15 kérdés a kulcsszókutatásról: hogyan növelheti weboldalad teljesítményét?
15 fontos kérdést válaszolunk meg cikkünkben, amelyek segítenek megérteni, miért is olyan fontos a kulcsszókutatás.
„A fiatal szakértői gárda innovatív gondolkodással, ügyfélközpontú hozzáállással, felkészülten végzi akár a szövegírást, design tervezést vagy a weboldal technikai kialakításával kapcsolatos kimagasló tevékenységét.„
Haiszky Ernő Zoltán
Magannyomozo.eu
Te sem csak annyit vársz el a weboldaladtól, hogy szép legyen.
Ez a vállalkozásod egyik legfontosabb eleme, az üzleted, ami az online térben helyezkedik el.
Ide érkezik mindenki, aki érdeklődik a szolgáltatásod, a terméked iránt, és jó eséllyel itt hozzák meg a döntést is, ami számodra a legfontosabb: hogy Téged választanak-e, vagy a konkurenciádat.
Pontosan ezért Te nem elégedhetsz meg egy jól kinéző, tetszetős weboldallal: Neked olyan kell, ami képes meggyőzni a potenciális ügyfeleidet, és hitelességet épít számodra.
3 fontos alapelvünk van az egyedi weboldal készítés kapcsán, amit minden körülmények között betartunk:
Ha azt mondjuk, hogy egyedi honlapot készítünk Neked, akkor azt komolyan is gondoljuk. Nem fog minden nap szembejönni Veled az interneten az a dizájn, amit Neked állítunk össze.
Egy ideális világban ezt nem lenne szabad külön előnyként kiemelni, mert alapvetőnek kéne lennie. Sajnos a tapasztalat viszont azt mutatja, hogy ez nincs mindig így.
Találsz olyan cégeket a neten, akik 2-3-4 hónapot kérnek tőled a honlapod összeállítására. A minőségi munkához idő kell, de mi a legrosszabb esetben is hetek alatt elkészülünk a weboldaladdal.
Nem akarom rabolni az idődet, úgyhogy a közepébe vágok, és megmutatom, hogyan dolgozunk.
A weboldal tervezés első lépése a Te alapos kifaggatásod: rengeteg infót kell megtudnunk ahhoz, hogy tökéletes honlapot tudjunk felépíteni számodra.
Persze nem baj, ha nincs még a fejedben egy pontos elképzelés arról, hogy milyen oldalt szeretnél – ezt nem is várjuk el, viszont tudunk segíteni abban, hogy körvonalazódjon a kép.
Megmutatom, mik azok a kérdések, amikkel biztosítjuk, hogy elégedett leszel a végeredménnyel.
Árajánlatkérés?
Feliratkozás?
Telefonhívás?
Rendelés?
Valamilyen akciót mindenképp elvársz attól a látogatótól, aki az oldaladra érkezik, és a mi feladatunk az, hogy ezt minél egyszerűbbé tegyük a számára.
A cél meghatározza, hogy pontosan hogyan épül fel az oldal, és ezért is ez az egyik legfontosabb kérdés, amit elsőként kell feltennünk.
Nyilván nem egyformán szólítasz meg egy cégvezetőt, egy viszonteladó partnert és egy otthon ülő családanyát/családapát – ha sikeres akarsz lenni, akkor tudnod kell, hogy kihez beszélsz.
És ez nem csak a szövegre vonatkozik: a képi világ, a színek, a különböző dizájn elemek is kommunikálnak azzal, aki az oldalra érkezik, és ezért nekünk is tudnunk kell róla, hogy pontosan kiket akarsz elérni.
Persze számítunk rá, hogy ennek meghatározása nem jelent olyan komoly gondot, hiszen egy cég akkor működőképes, ha tudja, kinek kínálja a termékeit, szolgáltatásait.
Ne felejtsd el: az oldalad célja, hogy a potenciális ügyfeleidből váltson ki pozitív érzelmeket, ezért kell őket megismernünk elsősorban.
Barátságosság, professzionalizmus, családias hangulat, modern, 21. századi hozzáállás, vagy a tradíciók tisztelete… 1000 és 1 féle hangulatot lehet tükrözni egy weboldalon keresztül, és neked 1-et kell ezek közül nagyon jól megragadni.
