Milyen és mennyi link kell a jó Google helyezéshez?

Milyen és mennyi link kell a jó Google helyezéshez?

A linképítés egy megkerülhetetlen módszer ahhoz, hogy egy weboldal ott legyen a legelső oldalon a releváns kulcsszavakat tekintve.

A linkek hatékony elhelyezése megköveteli a profi hozzáállást, és rengeteg időt is kell áldozni rá, hisz ezek hiányában az eredmény el fog maradni, és a piacunk többi szereplőjét nem fogjuk megelőzni az online térben.

Sőt, ha felületesen és szakszerűtlenül látunk neki a linkek beágyazásának, azzal akár azt is elérhetjük, hogy Google még hátrébb rangsorolja az oldalunkat, ahol az addig állt.

Ha érdekel, hogyan kell értékes linkeket építeni, ez az írás neked szól!

Az első kérdés: mennyi linket igényel egy jó helyezés?

Tulajdonképpen hány darab linkre van szükség ahhoz, hogy valamilyen haladás történjen a weblapunk helyezését tekintve?

Megértem, ha a te első kérdésed is így szól, hiszen vállalkozóként biztosan értékelnéd, ha a számok nyelvén, egzakt módon mutatnám be Neked a professzionális linképítés praktikáit.

Nem szeretném húzni az időd, így itt egy egyszerű és gyors válasz: ahhoz, hogy a weboldalad ott legyen a Google TOP10-ben, átlagosan 330 darab linkre lesz szükséged.

Igen, ez csak egy átlag, így joggal gondolhatod, hogy ez további magyarázatot is megkövetel.

Ígérem, a cikkben még visszatérünk a számok szilárd talajára, de nem szeretnélek abba a hitbe ringatni, hogy csak a linkek darabszáma mérvadó a siker elérésében.

Csúnya félrevezetés lenne a részemről, ha arra bíztatnálak, hogy láss neki minél több, az oldaladra mutató link elhelyezésére a világhálón.

Ha ez valóban hatékony lenne, akkor a linképítő szolgáltatás létjogosultsága gyorsan megkérdőjeleződne, hiszen erre szinte bárki képes.

A linkek minősége is kardinális, ha az első akarsz lenni

Arra vágysz, hogy a weboldalad az elsők között legyen a fontos kulcsszavakra, és ezért linképítésen töröd a fejed?

Mielőtt hozzálátnál, érdemes feltenned a következő kérdéseket, hogy még véletlenül se fektess munkát olyan linkekbe, melyek nem adnak értéket a keresőrobotok számára.

  • Van elég weboldalad a linkek elhelyezésére?
  • A linkeknek helyet adó weblapok megfelelnek a legfontosabb követelményeknek?
  • A szövegek, amiben a linkek megtalálhatóak, megfelelnek az elvárásoknak?
  • A linképítő szövegek elég változatosak?

Ha a fenti kitételeket képes vagy teljesíteni, akkor már igazán jó úton jársz, de azért valamit figyelembe kell venned. A linképítő cikkekből általában sokra van szükség, és ilyen számok mellett megfelelni a fenti feltételeknek bizony komoly kihívás.

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Mennyi internetes platformra lesz szükséged?

Mennyi internetes platformra lesz szükséged?

Ha a maximális hatékonyságra törekszel, akkor a legjobb, hogy egy adott weblapon csak egy darab link mutat a Te oldaladra.

Tegyük fel, hogy 80 darab linkre lenne szükséged egy bizonyos kulcsszóra.

A gyakorlatban ez azt fogja jelenteni, hogy 80 olyan különálló weboldalra kell a linkjeidet elosztanod, melyek a Google szemében is értékesnek minősülnek.

Ha most úgy gondolod, hogy ez sok, és mégis honnan tudnál hirtelen előkeríteni ennyi weboldalt, akkor elértem a célomat, hiszen érzékeltetni szerettem volna Veled, hogy a hatékony linképítés komoly befektetést, hátteret, szervezést és munkát igényel.

