy mekkora versenyre érdemes számítanod.

3. lépés: átvizsgáljuk SEO szempontok szerint a weboldalad

Nehéz bejuttatni a Google TOP10-be egy weboldalt, ha nincs keresőoptimalizálva – nem lehetetlen, de sokkal több időbe, energiába és pénzbe kerül, mint egy gondosan felépített honlap esetében. Éppen ezért szoktuk átnézni ügyfeleink oldalait is, hogy lássuk, milyen szinten felel meg a Google elvárásainak. Többek között ellenőrizzük
  • a title,
  • és meta description részeket,
  • a fő- és alcímeket (H1, H2, H3, stb. címsorokat)
  • az URL
  • és webmorzsa felépítést,
  • szöveg hosszát
  • valamint a képek optimalizáltságát.

Minél több van ezek közül a Google irányelvei szerint beállítva, annál hamarabb fogják a keresőrobotok előre juttatni a természetes találati listán.

4. lépés: megkezdjük a linképítést

Ha már mindent ellenőriztünk, akkor végre bele is tudunk kezdeni a munkába – a minőségi linképítésbe.

Mitől minőségi?

Pontosan tudom, hogy mások is kínálnak hasonló szolgáltatást, sőt, sokan messze kevesebbért, mint mi – de a magas minőséghez mindig magasabb ár is tartozik.

Egy hivatkozást kitenni egy oldalra még nem nagy művészet – azt elérni viszont, hogy az a hivatkozás értékes legyen a Google szemében, már komoly munkát kíván.

A konkurenciáid erősségétől függően mi 3 különböző szintű linképítést tudunk biztosítani Neked, annak érdekében, hogy eredményes legyen a munkánk.

Linképítés az 500+ saját weboldalból álló rendszerünkre támaszkodva – átlagos konkurencia esetén

Vissza a korábbi fodrászos példához: amikor elkezdesz kérdezősködni az ismerőseid között, nyilván szűrni fogod az információkat: az a közeli jó barátod, akit már évek óta ismersz, és igényes a megjelenésére, valószínűleg megbízhatóbb forrásnak számít, mint a kopasz buszsofőr, akivel egyébként aznap találkoztál először.

Önmagában tehát az is számít, hogy honnan jön a link, és ez az, amit nagyon sokan nem (vagy nem akarnak) figyelembe venni.

A linképítés alapszintje nálunk, hogy átlag 500 szavas (2500-3000 karakteres) cikkeket írunk különböző blogjainkra, amelyek kifejezetten a Te szolgáltatásodról, termékedről szólnak, és ebbe helyezzük el az oldaladra mutató hivatkozást.

Az ehhez szükséges információkat pedig szerződéskötést követően egy kb. 30 perces interjú során beszéljük át veled, és ennek a kivonatát minden nálunk dolgozó kolléga megkapja majd.

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Változatos, értékes tartalmakba kerülnek a linkjeid

Egy kis segítség: 500 szó az normál betűmérettel és sortávolsággal picivel több, mint egy A4-es oldalnyi szöveg.

A Google robotja látni fogja a kulcsszót, és érzékeli majd, hogy releváns tartalomból mutat rád a link.

Fontos, hogy az 500 szó csak átlag: hogy a cikkek változatosak és természetes hatásúak legyenek, a szövegíróink egyaránt készítenek 200 és 1000 szavas cikkeket is 1-1 projekt keretében.

Hogy mennyi ilyen cikket tudunk Neked készíteni?

Nem sajnáltuk a pénzt és időt arra, hogy felépítsünk egy most már több mint 500 saját weboldalból álló rendszert (és még további 300-hoz férünk hozzá), úgyhogy láthatod: van hová kitenni a linkjeidet.

Csak egy valamit bántam meg Zsoltékkal kapcsolatban: hogy nem hamarabb találtam rájuk. A szavukat sajnos nem tartják be, hiszen az elért eredményeket 1-1,5 évre ígérték, viszont a profi munkájuknak köszönhetően mindössze fél év alatt elértük a kitűzött célt! :)

Verdes Ferenc
Instantense.hu

Verdes Ferenc

Nem akármilyen blogokról van szó!

500+ weboldalt üzemeltetni nem könnyű feladat, még ha csupán a linképítés is a céljuk, de önmagában ezt még mások is megtehetik – az viszont szintén fontos, hogy ennek a hálózatnak minden tagja komoly minőséggel rendelkezik.

