Mik azok a kulcsszavak, amikre megéri linképítést végezni? – Fókuszban a munkavédelem és munkaruházat

Mik azok a kulcsszavak, amikre megéri linképítést végezni?

A munkavédelmi ruházat, védőfelszerelés, munkaruha jelentős piacnak számít nemcsak hazánkban, de világszinten is.

Sokan foglalkoznak ilyesmivel, lehetséges, hogy éppen Te is, így pontosan tudatában vagy annak, milyen verseny van nemcsak az egyszeri megrendelők, hanem a nagyobb tételben rendelő cégek figyelméért is.

És nem árulunk el nagy titkot, ha azt mondjuk: a konkurens üzletek mindent meg fognak tenni annak érdekében, hogy őket találja meg előbb a keresőben az érdeklődő, és ne Téged.

Világos miért, hiszen ki ne szeretne első lenni a Google-ben amikor rákeresnek egy olyan kulcsszóra, ami az ő kategóriájába tartozik?

Ezt többféleképpen is el lehet érni: méregdrága hirdetésekkel, illetve olyan online marketing módszerekkel, mint a linképítés, amivel az organikus találati listán léphetünk előrébb.

Ám ez egy hosszabb folyamat, és ennek is vannak költségei, így nem is mindenkinek szoktuk feltétlenül ajánlani.

Azonban, ha mégis, akkor egy összetett, de sikerrel kecsegtető feladat elébe nézünk!

Meg is mutatjuk, hogyan!

Nézzük meg egy példán keresztül, hogyan is működik a dolog!

Az év eleje óta beérkező árajánlatkérések közül többen ugyanabban a témában voltak érdekeltek.

Rengeteg fényképész, ajándékokkal kereskedő, autóiparban tevékenykedő és munkavédelemmel foglalkozó vállalkozás érdeklődött nálunk a linképítés felől.

Mindegyikük esetében kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést végeztünk, hiszen így tudhatjuk meg egyrészt azt, hogy mennyire kemény a verseny a helyezésekért, valamint mik azok a kifejezések, melyekre érdemes stratégiát építeni.

Az eredmények sokszor magukat a cégvezetőket is meglepik, hiszen olykor találunk olyan, potenciálisan nyerő kulcsszavakat is, melyekre ők maguk korábban nem is gondoltak, pedig abszolút a profiljukba tartoznak.

Természetesen a munkavédelem, munkaruházat témakörében is végeztünk kutatást, hiszen, mint említettük, ilyen megkeresés is beérkezett hozzánk.

Most ennek eredményei kapcsán mutatjuk be, milyen kulcsszavakra éri meg ezt a szolgáltatást igényelni, és melyekre nem!

A 10 legkeresettebb kulcsszó

A 10 legkeresettebb kulcsszó

Értelemszerű, hogy olyan kulcsszavakra szeretnél elsősorban koncentrálni, amik egyrészt relevánsak a tevékenységeddel kapcsolatban, másrészt valóban sokan keresnek rájuk.

Elvégre teljesen felesleges lenne olyasmire linképítési stratégiát építeni, amit egy évben 10-nél kevesebb ember ír be a keresőbe, nem igaz?

Azonban saját kútfőből nem feltétlenül könnyű megtalálni a megfelelő kulcskifejezéseket, de ebben is tudunk segítséget nyújtani, hiszen megvannak rá az eszközeink.

Hadd mutassunk be néhány igen népszerű, munkavédelemhez kapcsolódó kulcsszót:

  1. veszélyt jelző táblák,
  2. munkavédelmi nadrágok,
  3. vágásbiztos kesztyű,
  4. téli overál,
  5. munkavédelmi ruha,
  6. vágásbiztos nadrág,
  7. munkavédelmi kabát,
  8. munkavédelmi cipő,
  9. vegyvédelmi ruha,
  10. munkavédelmi bolt.

Ezekre átlagosan 5 és 20 ezer közötti alkalommal keresnek rá az emberek havonta, tehát egyértelműen kijelenthetjük, hogy van rájuk kereslet – és a listát még hosszasan lehetne folytatni.

Azonban linképítésnél, amikor kiválasztjuk a megfelelő kulcsszavakat, nemcsak arra érdemes odafigyelni, hogy mire hányszor keresnek rá, hanem arra is, melyiknél mennyibe kerül egy kattintás.

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Melyek a legdrágább kulcsszavak?

Melyek a legdrágább kulcsszavak?

Először is tisztázzuk, mit takar egy kulcsszó ára: azt, hogy ha az adott kulcsszóra rákeresve valaki rákattint a Te Google hirdetésedre, az mennyibe fog Neked kerülni.

Így világosan látható, mennyit tudsz spórolni hosszútávon, ha a Google hirdetés helyett a linképítés segítségével kerülsz előre!

