Kéne egy jó marketing szöveg? Nem probléma, hiszen szöveget írni mindenki tud, igaz? Persze, a kérdés csak az, hogy milyet! Egy jó kreatív szövegnek több nagyon fontos szabálynak kell megfelelnie.
Mit tudsz adni a látogatódnak, ami megkülönböztet a konkurenciától, és amin keresztül a saját bőrén tapasztalhatja meg, miben vagy több másoknál? Adj tartalmat a látogatóidnak, és az ügyfeleiddé válnak!
Van, aki a tartalommarketinget, tehát a cikkírást, a blog posztok készítését a kreatív szövegírás kategóriába sorolja – teljes joggal egyébként.
Mi viszont két külön szolgáltatásként kezeljük őket.
Miért?
Mert más-más a céljuk, és eltérnek az eszközeik is.
A szövegírás az szövegírás, de azért látható, hogy a két kategória két eltérő hozzáállást követel meg a szövegírótól.
A kreatív szövegnél ütős, hatásos, meggyőző szövegnek kell születnie, ezért a szövegíró minden fontos érvet, tulajdonságot és előnyt ki fog emelni a szövegében.
A tartalommarketingnél viszont mélyen elmerül az adott témában, interjúkat készít és szakcikkeket olvas, hogy valóban egy szakértői szempontból is helytálló cikket alkosson – ami mindeközben az emberek nyelvén íródik.
Olyan ez, mint a jin és a jang – mind a kettőben van egy kevés a másikból is, de azért alapvetően eltérnek.
Akár az oldalad szakmai blogját akarod rendszeresen frissíteni, akár egy erősebb főoldalra, aloldalra, landing page-re van szükséged, a mi szövegíróink állnak rendelkezésedre, hogy segíthessenek Neked.
A jó szöveggel az oldaladon két dolgot nyersz:
Több látogatót, hiszen egyrészt a jó tartalmat hirdetni is tudod Facebookon, vagy a Google-ben, másrészt pedig a Google is értékeli a hasznos szövegeket, és hamarabb juttatja előrébb a találati listán azt az oldalt, ami ilyennel rendelkezik.
Nagyobb bevételt, hiszen mindazokat, akik a keresőből vagy a hirdetésekből érkeznek az oldaladra, ott is tartja, és meggyőzi arról, hogy vásároljanak, árajánlatot kérjenek, vagy felvegyék veled a kapcsolatot.
Hiába indítasz óriási kampányokat, hiába építed fel a tökéletes weboldalt design szempontból, ha nincs semmi, amit az emberek elolvashatnának rajta.
Neked jó minőségű, erős szövegek kellenek, amik meggyőzően, ösztönzően hatnak az olvasókra – ezt kínáljuk mi Neked.
Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!
Igen, mind a tartalomfejlesztés, mint a kreatív szövegírás alapvetően a SEO szövegírás kategóriájába tartozik.
Keresőoptimalizált szövegek készülnek nálunk, legyen szó akár a főoldalad szövegéről, akár a szakmai blogod legújabb cikkéről.
Viszont fontos, hogy mi nem vagyunk hajlandóak ennek kapcsán megfeledkezni arról, hogy a valóságban nem robotoknak, hanem embereknek írjuk a szövegeinket.
Csak azért, hogy minél több helyen szerepeljen a kulcsszó, még nem fogjuk minden második mondatba beletenni – mi könnyen olvasható, hatásos tartalmat akarunk készíteni Neked.
A Google folyamatos fejlődése a tartalomírás szempontjából kifejezetten hasznos.
Ma már nem kell olyan dilemmával szembenéznie a szövegírónak, hogy inkább a felhasználók számára meggyőző szöveget írjon, vagy a keresőrobotokra fókuszáljon.
A keresőoptimalizált szöveg ma már felhasználóbarát szöveg is – megmutatom, miért gondoljuk így!
