Sikeres weboldal, sikeres üzlet - Prémium minőségű keresőoptimalizálás Neked, és csakis Neked a saját területeden / témádban!

Nem volt olyan probléma vagy kérdés, amelyre nem kaptunk volna kielégítő választ, legyen szó keresőoptimalizálásról vagy egyéb keresőmarketing kérdésről. Ajánlom Őket mindenkinek akinek fontos, hogy mindig egy lépéssel a konkurencia előtt járjon.

Mergl Attila
Babakocsik.hu

Mergl Attila

Miért van Neked szükséged keresőoptimalizálásra valójában?

  • Mert ezzel a weboldalad a felhasználók és a Google szemében értékessé válik. – Ez így van, de miért fontos ez neked?
  • Mert ezzel a weboldalad az első helyekre kerül a Google találati listáján a legfontosabb kulcsszavaidra. – Ez is tény, de önmagában még mindig nem csak ennyi a célod, igaz?
  • Mert ezzel elérheted, hogy ha egy felhasználó beírja a számodra fontos kulcsszavakat a keresőbe, akkor a te oldaladra bukkanjon, és Téged válasszon a konkurencia helyett. – Közeledünk a megoldáshoz, de tegyünk egy lépést még előrébb:
  • Mert így a weboldaladon keresztül érdeklődőkhöz, ügyfelekhez, rajtuk keresztül pedig profithoz jutsz – Valójában ez, a sikeresség volt mindvégig a cél, igaz?


Azért vezettem ezt most itt le Neked, mert bár egyértelműnek tűnik, sokan mégis elfeledkeznek arról, hogy a keresőoptimalizálásban mi a cél, és mi az eszköz.

Nálam viszont alapvető, hogy nincs mellébeszélés: a keresőoptimalizált, felhasználóbarát weboldal Neked még nem a CÉLOD, csupán az ESZKÖZÖD.

Amit valójában el akarsz érni, és amiben én is segíteni tudok neked, hogy a keresőoptimalizálással sikeresebbé váljon oldalad, üzleted, vállalkozásod.

Ők már ismerik a munkánkat

Partnereink, ügyfeleink, akik már tudják, hogyan dolgozik a Keresőben Első csapata.

Neked is kell a jó Google helyezés

Neked is kell a jó Google helyezés

A keresőoptimalizálás minden eleme azt a célt szolgálja, hogy a weboldalad minél jobban szerepeljen a Google keresőrobotjai előtt: bizonyítsa, hogy az adott téma, az adott keresőszó kapcsán ő nyújtja az érdeklődők számára a legfontosabb, leghasznosabb tartalmakat, ezért megérdemli, hogy elsőként találjanak rá a találati listán.

Ha a találati lista második oldalán vagy, akkor szinte nem is létezel – őszintén, ha Te egy szolgáltatást keresel, 10-ből hányszor mész tovább az első oldalnál?

Nagy jóindulattal az én válaszom átlag 1, legfeljebb 1,5 lenne – a hétköznapi felhasználó azonban néha nemhogy nem lapoz, de még csak lejjebb sem görget: ha megtalálja a legszimpatikusabb választ a kérdésére, akkor miért menne az első találatnál tovább?

Jobb helyezésből több látogató, abból pedig nagyobb bevétel!

Ha  az első oldal a tiéd a találati listán, azzal a felhasználók nagy részét azonnal begyűjtheted (a konkurenciád orra elől).

Itt jön a második fele a dolognak: ha már az emberek az oldaladon vannak, akkor ott is kell tartani őket, és cselekvésre, vásárlásra kell őket ösztönözni!

Ez az, amiben még mi segítünk Neked, mert (ahogy az elején mondtam) a cél nem a keresőoptimalizált honlap: az csak az eszköze annak, hogy sikert érj el a vállalkozásod számára!

Sikerülhet ez keresőoptimalizálás nélkül is?

Sikerülhet ez keresőoptimalizálás nélkül is?

Ezen a világon minden lehetséges: még arra is lehet példa, hogy egy oldal mindenfajta tudatos keresőoptimalizálás nélkül a Google találati listájának első helyére kerüljön.

Annak az oldalnak viszont akkor valami olyanja van, amire nagyon nehéz bármit is alapozni: óriási szerencséje.

Annak a valószínűsége, hogy valaki tudattalanul építse fel úgy weboldalát, hogy az a Google minden egyes alapelvének 100%-ig megfeleljen, körülbelül akkora, mintha egyszer csukott szemmel vezetnél el munkába – lehet, hogy sikerül, de szerinted mennyi az esélye?