Csakis olyan lejárt domaineket vásárolunk meg, amelyek

korábban is magyar tartalommal rendelkeztek

és legalább 25 link mutat rájuk különböző IP címekről

Fontos: lehet, hogy egy oldalra 100 link mutat, de ha mind ugyanarról a helyről, az nem biztos, hogy sokat ér a Google szemében: ezért figyelünk arra, hogy a 25 link más-más helyről származzon, és ugyanez az elv az alapja annak is, hogy miért dolgozunk egyáltalán 500+ weboldallal: hogy minél több helyről tudjunk linkelni Téged!

Ráadásul minden blogunk külön C-klasszos IP címen található, így pedig a kapcsolatot sem lehet egyértelműen látni közöttük – ebből következően a Google azt fogja látni, hogy egymástól teljesen független helyekről hivatkoznak az oldaladra.

Mi a(z alap) linképítés ára? (Munkaórában és forintban kifejezve)

Miből áll tehát a munka számunkra?

A szövegíróink megírják minden hónapban a cikkeket (általában 10-20-30-40 darabot havonta felváltva, hogy változatos legyen), majd ezeket posztoljuk is a blogjainkra.

Hogy neked mennyi linkre van szükséged, azt a fentebb már említett elemzések után fogjuk megállapítani: ha ez megvan, kidolgozzuk az éves tervet, és havidíjas szolgáltatás keretében kínáljuk.

Linképítéses csomagajánlataink 47.500 Ft-os havidíjtól indulnak, de komolyabb kulcsszavak és verseny esetén több mint 300 órát is a linképítésbe fektethetünk Neked egy év alatt.

Miért kerül ez ennyi munkába?

Csinálhatnánk úgy, ahogy mások is teszik: tehetnénk a linkeket 100-200 szavas cikkecskékbe is, és szétszórhatnánk őket néhány weboldalra – csak az a baj, hogy így nem tudnám garantálni Neked az eredményeket.

Minőségi linképítést kínálok Neked, ami kőkemény melót jelent a gyakorlatban – de így el is tudom érni Neked, hogy a befektetett pénzed hosszú távon megtérüljön.

Mi a(z alap) linképítés ára? (Munkaórában és forintban kifejezve)

Linképítés erősebb konkurencia mellett

A konkurenciaelemzés során kiderülhet, hogy már nagyon komoly verseny van azokra a kulcsszavakra, amikre Te is előre szeretnél kerülni.

Ezen nem szabad meglepődni, mert abban biztos lehetsz, hogy a versenytársaid már elkezdték a linképítést: itt az ideje, hogy felvedd a kesztyűt, és megelőzd őket!

Ha úgy érezzük, hogy az 500+ tagból álló saját rendszerünk (és a további 300 oldal, amihez még hozzáférünk) nem elég, akkor még rádobunk egy lapáttal: mikroszkóp alá vesszük a konkurencia weboldalait, és megnézzük, ők honnan szereztek linkeket.

A megoldást már sejtheted: ha megvannak a linkforrások, akkor megpróbálunk Neked is hivatkozásokat szerezni ezekről a helyekről: regisztrálunk, linkeket kérünk, amit csak lehet, megteszünk a siker érdekében.

Ez +1 óra munkát jelent minden héten, viszont nagyon bizonytalan, hogy milyen eredményeket tudunk elérni, hiszen korántsem biztos, hogy minden oldalra tudunk linket kihelyezni.

Weboldalak készítése linképítés céljából – a legkomolyabb verseny esetére

A linképítés harmadik szintje az, amikor már nem elégszünk meg az átlagosnál minőségibb cikkekkel sem, hanem nagyobb kaliberű fegyverre váltunk.

Ha túl nagy a verseny, akkor komplett weboldalakat szoktunk építeni, szigorúan az ügyfél témájában, minimum 2000 szavas terjedelemben.

Ebben az esetben már igazi, szakmai szövegek készülnek a megfelelő témában, a fő kulcsszavakra fókuszálva, változatos terjedelemmel és felépítéssel.

Van oldal, ami egyetlen 2000 szavas főoldalból áll, míg a másik 1 rövidebb főoldalból, és 2-10 kisebb aloldalból.