Csak vegyük alapul a legegyszerűbb, szinte már közhellyé vált SEO szövegírási tippeket:
Google pozíció | CTR (Backlinko) | CTR asztali (AWR) | CTR mobil (AWR) |
---|---|---|---|
1. helyezett | 31,73% | 31,19% | 22,44% |
2. helyezett | 24,71% | 15,91% | 14,06% |
3. helyezett | 18,66% | 10,07% | 9,27% |
4. helyezett | 13,60% | 6,32% | 6,09% |
5. helyezett | 9,51% | 4,28% | 4,17% |
6. helyezett | 6,23% | 3,03% | 2,87% |
7. helyezett | 4,15% | 2,19% | 2,08% |
8. helyezett | 3,12% | 1,71% | 1,67% |
9. helyezett | 2,97% | 1,38% | 1,31% |
10. helyezett | 3,09% | 1,12% | 1,01% |
És ez még tényleg csak 5 olyan alapvető terület volt, ami mindenkinek eszébe jut a SEO szövegírás kapcsán.
Ami általánosan megállapítható, hogy ha a szövegednél igazán odafigyelsz a keresőoptimalizáltságra, akkor egyben felhasználóbarát szöveget is gyártasz – és ugyanez igaz fordítva is.
Persze ez csak annak fog könnyen menni, aki már gyakorlott ezen a területen.
Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!
Munkánk során nem csak az online térbe gyártunk különféle tartalmakat: nyomtatott kiadványok elkészítésében is van már tapasztalatunk.
És ez nem csak a szövegírást foglalja magába: kollégáinkkal a tördelést, grafikai tervezést is el tudjuk végezni, sőt, nyomdaipari partnerünknek köszönhetően az anyagok nyomtatásában is tudunk segíteni.
Az igényes szövegírás az online és az offline térben egyaránt hatásos: ha kézzel fogható formában szeretnéd tovább erősíteni a branded, akkor kiadványok, prospektusok, akár könyvek elkészítésében is tudunk segíteni.
Egy szöveg sem fog néhány óra alatt elkészülni Neked.
Van, aki ezt ígéri, de nálunk komoly elvárások vannak a szövegíróinkkal szemben a hitelesség és eredetiség szempontjából.
Akár kreatív szövegírásra, akár tartalommarketingre kérsz tőlünk árajánlatot, ha azt elfogadod, és elkezdjük a közös munkát, akkor számíthatsz egy fél, legfeljebb egy órás telefonos interjúra a szövegíró kollégánkkal.
Nem azért van erre szükségünk, mert ne tudnánk utánajárni az adott témának: azért dolgozunk így, mert a Te gondolataidat, a Te hozzáállásodat visszatükröző szövegeket akarunk készíteni – ehhez pedig mindenképp hallanunk kell, hogy hogyan beszélsz a saját iparágadról, és a cégedről, tevékenységedről.
Ezután, ha szükséges, még kiegészítjük ezt saját kutatással is, és mindezek mellé megbeszéléstől függően Facebook posztok, Google hirdetések és hírlevél is készül majd a szövegedhez.
Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!
A szövegírás célját és értelmét már tisztán látod magad előtt: most itt a lehetőség, hogy kiválaszd, pontosan mire van szükséged.
Látogass el kreatív szövegírás aloldalunkra, ha erős, meggyőző szövegre van szükséged
Vagy kérj tőlünk árajánlatot tartalommarketingre, ha
Megmutatunk mindent a szövegírási módszereinkről aloldalainkon, Neked pedig már csak azt kell eldöntened, hogy akarod-e használni őket!
Kérj tőlünk árajánlatot szövegírásra, és beszéljünk arról, hogyan tudjuk hasznos tartalmakkal eredményesebbé tenni a vállalkozásodat!
Tetszik, amit fentebb olvastál, de elsőre még túl nagy falatnak érzed? Tedd meg az első lépést könnyebben: válaszd kapcsolódó szolgáltatásainkat!
Tiroli Service Kft. | 2016-2024