Egy Google számára ideális világban a weboldalak valóban csak tartalmukkal versengenének a találati listák legjobb pozícióiért, és tényleg csak a leghasznosabb honlapok kerülnének a felhasználók elé egy-egy keresőszó kapcsán.

A valóság azonban nem ez: rengeteg dologra kell figyelni a tartalmon túl is ahhoz, hogy első lehess, és egyvalamit elárulhatok: a legnagyobb versenytársaid ezekben a percekben is folyamatosan keresőoptimalizálják honlapjukat, hogy elsők lehessenek.

Ha fel akarod venni velük a versenyt, akkor Neked is cselekedned kell!

Keresőben első lettem, tehát a problémámat megoldottátok :-) Több ezer termékes webpatikánkban több száz kulcsszóra jövünk a Google organikus kereséseiben az első oldalon vagy akár az első helyen…

Ükös Szabolcs
Prevenciopatika.hu

Ükös Szabolcs

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Miből áll a keresőoptimalizálás?

Miből áll a keresőoptimalizálás?

A tapasztalat azt mutatja, hogy a sikeres weboldalhoz kétféle tudásra van szükség, és ezt mi már megtanultuk:

  • Tudjuk, mi kell a Google robotjának.
  • Tudjuk, mi kell a felhasználónak.

Az első arról szól, hogy megszerezzük a látogatót (a Google-ön keresztül) a második pedig, hogy megtartsuk, és ügyfelet varázsoljunk belőle.

Persze könnyű ezt mondani, de milyen megcsinálni?

Nem lenne itt elég hely ahhoz, hogy végigsoroljam, pontosan mennyi tényező is határozza meg a keresőoptimalizálás sikerét, de nagy vonalakban mégis tudnod kell róla, miről is szól ez a folyamat.

Belső tényezők: mindaz, ami a honlapodon jelen van

Értelemszerűen a kulcsszavaidat el kell helyezned az oldaladon – hogyan is várhatnánk, hogy elsők legyünk egy olyan keresőszóra, amit nem is használunk?

És az sem mindegy, hol jelenik meg az a kulcsszó: legyenek jó minőségű, hasznos szövegek az oldalon, kiegészítve képekkel, adott esetben videókkal.

Alapszabály, hogy tartalomgyártáskor a felhasználókra figyelj: nekik írd a szövegeidet, őket igyekezz meggyőzni, hiszen végső soron miattuk hoztad létre a weboldalt is!

Ugyanígy kell rájuk gondolni akkor is, amikor a belső linkhálózatot tervezzük meg: legyen könnyen átlátható az aloldalak rendszere, és egyértelmű a teljes weboldal felépítése (ez a Google és a felhasználók szempontjából is kifejezetten hasznos).

Külső tényezők: minden, ami a háttérben van, és onnan befolyásolja oldalad sikerét

Az első ilyen maga az oldal tárhelye: létfontosságú, hogy kellően gyors legyen, és jó minőségű.

Emellett nem lehet elmenni a keresőoptimalizálás „csodafegyvere”, a linképítés mellett: minél több jó minőségű link mutat a weboldaladra, annál megbízhatóbb lesz a Google szemében.

Ezen túl pedig figyelni kell a futó hirdetésekre, a közösségi médiával való kapcsolatra, az e-mailekből származó látogatókra, egyszóval mindenre, ami a weboldalnak állandó forgalmat jelenthet.

Az online jelenlét nem jelent egyebet, mint hogy mi mit állítunk magunkról a weboldalunkon keresztül, valamint hogy mások mit nyilatkoznak rólunk – ennek a kettőnek a tudatos kialakításáról szól a keresőoptimalizálás, és mi pontosan ezt nyújtjuk Neked!

Ami nélkül a keresőoptimalizálás nem működik

A fentiek fényében, ismét a teljesség igénye nélkül (ahhoz olvasd el cikkeinket lentebb) elmondom, mi az, amit feltétlenül tudnod kell a keresőoptimalizálásról.

Ami nélkül a keresőoptimalizálás nem működik

Kulcsszavak kiválasztása: ez az alap, enélkül nem megyünk sehová. Ki kell választani, hogy mik lesznek azok a szavak, kifejezések, amikre az oldal szövegezésétől kezdve a hirdetések létrehozásán át a linképítésig támaszkodni fogunk.

Konkurenciaelemzés: ha megvannak a kulcsszavak, akkor megnézzük, hogy milyen azokra a verseny. Kik vannak az első helyen, és hogyan jutottak oda? Milyen az oldaluk felépítése, hány link mutat rá, és hogyan lehet őket megelőzni?

Keresőbarát domain kialakítása: lehetőleg a kulcsszavak felhasználásával, hogy már az alapoknál optimalizált lehessen az oldal.