Mi évek óta azon dolgozunk, hogy minél nagyobb számban álljanak rendelkezésünkre olyan platformok, melyekre elhelyezhetjük az ügyfeleink weboldalaira mutató linkeket.

Ilyen egy jó linképítő weboldal

A Google több mindent is figyelembe vesz, mikor elbírál egy weboldalt.

Sokat számít az, hogy milyen múlttal rendelkezik az adott platform.

Ha már régóta létezik, és ez idő alatt folyamatosan igényes tartalmak lettek feltöltve rá, az mindenképpen jó pontot jelent a kereső számára.

De egy olyan weblap, amit nemrég indítottak, vagy már régóta hanyagolva van, alapvetően hátrányt fog jelenteni, mikor egy link értékének a meghatározására kerül sor.

A weboldalak technikai háttere szintén egy sarkalatos kérdés: a mi linképítős blogjaink külön szerverekre kerültek, melyek mind különböző C klasszos IP címmel vannak ellátva, így a keresőmotorok sem fognak találni közöttük összefüggést.

Ilyennek kell lennie a linket tartalmazó szövegnek

Mikor a Google elkezdi osztályozni a linkeket tartalmazó írásokat, akkor azok több szempont alapján is bírálat alá kerülnek.

Az egyedi tartalomnak jelentősége egy olyan dolog, amit nem tudok eléggé hangsúlyozni!

Soha ne duplikáljunk egy mondatot se, még akkor sem, ha azt eredetileg mi írtuk, mert a Google pálcát fog törni felettünk, ami a helyezéseink romlásához fog vezetni!

Törekedjünk egy általános minőségre és természetességre is, mikor ezeket a szövegeket írjuk, hiszen a túl mesterkélt hatásúra sikerült cikkekre a kereső felfigyel!

A szöveg témája, és annak a felosztása is egy olyan kérdés, ami meghatározó a cikkek teljesítményét illetően.

A Google szerint a változatosság gyönyörködtet

A Google szerint a változatosság gyönyörködtet

Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a siker egyik alappillére, hogy a cikkek és a blogok különbözősége kellőképpen érzékelhető legyen a keresőrobotok számára.

Nézünk egy konkrét példát!

Tegyük fel, hogy szeretnél 10 darab linket, ugyanarra a kulcsszóra, ami azt jelenti, hogy 10 cikk megírására lesz szükség.

Fontos, hogy ezek az írások különböző témákkal kapcsolódjanak a keresőszavakhoz, ami bizony megkövetel némi kreativitást is a cikkíró részéről.

A blogbejegyzések tartalmának a nagyságát tekintve is törekedni kell a sokoldalúságra, mert egyszerűen ezt tartja kívánatosnak a Google rendszere. Arra is figyelemmel kell lennünk, hogy ezek a cikkek ne egy időben kerüljenek fel a világhálóra, hanem lehetőleg egy természetes időbeosztást kövessenek.

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

A linképítés akkor működik jól, ha képes álcázni magát

Lehet valaki némileg meghökken egy ilyen kijelentés után, de ez valóban így van!

Ha megértjük, mi a Google keresőnek a célja, akkor világossá fog válni az is, hogy miért van ennek igazságtartalma.

A kereső azt szeretné látni, hogy a feléd mutató linkek teljesen természetes módon születtek meg, mindenféle tudatos linképítés nélkül.

Például egy ügyfél ír valamit egy termékről, amihez még egy a forgalmazó weboldalára irányító linket is hozzácsap, mert annyira elégedett.

Egy ideális világban, legalábbis a Google szerint, csak ilyen linkeknek lenne szabad léteznie, de ha valaki kizárólag erre épít, akkor csúnyán le fog maradni azoktól a konkurensektől, akik tudatos linképítésbe kezdenek.

Ha fontolgatod, hogy te is így tegyél, előbb meg kell értened, hogy ez csakis úgy működhet, ha el tudod hitetni a keresőrobotokkal, hogy a linkjeid természetes módon születtek.