A tapasztalat azt mutatja, hogy a Google sokkal értékesebbnek ítéli az ezeken az oldalakon elhelyezett linkeket – de értelemszerűen a rengeteg befektetett energia miatt (domain vásárlás, kutatás, szövegírás, webdesign, stb.) ezt nem tudjuk mindenkinek felajánlani.

Egy kifejezetten költséges szolgáltatásról beszélünk, amit csak azok az ügyfeleink szoktak igénybe venni, akiknél a Google hirdetések kattintási ára már az 1.000 forintot is megközelíti.

Mi lesz a linkekkel, ha lejár a szerződésünk?

Ez az, amiről nagyon sok ezzel foglalkozó cég „elfelejt” beszélni – nem feltétlenül azért, mert titkolnak valamit, egyszerűen csak nem érzik eléggé fontosnak.

De benned azért már felmerült ez a kérdés igaz?

A mi ajánlatunk tartalmazza a linkfenntartás díját is, hiszen ezzel tudjuk biztosítani, hogy a kihelyezett hivatkozások a későbbiekben is fennmaradjanak és tovább erősítsék az oldaladat.

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Megér ennyit a linképítés?

Komolyaknak tűnnek a költségek?

Igen – de messze eltörpülnek amellett, hogy mennyit nyerhetsz!

Mutatok egy példát: ennél az ügyfelünknél 2016 februárjában kezdtük meg a munkát – egy viszonylag népszerű iparágról van szó, még annak ellenére is, hogy a kínált termék nem az olcsó kategóriába tartozik (7 számjegyű összegekre kell gondolni).

Mik voltak az eredmények?

Mik voltak az eredmények?
  • az első évben elértünk egy 11.000-es látogatottságot;
  • a második évben 100%-os forgalomnövekedés mellett 23.000 látogatót gyűjtöttünk,
  • a harmadik évben pedig majdnem egy újabb forgalomduplázás mellett elértük a 44.600 felhasználót:
a harmadik évben pedig majdnem egy újabb forgalomduplázás mellett elértük a 44.600 felhasználót

Ez a három év tehát összesen nagyjából 78.000 látogatót jelentett: számoljunk csak 100 forintos kattintási árral, és máris kijön, hogy ennyi látogatót 7.8 millió forintból lehetett volna szerezni a Google hirdetéseken keresztül.

Ezzel szemben az ügyfelünk 2016-2019 között kevesebb, mint 5 millió forintot fizetett a linképítésért (az akkori árainkkal számolva) – magyarul tehát 2.8 millió forintot spórolt meg magának.

De nézzük, mi történt ezután!

De nézzük, mi történt ezután!

2019 végére az előző évi 44.000-es látogatószámot 85.000-re emeltük, ami 91,49%-os növekedést jelentett

A 2020-as év viszont ebben az iparágban is megmutatta a hatását: a koronavírus járvány okozta válságos időszakban az érdeklődés látványosan megtorpant, és ahogy az alábbi grafikonon is látszik, őszre tudott csak újra erőre kapni:

2020 és 2021 azonos időszakát nézve ismét emelkedett a látogatószám, köszönhetően az új helyezéseknek: majdnem 80%-os volt a növekedés:

majdnem 80%-os volt a növekedés

És a legfrissebb adatok: 2022-ben sikerült ismét megdupláznunk a weboldal organikus forgalmát!

2022-ben sikerült ismét megdupláznunk a weboldal organikus forgalmát!

És mi kellett ehhez?

Hogy a legfontosabb, legerősebb, legrelevánsabb kulcsszóra a Google találati listájának 1. helyére juttassuk az oldalt, és ott is tartsuk.

Meg persze az is, hogy heti rendszerességgel írjunk tartalmat a weboldalra…

Cégünk sokat köszönhet a Keresőben Első csapatának. Ígéretükhöz híven hónapról hónapra egyre jobb helyezést ért el az oldalunk, mígnem elsők lettünk és ezt folyamatosan tartjuk is, hála Zsoltéknak.

Balogh Péter
E-tanusitas.eu

Balogh Péter

1. a linképítés ára

Láthatod, hogy ez egy komolyabb befektetést jelent, ami ugyan hosszú távon bőven megtérül, mégsem engedheti meg mindenki magának: pontosan ezért kifejezetten azokat az ügyfeleket keressük, akik ezt képesek megfizetni, és átlátni az előnyeit.