Ha elsőre nem is találod erre a választ, ne aggódj – nem olyan nehéz ez, mint amilyennek elsőre látszik: csak azon kell elgondolkoznod, hogy mit szeretnél, ha az emberek maguk előtt látnának, amikor Rád gondolnak.
„Így elég nekem a célt megjelölni és a terveket egyeztetni, az online marketing területén pedig mindent készen kapok.„
Molnár Csaba
Flottakezeles.hu
Ez talán a leghasznosabb számunkra: mutass nekünk csak 3 olyan weboldalt, amire azt mondod, hogy megfelel az igényeidnek.
Nem kell, hogy mind a három tökéletes legyen: az egyiknek talán csak a fejléce tetszik, a másiknak a betűtípusa, a harmadiknak a színvilága – a lényeg, hogy ezeken keresztül mi már össze tudjuk rakni, hogy mit szeretnél látni.
A weboldal tervezésekor persze nem csak ezt fogjuk figyelembe venni, hiszen elsősorban a potenciális ügyfeleidet szeretnénk majd megszólítani vele.
Igyekszünk megtalálni azt a megoldást, ami egy, a számodra és a látogatóid számára is tetszetős weboldalhoz vezet, de ne feledd, hogy ha választani kell, akkor az utóbbi mellett fogunk dönteni – hiszen az a cél, hogy az oldalad eredményeket érjen el.
Az a fontos, hogy az ügyfeleidnek tetsszen a weboldalad, hiszen ők fognak profithoz juttatni Téged.
Itt térünk rá végre az oldalad konkrét felépítésére.
Értelemszerűen nem tudjuk azt mondani, hogy 1 weboldal ennyi és ennyi forintba kerül, mert minden weboldal más.
Lehet Neked akár 10 aloldalad, de az is előfordulhat, hogy egyetlen hosszú főoldalon mindent el lehet mondani az ügyfeleidnek, amire szükségük van – és persze érthető, hogy az utóbbi nem is fog annyiba kerülni, mint az előbbi.
Csak hogy legyen viszonyítási alapod:
Neked mennyi kéne?
Minden weboldalnak van egy színvilága, és a legszerencsésebb, ha már Te magad el tudod dönteni, hogy mikkel szeretnél dolgozni.
Alapvetően egy oldal a mi tapasztalataink szerint maximum 5 színt „bír el”, és ebben már benne van a fekete és a fehér is – ha ennél többel dolgozunk, akkor az egész egy nagy színkavalkád lesz, és elveszíti minden letisztultságát.
Fogunk küldeni Neked néhány olyan linket, amin keresztül könnyen ki tudod választani azokat a színeket, amik tetszenek – ezeket felhasználva pedig mi meg tudjuk tervezni az oldal hátterének, betűinek, boxainak, kártyáinak, gombjainak színeit.
Az általad megküldött példa weboldalak alapján már ki tudjuk találni, nagyjából mit szeretnél látni, de mindenképp érdemes tisztázni, amit csak lehet.
Mekkora fejlécképet szeretnél az oldaladon – fedje be az egész hajtás feletti részt (tehát lejjebb kelljen görgetni ahhoz, hogy mást is láthassunk az oldalból), vagy legyen valamivel kisebb, és adjon helyet maga alatt a tartalomnak is?
Hova kerüljön, és mekkora legyen a főcím?
Milyen láblécet képzelsz el?
Minden ilyen kérdéssel egyre közelebb kerülünk a végső honlaphoz.
Van már egy kész szöveg a weboldaladhoz?
Ha kell, tapasztalt szövegíróink állnak rendelkezésedre, hogy egy profi, meggyőző, a céljaidnak tökéletesen megfelelő szöveget állítsanak össze Neked.
Mi a helyzet a képekkel és a videókkal?
Alodalanként 3, blog cikkenként 5 képet minimum össze kell gyűjteni a tapasztalataink szerint ahhoz, hogy annak hatása legyen.
Mindig a saját képek a jobbak, még akkor is, ha rosszabb minőségűek, mint egy profi fotós által készített stock fotó, hiszen az emberek ma már őszinteséget várnak el inkább Tőled.
Persze szolgáltatása válogatja, ki tud saját fotókkal hatást elérni: amennyiben szükséges, mi is tudunk segíteni Neked a megfelelő képek/illusztrációk összegyűjtésében.