Minőségi tartalomgyártás: ismét csak a meglévő kulcsszavak felhasználásával úgy, hogy az egyértelműen embereknek szóljon. A valódi olvasóknak célozzuk mondanivalónkat, őket akarjuk meggyőzni vele, nem pedig a keresőrobotokat.

Ha ezek az alapok megvannak, arra már bátran lehet, és kell is építkezni: önmagukban ezek ugyanis még nem elegek – de nélkülük elindulni sem lehet.

Ehhez kapcsolódik aztán a Google eszközeinek használata (Google Ads, Search Console, Analytics, stb.), a tudatos, profi linképítés, a további rendszeres tartalomfejlesztés, és minden, ami még kellhet a tökéletes honlaphoz.

Amire viszont a legnagyobb szükségünk van, az az információ, amit Tőled kaphatunk meg.

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Cégünk Google találati listáján lévő helyezésének javításán dolgozunk együtt, melyet lelkiismeretesen és szép eredményeket elérve végez(nek), amivel hosszútávra tervezve várhatóan a vásárlóink számát és a realizált profitot is meg tudjuk növelni.

Rusznák László 
Gumidiszkont.hu

Rusznák László

Csak egy valódi példa arra, mit okozhat az információhiány

Csak egy valódi példa arra, mit okozhat az információhiány

Volt ügyfelünk, akinél 6-8 hónap után derült ki, hogy azon az oldalán kívül, amin mi dolgoztunk, volt 2 másik weboldala is, ugyanazzal a tartalommal – csak már elfeledkezett róla.

Következmény: a Google a másolt, duplikált tartalmakat enyhén szólva nem díjazza, márpedig ha két (pláne három) helyen is ugyanaz a szöveg van, az több, mint gyanús – valószínűleg ez is szerepet játszott abban, hogy nehezebben ment a munkánk, mint terveztük.

Hogy ezt elkerüljük, mindent tudnunk kell, ami csak fontos lehet: ha tehát árajánlatot kérsz tőlünk, és elkezdünk dolgozni, semmit ne tarts magadban, ha valóban sikert akarsz elérni!

Prémium minőségű keresőoptimalizálást kínálunk Neked – mit értünk ezalatt?

Prémium minőségű keresőoptimalizálást kínálunk Neked – mit értünk ezalatt?

Egy olyan weboldal tulajdonosa leszel, ami minden tekintetben megfelel a Google elvárásainak – és ez csak az alap.

Egy olyan weboldalt kapsz tőlünk, ami nemcsak a Google TOP 10-be fog bekerülni az adott keresőszóra, de ki is fogja használni előnyös helyzetét, hogy ügyfeleket, vásárlókat szerezzen Neked!

A konkurenciád már egészen biztosan belekezdett a keresőoptimalizálásba – ideje neked is belevágnod!

3 dolog, amit még tudnod kell rólunk

  • Ez egy hosszú folyamat: a keresőoptimalizálással nem a jövő hétre, sőt, nem is a jövő hónapra fogsz sikert elérni – ha ez lenne a célod, akkor csalódást kell okoznom. Hosszú hónapokba is telhet, mire a keresőoptimalizálás minden gyümölcse beérik, de elhiheted, az a siker, amit ez hoz, megéri a türelmedet.
  • Állandó partnereket keresünk:vállalunk akár kisebb munkánkat is, de a leghasznosabb, ha alapvetően kevesebb ügyfélnek tudunk sokkal színvonalasabb, szélesebb körű szolgáltatást biztosítani (magyarul minél több területen segíteni).


Nem csak nagy cégekkel tervezünk együtt dolgozni: a termék prémium, de nem óriási külföldi márkákhoz terveztük feltétlenül. Alapvetően olyan vállalkozások számára szeretnénk egy komoly forgalomnövekedést elérni, melyek éves árbevétele jelenleg 100-500 millió forint között van.

Legyél első, de főleg: legyél sikeres!

Meghatároztad a céljaidat?

Tudod már, mit akarsz elérni?

Látod, hogyan segíthetünk Neked?

Akkor kérj tőlünk árajánlatot most, és beszéljük meg, hogyan indulhatunk el a sikeredhez vezető úton!

Azt akarjuk, hogy 1. legyél a Google-ben a legfontosabb kulcsszavaidra.

Az első lépés ehhez, hogy megismerjük a céged, a weboldalad, az iparágad, és ez alapján lássuk, hogyan lehet téged előre juttatni a keresőben.

Töltsd ki az űrlapot, és kezdjük is a munkát!

Hogyan tovább?

Rengeteg igazán hasznos információt és trükköt találsz itt.