2. a megtérülés ideje

A linképítés egy hosszú távú befektetés, ami nem fog egyik pillanatról a másikra eredményeket hozni. Ezt a szolgáltatást azok a cégek veszik igénybe, akik készek nagyobb távlatokban gondolkodni, és akár 9-12 hónapot is várni a célok elérésére.

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Mutatok 5 példát arra, hogy milyen eredményeket sikerült a linképítéssel elérnünk ügyfeleinknél az utóbbi években.

1. példa: akinél a munkamenetek száma 3000%-os növekedést mutat

akinél a munkamenetek száma 3000%-os növekedést mutat

Ennél az ügyfelünknél sikerült elérnünk azt a bizonyos 30x-os forgalomnövekedést, amit a címben ígértem Neked.

Ha elsőre túlzásnak tűnt, akkor most a számokból láthatod, hogy valóban van alapja: a grafikonon is látszik a növekedés folyamatossága, és ez egyértelműen a jó Google helyezéseknek köszönhető.

2. példa: 1000%-os növekedés a munkameneteknél

1000%-os növekedés a munkameneteknél

Nem kell szaporítani itt a szót, hiszen a számok magukért beszélnek: 8.237 felhasználóból 97.063-at csináltunk mindössze 12 hónap alatt az ügyfelünknek.

Hangsúlyozom, hogy ezek csak az organikus találatokból érkező látogatók, tehát ehhez csak a Google találati listáján való jó pozíció kellett – képzeld el, milyen sikereket érhetsz el, ha ezt még kombinálod is a különböző Google, Facebook és hírlevél kampányokkal.

3. példa: 670%-os változás a munkamenetek számában

670%-os változás a munkamenetek számában

A forgalomduplázás már önmagában is egy szép eredmény, de ha már közel hétszerezni is tudunk, akkor annak óriási jelentősége van a bevétel tekintetében.

Így volt ez ennél az ügyfelünknél is, akinél a munkamenetek számát 10.768-ról 82.891-re növeltük – ha szeretnél Te is ilyen fejlődést elérni, akkor mindenképp érdemes linképítésbe fektetned.

Ami miatt eredetileg mellettük döntöttem az az volt, hogy szemben a korábbi tapasztalatainkkal, Zsolt meg tudta mondani, hogy nagyjából mikor lesz eredmény, az minek a hatására következik be és ez mennyibe fog nekünk kerülni.

Maldrik Bence
Nyomtatoalkatresz.hu

Maldrik Bence

4. példa: 93%-os emelkedés a munkamenetekben

93%-os emelkedés a munkamenetekben

A kép itt is magáért beszél: 2022 őszére majdnem megdupláztuk az oldalra érkező új látogatók számát, ahogy a munkamenetekét is.

Persze ehhez sem csak a linképítést vetettük be: folyamatosan írtuk a tartalmakat az oldalra a legfontosabb témákban, a legnépszerűbb kulcsszavakat felhasználva.

5. példa: 40%-os emelkedés a munkamenetek számában

40%-os emelkedés a munkamenetek számában

Talán kicsit kevésnek tűnik a többi példa mellett, de gondolj csak bele: te visszautasítanál egy lehetőséget, hogy 40%-kal több felhasználó kerüljön az oldaladra, és azok 40%-kal több munkamenetet végezzenek?

Ez az 5 példa (+ a 0., amit először mutattam) bizonyítja nemcsak azt, hogy a linképítés működik, hanem hogy egyre többen választják is, és abban is biztos lehetsz, hogy a versenytársaid már szintén dolgoznak az ügyön.

Ezt kapod tehát tőlünk:

Nagyjából ismered már az árainkat, és azt is tudod, mit kapsz a pénzedért cserébe.

Minél komolyabb eredményeket akarsz látni, annál nagyobb befektetésre van szükség – mi viszont azért fogunk dolgozni, hogy ez egészen biztosan megtérüljön Neked!

Mit kínálunk tehát Neked?

  • Profi minőségű linképítést,
  • részletes kulcsszókutatásra és konkurenciaelemzésre alapozva,
  • egy több mint 500+ blogot számláló rendszerre támaszkodva,
  • gondosan tesztelt és kipróbált stratégiákkal kiegészítve.

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Sokféle linképítést találsz még – de ilyet nem valószínű

Nem azt mondom, hogy most kell meghoznod a döntést, hiszen láttad, nem aprópénzről van itt szó.

Nyugodtan nézz körbe az interneten, és gyűjtsd ki, hogy mások mennyiért ígérik Neked ugyanazt az eredményt, mint én (már ha egyáltalán ígérnek ilyesmit).