Nézzünk néhány kulcsszót, ami a témán belül horribilis összegeken fut:

  • vízálló munkaruha és fényvisszaverős munkaruha: kb.: 575 forint/kattintás,
  • női cipő állómunkához kulcsszó esetén pedig 693 Ft-ot kell fizetnünk klikkenként,
  • a páramentes védőszemüveg kulcsszó 707 Ft minden alkalommal,
  • a villanyszerelő munkavédelmi bakancs pedig 742 Ft-ot jelent.

Mielőtt azt hinnéd, hogy minden kulcsszó kapcsán több száz forintot fizetsz Google hirdetéssel, fontos kiemelnünk, hogy vannak kulcsszavak, amik jóval olcsóbbak ezeknél.

Azt, hogy egy kulcsszó mennyibe kerül, befolyásolja az, hányan keresnek rá havonta, mennyire speciális szóról van szó, és ami a legfontosabb: hányan versenyeznek azért, hogy első helyen legyenek az adott kifejezésre.

Hogy érdemes kiválasztani, mely kulcsszavakra kérj linképítést?

Hogy érdemes kiválasztani, mely kulcsszavakra kérj linképítést?

Ha csak egy dolgot kéne mondanunk, azt tanácsolnánk: azt válaszd, ami téged, a tevékenységedet, a kínálatodat a legjobban jellemzi.

Sokan azt hiszik, az a jó, ha azt választják, amire a legtöbben keresnek rá, ám ez nem feltétlenül kifizetődő.

Hogy miért nem?

Mert így bár szinte biztos, hogy több látogatód lesz, az nem garantált, hogy több vásárlód is.

A long-tail szabály ugyanis ezen iparág esetén is érvényes.

Tehát jobban jársz azzal, ha olyan kulcsszót választasz, amire csak havonta 800-an keresnek rá, de azok közül minden 10. látogató a vásárlóddá is válik, mintha olyat választanál, amire van havi 15000 keresés, de csak minden 200. látogatóból lesz vásárló, mert csak számukra releváns a tartalmad.

Tehát két megfontolandó szempontot kell figyelembe venni: olyat célszerű választani, ami a termékedet/szolgáltatásodat leginkább leírja, és amire relatíve sokan keresnek.

Ez eddig rendben van: de mi a következő lépés számodra?

Ez eddig rendben van: de mi a következő lépés számodra?

Oké, most már nagyjából értem, hogy működik ez általában, és a munkavédelem témakörön belül is, de még mindig nem tudom, mi lenne esetemben a legmegtérülőbb!

Ha ez fogalmazódik meg benned, amiatt ne érezd rosszul magad, hiszen ez egy nagyon komplex folyamat.

Csak részletes kulcsszókutatás és konkurenciaelemzés után, szakértő segítségével lehet tökéletesen megállapítani, mely kulcsszavakra érdemes linket építeni.

Azt viszont fontos megjegyezni, hogy minél előbb kezded el a dolgot, annál hamarabb kerülhetsz a Google találati listájának élére, növelve ezzel a várható forgalmat.

A linképítés sem olcsó szolgáltatás, és bár csak 9-12 hónap után válik igazán láthatóvá az eredménye, érdemes rászánni az időt és a pénzt, hiszen hosszútávon nagyon is kifizetődő.

Ugyanis amíg egy hirdetés csak addig jelenik meg a keresőben, amíg le nem merül az erre szánt keret, addig a linkekkel felépített pozíció tartós, és hosszabb távon sokkal gazdaságosabb.

Nem kell feltétlenül munkavédelemmel foglalkoznod, lehet a profilod bármi más, a kutatás és az arra épülő linképítés akár Számodra is jelentheti a nagy megoldást! Kérj személyre szabott árajánlatot akár már ma, és fektess be a céged hosszú távú, maradandó forgalomnövekedésébe!

Most már kíváncsi vagy, mennyi linkkel érhetsz el sikereket?

Nagyon szeretnénk, ha a Te oldalad is több ügyfelet tudna szerezni Neked – ebben fogunk segíteni, ha kitöltöd űrlapunkat.

Már várjuk, hogy átbeszélhessük együtt a részleteket!

Hogyan tovább?

Rengeteg igazán hasznos információt és trükköt találsz itt.

Miért nem az első a keresőben a keresobenelso.hu?
Linképítés

Miért nem az első a keresőben a keresobenelso.hu?

A nagy kérdés, amit már néhány alkalommal korábban is megkaptunk, de talán ez a Facebook komment foglalja össze a legjobban: „Ami számomra érdekes, hogy ha beírom a google-be a linképítés kulcsszót a hirdető weboldalának se híre, se hamva az organikus találatok között! Csak fizetett hirdetésben jelenik meg!

Elolvasom a cikket»