„Először is egy olyan weboldalt hoztak létre, amelyet több alkalommal is le-letesztelt ilyen olyan webspecialista, aki az ő szolgáltatását szerette volna részünkre felajánlani, de minden esetben kiváló értékelést kapott a weboldalam és annak beállításai… És ez csak a beállítás, ez csak a szakértők véleménye…„
Biró János
Gazpalackfutar.com
Ismerjük már az oldalad célját: amennyiben feliratkozásról és árajánlatkérésről van szó, milyen rendszeren keresztül történik majd az adatok összegyűjtése?
Ha van erre már bevett megoldásod, akkor szükségünk van az ezzel kapcsolatos infókra, hogy a megfelelő kódokat be tudjuk építeni a programozás során.
Ha viszont ezzel még nem foglalkoztál, akkor pedig az a kérdés, hogy van-e szükség segítségre ezzel kapcsolatban – mert a tapasztalatainkat szívesen megosztjuk Veled.
Akár a mi segítségünkkel szeretnél eredményes Google és Facebook hirdetéseket futtatni, akár egyedül, szükségünk van a megfelelő információkra itt is a weboldal elkészítésénél.
Ahhoz, hogy a kampányaid sikere mérhető legyen, be kell építenünk a programozás során a kódokat, ha pedig ránk bíznád a kampányaidat, akkor egyébként is szükségünk lesz majd a fiókadatokra.
De ez már szinte csak a jövő zenéje – erre nincs szükség feltétlenül akkor, amikor még csak a weboldaladat tervezzük.
Soknak tűnik?
Pedig, ha ezekre nem tudjuk a választ, akkor ugyan hogyan ígérhetnénk meg Neked, hogy valóban egyedi, hozzád és cégedhez illő, eredményes honlapot állítunk össze a vállalkozásodnak?
Ha mi is sablonokból dolgoznánk, valószínűleg nem kéne ennyi előkészület, hiszen ha akarnánk, se tudnánk olyan szinten személyre szabni a szolgáltatásunkat, mint most.
Ráadásul a sablonok nagy hibája, hogy nem mindig felelnek meg a SEO irányelveknek, ezt pedig mi nem engedhetünk meg magunknak – de a keresőoptimalizálásról egy kicsit később, most térjünk vissza a weboldal készítésre!
Azt tudnod kell, hogy az a látványterv, amit a dizájn elkészítése után küldünk Neked, még csak egy statikus kép, tehát nem fog alkalmazkodni a Te monitorodhoz, és ne is várd el tőle, hogy reszponzív legyen – az majd a kész oldal lesz.
Ha tehát Te egy 1400 pixeles felbontású gépen nézed az általunk küldött 1920 pixeles felbontású képet, akkor értelemszerűen a kép széleit nem fogod látni, ha nem megfelelően méretezed be.
A látványterv még nem a reszponzivitásról szól, hanem arról, hogy mennyire tetszik Neked az a dizájn és felépítés, amit a korábbi megbeszéléseink alapján megálmodtunk – a varázslat a kódoknál kezdődik majd!
Ha a látványterv tetszik, vagy a korábban kért módosításokat elvégeztünk, akár rátérünk a HTML és CSS kódokra.
Hogy ne tűnjön úgy, mintha nagy szavakkal akarnánk dobálózni, nézzük meg, mik ezek:
A feladat tehát az, hogy az elkészült grafikai anyagot ebbe a HTML és CSS alakzatba alakítsuk át – és ez az a pont, ahol a reszponzív dizájn végre szerephez jut.
Nincs weboldal domain és tárhely nélkül – és bár segítséget tudunk ebben nyújtani, a legszerencsésebb, ha Te intézed ezek megvásárlását.
Ma már ez messze nem olyan bonyolult folyamat, mint amilyennek elsőre tűnik, főleg akkor, ha azokat a szolgáltatókat keresed fel, akiket mi ajánlunk Neked (korábbi tapasztalataink alapján).
Azért szerencsés, ha ezt Te intézed, mert végső soron úgyis Neked kell majd foglalkoznod ennek a fenntartásával.
Persze, ha megadod a szükséges adatokat, ránk is bízhatod ezt a feladatot, de szerintem Te is tudod, hogy minél több mindent tartasz a saját kezedben, annál jobban jársz a végén.