Viszont kérlek, azt is vedd figyelembe, hogy milyen eszközökkel dolgoznak majd!

  • Milyen hosszú cikkekben helyezik el a linkeket?
  • Milyen szövegkörnyezetben?
  • Milyen domainekre kerülnek?
  • Hány darab cikk fog készülni, és mennyi idő alatt?

A 3. példában láthattad, hogy volt már olyan ügyfelünk, aki a magas árak miatt egy konkurenciához fordult, majd kicsivel több, mint egy év múlva visszatért hozzánk.

Olcsóbb volt a másik ajánlat?

Egyértelműen.

És jobb is?

Ezt döntsd el Te: az biztos, hogy ennél az ügyfelünknél azóta sikerült behozni a „lemaradást”, és a számok is ezt bizonyítják.

Mi a garancia a sikerre?

Bizonyos értelemben a korábbi ügyfeleink eredménye garancia lehet számodra a sikerre, hiszen láthatod a statisztikákat, és a számok nem hazudnak.

Garantálni viszont az eredményeket nem lehet, és nem is fogom Neked – nem az enyém a Google, hogy az 1. helyet biztosítani tudjam, és jós se vagyok, hogy előre megmondjam, mi fog történni 1 év múlva.

Az eddigi évek során gyűjtött tapasztalatokra, és az általad már ismert eszköztárunkra hagyatkozva meg tudom ígérni Neked, hogy a lehető legminőségibb szolgáltatást fogod kapni.

A linképítés egy hosszú távú folyamat, úgyhogy rengeteg türelemre van szükség ahhoz, hogy lássuk a munkánk gyümölcsét – ezért nem halogathatod sokáig a döntést.

Célunk a meghatározott 14 kulcsszavunknál a Google első 3-ba kerülés volt. Nagyjából 10 hónap után a 14-ből 10 kulcsszóra sikerült elérnünk az első helyet, gondolom akinek weboldala vagy webáruháza van tisztában van azzal, hogy ez mit is jelent.

Erdő-Bonyár Pál
Bagbox.hu

Erdő-Bonyár Pál

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Látod már, mennyit ér Neked a linképítés? Akkor kérj árajánlatot most!

Mindent tudsz most már arról, hogy a linképítés mit tud tenni a vállalkozásodért, és hogy kihez kell fordulnod segítségért.

A linképítéssel járó feladatokat persze más is el tudja végezni – egy kis szorgalommal akár Te is, ha van rá, mondjuk 1-2 napod minden héten a következő években (és ebbe még nem számoltam bele azt az időt, amíg beleásod magad a témába, és szakemberré képzed magad).

Ha rá tudsz szánni ennyi időt a vállalkozásod vezetése, és a rengeteg ezzel járó feladat mellett, akkor tiéd a pálya – ha viszont profi segítségre van szükséged, akkor kérj tőlünk árajánlatot, és engedd, hogy a Google találati listájának elejére küldjük a weboldalad!

Gondold át, meddig várhatsz még a linképítéssel!

Látod, hogy milyen eredményeket értünk el már az ügyfeleinknek, és azt is, hogy ez mennyi időbe került.

Számold ki, hogy mennyi pénzt veszíthetsz azzal egy év múlva, ha most nem állsz rá a linképítésre!

A Google ADS és Facebook hirdetésekkel ugyan szintén lehet ügyfeleket hozni az oldaladra, sőt, a Google Display hirdetésekkel akár kifejezetten olcsón is – de ezek csak rövid távú megoldások.

És érdemes azt is figyelembe venni, hogy 1-1 kampány milyen apróságokon csúszhat el: egy lejáró bankkártya, egy feltört Facebook fiók elég ahhoz, hogy a hirdetések leálljanak, Te pedig új ügyfelek nélkül maradj.

Egy hirdetés addig működik, amíg fizetsz utána – az általunk kihelyezett linkek viszont a szerződésünk lejárta után is erősíteni fogják weboldaladat, tehát a helyezéseidet (minimális befektetés mellett) éveken át megtarthatod.

A linképítés tehát biztonságot és hosszú távú eredményeket jelent vállalkozásodnak.

Mi tehát az ajánlatom Neked?