„Profik, precízek, gyorsak, segítőkészek és még nagyon sok pozitív jelzőt lehetne rájuk mondani. Szívből ajánljuk őket mindenkinek.„
Balogh Péter
E-tanusitas.eu
Minden kész, úgyhogy eljött a pillanat, hogy lásd az új honlapod.
Ekkor még az oldal persze nem aktív, de belső URL-ekkel elérhető, tehát pontosan úgy tekintheted meg a böngésződben, ahogy majd a jövőben látni fogják a látogatóid.
Mint mindig, most is számítunk a visszajelzéseidre: az a cél, hogy a honlapoddal elégedett legyél, úgyhogy még ezen a ponton is van lehetőség a változtatásokra.
Komoly dilemma a weboldal készítők körében, hogy kinek készül az oldal: az ügyfélnek, vagy az ügyfél ügyfelének?
Ha „megelégednénk” azzal, hogy csak Neked tetszik a weboldalad, de a látogatóidra, vagyis az üzleted sikerére nem gondolnánk, akkor (megint csak) elég lenne nekünk is sablonokból dolgozni.
De nem azért teszünk föl annyi kérdést az elején, hogy aztán „csak” valami szépet hozzunk össze Neked: azért dolgozunk, hogy a honlapod eredményeket tudjon elérni.
Ismerjük a legfontosabb kutatásokat, látjuk a statisztikákból és a legújabb trendekből, hogy mi működik, és mi nem, és ez a szakmai elhivatottság vezet minket akkor, amikor megtervezzük a weboldalad.
Te elmondtad nekünk, hogy mi a célod – mi elkészítjük a weboldalt, amivel el tudod érni.
Ismered már a módszereinket: talán kíváncsi vagy most már az eredményeinkre is.
Az utóbbi években rengeteg weboldalt készítettünk, és mindet felsorolni nem nagyon lenne itt hely, de a legfontosabbakat és a legfrissebbeket meg tudom mutatni.
De hogy ne csak egy egyszerű listát kapj, mindegyikről mesélek pár szót, hogy lásd, mire helyeztünk nagyobb hangsúlyt a tervezés során.
Hogy miért sárga?
Mert ebben az iparágban szinte mindenki kizárólag kék vagy piros színekben gondolkozik: és ennek köszönhetően az egyik oldal olyan, mint a másik.
Tegyük fel, hogy neked épp szerelőre van szükséged, és több közül is válogatsz: találsz 3 piros weboldalt, 4 kéket, és 1 sárgát – melyiket fogod jobban megjegyezni?
Az emberek vizuálisan gondolkodnak, mi pedig arra törekedtünk, hogy az ügyfelünk ebben a tekintetben minél egyedibb és megjegyezhetőbb legyen.
A másik érdekesség a fejlécben „lebegő” három pecsét: ezek olyan információkat tartalmaznak (1 órán belüli kiszállás, 30 év tapasztalat, 0-24 órás ügyfélszolgálat), amiket mindenképp ki akart az ügyfél emelni, és éppen ezért mi sem rejtettük el a szövegben.
Ennél az oldalnál nem sokat kellett a színeken gondolkodnunk, ugyanis az volt a cél, hogy a masszázsszalonok színvilága jelenjen meg a weboldalon is.
12 különböző szolgáltatásra hívjuk fel a figyelmet már a főoldalon, és mindegyiket ki is fejtjük külön-külön aloldalakon, hogy a látogatókat meg tudjuk győzni az időpont foglalásról.
Ezek a szövegek, de már az aloldalak felépítése, kialakítása is egy nagyon alapos kulcsszókutatás alapján készült.
Masszázsra nem megy az ember akárhova, ezért volt fontos, hogy mind a képi világ, mind a szövegek barátságos hangulatot keltsenek – és ez az oka annak is, hogy a Google-ön keresztül érkező vélemények is megjelenítődnek az oldalon.
A klímák, de még a hőszivattyúk is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, ennek ellenére a róluk készült fotókkal már nincs egyszerű dolga az embernek.
A legszerencsésebb mindig az, ha az oldal tulajdonosa tud eredeti fotókat küldeni a termékeiről, vagy akár korábbi munkáiról, ám ebben az esetben nem volt erre lehetőség.
Ráadásul az interneten fellelhető ingyenes jogtiszta képek is cserben hagytak minket, ezért komolyabb kutatásra volt szükség, de a végeredmény miatt megérte: a kiváló minőségű, profi fotók egyértelműen emelik a weboldal fényét.
Vannak témák, amiket érdemes röviden és tömören kifejteni: ilyen például ügyfelünk ingatlanfejlesztéssel és szállodaüzemeltetéssel foglalkozó vállalkozása.
Egy néhány száz szavas főoldal, és két hasonlóan lényegre törő aloldal tökéletesen bemutatja ebben az esetben a szolgáltatást.
Ha tehát neked nincs szükséged egy 50+ aloldalból álló weboldalra (mint amilyen a fentebb bemutatott vizgazfutesszerelo24.hu), akkor is nyugodtan ránk bízhatod a munkát.
Egy projekt, ahol teljesen a 0-ról indultunk: és sok esetben ez a legszerencsésebb, hiszen így már az alapoktól kezdve teljesen keresőoptimalizált oldalt tudunk építeni.
A szövegírástól kezdve az illusztrációk összegyűjtéséig mindent mi végeztünk ennél az oldalnál, és mindig azt tartottunk szem előtt, hogy a látogatónak minél több lehetősége legyen a konverzió végrehajtására.
A fő cél ugyanis a kapcsolatfelvétel: ha megérkezel az oldalra, egyből három gombbal találkozik a tekinteted: ajánlatkérés, telefonszám, és e-mail küldési lehetőség.
Az oldalt végiggörgetve minden fontos információt megkapsz, amire szükséged lehet, lent pedig egy árajánlatkérő űrlap vár.
Az első, amit meglátsz, itt is a két kapcsolatfelvételi gomb, ami alá az ügyfél kérésének megfelelően egy kép került a főcím mellé.
Mivel konyha- és fürdőszobapultokról szól az oldal, ezért értelemszerűen itt a képeknek kell dominálniuk: ezért került egy képgaléria már a főoldalra.
Az angol nyelvű szövegek szintén a mi szövegíróink által készültek, ahogy a blog cikkek is.
Egy ilyen szolgáltatásnál kifejezetten fontos, hogy az ember tudjon otthon tervezni, amiben a Visualizer oldalba épített programja tud segíteni (itt mindenki elkészíthet egy látványtervet azokkal a színekkel és anyagokkal, amik tetszenek neki).
Egy 2500+ szavas szöveget készítettünk a napelemekről, és a hozzájuk kapcsolódó pályázatokról – és ezt a tartalmat egyetlen oldalon jelenítettük meg.
Egy ekkora hosszúságú szövegnél minden azon múlik, hogy mennyire tudjuk látványossá tenni az oldalt: folyamatosan meg kell valamivel törni az egyhangúságot.
A fent található menüsor segít abban, hogy az érdeklődő könnyebben eljusson ahhoz a részhez, ami őt érdekli, és ezután ugyanúgy tudja folytatni az olvasást, ahogy eddig.
És persze itt is itt vannak a gombok, amik folyamatosan lehetőséget adnak arra, hogy árajánlatot tudj kérni – hiszen ez az egész oldal lényege.
Napelem témában otthonosan mozgunk már, és olyan komoly partnerrel dolgozunk együtt, akinek megéri akár több weboldalt is létrehozni.
Úgy döntöttünk tehát, hogy többféle szempontból közelítjük meg a napelemeket: ennek egyik példája a zoldnapelem.hu, ahol a környezettudatosságot helyeztük a középpontba.
Az oldal érdekessége, hogy itt a lehető leghamarabb a lényegre térünk: már a fejlécben ott van az árajánlatkérő űrlap és a cselekvésre ösztönzés, ami nem éppen szokványos, viszont pont ez a jó benne.
Minél jobban ki tudsz tűnni a többi hasonló oldal közül, annál nagyobb eséllyel fognak megjegyezni az emberek – és ha megjegyeznek, az már félsiker.
Ügyfelünk kérése egy egyszerű, lényegretörő, bizalomébresztő weboldal volt, ami szakmai hitelességét bizonyítja a látogatók számára.
Fontos cél volt, hogy a legnépszerűbb, legkomolyabb szolgáltatásokat minél inkább kiemeljük – ezt vettük figyelembe a szövegírásnál, valamint a design elemek megtervezésénél is.
Később ügyfelünk úgy döntött, szeretné további aloldalakkal is kiegészíteni a honlapját, és ezek megvalósítását is ránk bízta.