  • Profi minőségű linképítést kínálok Neked.
    • Mit nyersz ezzel?
  • Megszerzed az első helyeket a Google találati listáin a legfontosabb kulcsszavakra.
    • Miért jó ez Neked?
  • Mert így akár megduplázhatod a weboldalad forgalmát!
    • Mit jelent a nagyobb forgalom?
  • Több érdeklődőt és potenciális ügyfelet, akik árajánlatot kérnek tőled.
    • Miért jobb a Google organikus találati listájából gyűjteni látogatókat?
  • Mert ők már keresik a megoldást a problémájukra, és valószínű, hogy azt fogják választani, akit a Google-ben történő keresés során egyből meglátnak.
    • Mit jelent a több látogató az oldalon?
  • Több bevételt – és ez itt a lényeg.

Nagyon könnyű elveszni a részletekben, és sokan elfelejtik, hogy mi volt a cél már a kezdetektől fogva.
  • Én nem jó minőségű linkeket akarok adni Neked – ez csak egy eszköz.
  • Nem több látogatót akarok adni az oldaladnak – mert még ez is csak eszköz.

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Neked megéri a linképítés? Attól függ, mekkora a céged!

Kegyetlenül őszinte leszek: a linképítés nem az az univerzális csodafegyver, aminek mindenki gondolja.

Sőt: az sem biztos, hogy a te cégednek megtérülne.

A linképítés egy hosszú távú, költséges befektetés – éppen ezért ökölszabályként fogalmaztuk meg, hogy:

ha egy cégnek nincs legalább nettó 20 millió forintos árbevétele, akkor nem ajánljuk neki a linképítést.

Megtehetnénk, hogy minden árajánlatkérőt rábeszélünk a linképítésre (mások talán ezt meg is teszik), azonban ez nem lenne korrekt.

Ha valaki a nettó 20 milliós határ alatt mozog a vállalkozásával, annak Facebook és tartalommarketinget kínálunk, mert azt szeretnénk, hogy olyan költségek mellett érjen el eredményeket, amik mellett elégedett lehet.

Min. nettó 20 milliós árbevételű cégeknek ingyen kulcsszókutatást + konkurenciaelemzést adunk

A linképítésről szóló árajánlatokhoz részletes kulcsszókutatásra és konkurenciaelemzésre van szükség, aminek természetesen díja is van: nettó 40.000 Ft.

A fentebb kifejtett okok miatt azonban szeretnénk ösztönözni azokat a vállalkozásokat, akik számára a linképítést az egyik legjobb megoldás lehet, éppen ezért elengedjük ezt az árat azoknak a cégeknek, akiknek az éves árbevételük 20.000.000 forint felett van a legutolsó közétett hivatalos adatok alapján.

Amennyiben a te vállalkozásod ennek nem felel meg, de mégis szeretnél árajánlatot kérni, természetesen megteheted, de ebben az esetben felszámoljuk a kutatások díját is.

Azt akarom, hogy több árajánlatkérés, abból minél több valódi ügyfél szülessen a Te oldaladon és keress nagyon sok pénzt, mert szeretnék még több sikeres linképítés-sztorit látni.

Kérj tőlünk árajánlatot most linképítésre: add meg weboldalad címét és az 5 legfontosabb kulcsszavadat, mi pedig megmutatjuk, hogyan leszel a Keresőben Első!

Most már kíváncsi vagy, mennyi linkkel érhetsz el sikereket?

Nagyon szeretnénk, ha a Te oldalad is több ügyfelet tudna szerezni Neked – ebben fogunk segíteni, ha kitöltöd űrlapunkat.

Már várjuk, hogy átbeszélhessük együtt a részleteket!

Hogyan tudunk még segíteni neked?

Tetszik, amit fentebb olvastál, de elsőre még túl nagy falatnak érzed? Tedd meg az első lépést könnyebben: válaszd kapcsolódó szolgáltatásainkat!

Hogyan tovább?

Rengeteg igazán hasznos információt és trükköt találsz itt.

Miért nem az első a keresőben a keresobenelso.hu?
Linképítés

Miért nem az első a keresőben a keresobenelso.hu?

A nagy kérdés, amit már néhány alkalommal korábban is megkaptunk, de talán ez a Facebook komment foglalja össze a legjobban: „Ami számomra érdekes, hogy ha beírom a google-be a linképítés kulcsszót a hirdető weboldalának se híre, se hamva az organikus találatok között! Csak fizetett hirdetésben jelenik meg!

Elolvasom a cikket»