„A legfontosabb a kapcsolatteremtés, ami jóval könnyebben megy mióta megvan a weboldal, vagyis az ügyfelek könnyedén rám találnak. Nem kell hirdetnem magam, mert annyira jó az oldal, hogy aki témában keres biztosan ránk talál.„
Retek Zoltán
Elektromostervezo.hu
Bármilyen kérdésre keresi a választ, a Te ügyfeled is az internethez fordul először segítségért.
A keresőoptimalizálás abban segít, hogy a Te oldalad legyen az első, akit megtalál a Google-ön keresztül – de mi történik ezután?
Ott van az oldalon, de ha nem győzi meg, amit lát, akkor vissza fog fordulni – és többször történik meg ez manapság, mint gondolnád.
És azt se felejtsd el, hogy folyamatosan tesztelnek Téged: mindig összehasonlítanak a versenytársaiddal, és hidd el, a megjelenésed rengeteget számít ennek során.
Ha nem lehet könnyen eligazodni az oldaladon, ha túl sok a zavaró tényező, vagy egyszerűen csak túl unalmas, és nem tud megfogni a legkevésbé sem, akkor a potenciális ügyfeled nem érzi azt, hogy keresnivalója lenne ott – Te pedig elbuksz egy újabb üzletet.
Egy olyan weboldalt, ami
Naprakészek vagyunk azzal kapcsolatban, hogy mi tesz ma egy weboldalt sikeressé, és minden, amit tervezünk, azért kerül az oldalba, hogy a Te céljaidat szolgálja.
Ha ezen az oldalon jársz, és idáig eljutottál, akkor Te pontosan azért vagy itt, hogy valódi szakértőkre bízd a weboldalad elkészítését.
Ideje, hogy ezt megtedd: kérj tőlünk árajánlatot és mondd el nekünk céljaidat, tőlünk pedig megkapod a weboldalt, ami elvezet hozzájuk!
15 fontos kérdést válaszolunk meg cikkünkben, amelyek segítenek megérteni, miért is olyan fontos a kulcsszókutatás.
El tudtad érni, hogy a hirdetésedre kattintva megérkezzenek a látogatók weboldaladra? Mostanra bizonyára érzed akkor, hogy itt még nem lehet megállni.
Konverzió-orientáltak vagyunk? Ne féljünk hát cselekvésre ösztönözni az ügyfelet a weboldalunkon, hogy növeljük a folyamat végén akár az árbevételünket is!
Használj többféle lehetőséget is arra, hogy bekérhesd adataikat a weboldaladon. Mert egy weboldal adatmegadásra kifejezetten alkalmassá tehető!
Cégvezetőként gondoltál már rá, mi lenne, ha vállalatod nem csak egyetlen weboldalra támaszkodna? Ez egy járható út, és most bemutatjuk ennek részleteit!
Az oldalad érdekesebbnél érdekesebb tartalmakkal rendelkezik, de kevesen vásárolnak tőled? Az ok egyszerűbb, mint hiszed: a látogatók nem tudják mit kell tenni.
A sales oldalnak gyakorlatilag egyetlen feladata van – a vevő meggyőzése arról, hogy Nálad kérjen árajánlatot vagy vásároljon. De mi kell ahhoz, hogy ezt elérd?
Tegyük fel, hogy van egy remek ötleted, ami köré szeretnél felépíteni egy vállalkozást.
Természetesen tisztában vagy azzal is, hogy ha azt szeretnéd, hogy valóban be is induljon a vállalkozás, akkor egy weboldalra is szükséged lesz, ezért beleásod magad kicsit a témába.
Nem azt állítom hogy a kulcsszókutatás könnyű feladat: annyit mondok, hogy létezik egy könnyebb és egy nehezebb út is. A nehezebb az, amikor nem szentelsz neki elég figyelmet: csak hasraütés-szerűen kiválasztasz néhány szót, arra optimalizálod az oldaladat, aztán lesz, ami lesz.
Minden egyes weboldalnál mások a problémák, és mások a célok is, mégis óriási igény van arra, hogy mindenkire vonatkozó tanácsokat, útmutatókat fogalmazzunk meg.
Beszéljük át, hogyan leszel Te is a Keresőben Első!
Nézzük meg együtt, hogyan
Tiroli Service Kft. | 2016-2024