Tulajdonképpen, amiről eddig beszéltünk, az mind ezt a célt szolgálja.

Mikortól lesz érzékelhető hatása a linképítésnek?

Teljesen érthető ez a kérdés, hiszen ki ne szeretné tudni, hogy mikorra térül meg a befektetett munkája és pénze?

Nem is szeretnék kertelni ebben a kérdésben: átlagban 9-12 hónapra van szüksége egy szakszerű linképítési folyamatnak ahhoz, hogy kézzelfogható legyen az eredmény.

Ezekben a hónapokban csak a folyamatos és megfontolt munka zajlik, amit nem szabad erőltetni és siettetni, mert azzal csak rosszat tennénk magunknak.

Ez is megerősíti azt, hogy a linképítésbe csakis kiváló háttérrel és szakértelemmel szabad belevágni, hiszen az időnk drága.

Gondold magad egy olyan helyzetbe, hogy sok havi erőfeszítés után még mindig arra vársz, hogy legalább az első oldalon ott legyen a weboldalad a találati listákon, de hiába.

Azt hiszem abban egyetérthetünk, hogy ez nem lenne éppen egy kellemes végkifejlet.

Ha úgy éreznéd, hogy nem tudsz megfelelni minden feltételnek, ami egy professzionális linképítéshez szükséges, akkor mi átvesszük tőled ezt a terhet!

Nálunk így működik a linképítés folyamata

Most, hogy sikerült sorra venni ennek az eljárásnak a nehézségeit, talán már elkezdted fontolgatni, hogy inkább szakértőkre bíznád ezt a munkát.

Szeretnénk Neked bemutatni, hogy miként végezzük el ezt a gyakorlatban, mert úgy gondoljuk, akkor hozhatod meg a számodra legjobb döntést, ha részleteiben is láthatod a munkamódszerünket.

  1. Megismerjük az ügyfelet, azaz Téged és a vállalkozásodat
  2. Megkeressük a kulcsszavaidat
  3. Elemezzük a konkurenciát
  4. Elkészítjük és publikáljuk a linképítő cikkeket

Ezek a lépések egytől egyig kihagyhatatlanok, ha az a cél, hogy a weboldal büszkén ott virítson a keresési eredmények első helyén.

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Kulcsszavak kutatása

Kulcsszavak kutatása

A legegyszerűbb, ha egy példán keresztül mutatom be Neked ezt a folyamatot.

Tegyük fel, hogy egy olyan weboldallal rendelkezel, ami ingatlanokkal foglalkozik.

Ha manuálisan látnánk neki a kulcsszavak meghatározásának, akkor annyit tennénk, hogy a keresőbe beírnánk az „ingatlan” szót, és figyelnénk, hogy milyen további lehetőséget kínál fel nekünk a Google, ha ütünk egy szóközt és az ABC valamelyik betűjét.

Íme néhány példa, amit ebben a pillanatban adott ki a kereső a „h” betű felhasználásával: „ingatlan hitel kalkulátor”, „ingatlan hirdetés”, „ingatlan hitel”.

Nem véletlen, hogy ezeket kínálja fel a rendszer, mert ezek a leggyakrabban használt keresőszavak.

Ez egy viszonylag hosszadalmas folyamat, főleg akkor, ha minden betűre rászánjuk a szükséges időt, arról nem is beszélve, hogy a jegyzeteléssel is sokat lehet vacakolni.

Mi ezt a feladatot egy szoftverrel végezzük el, aminek a segítségével ez a folyamat gyorsabb és átláthatóbb is, így több időnk marad magával a linképítéssel foglalkozni.

Kulcsszavak tervezése

Az így összeszedett kulcsszavakat ezután kielemezzük, hogy lássuk, pontosan melyikre mennyi keresés is történik egy adott hónapban.

Ezeket az adatokat Te is meg fogod kapni tőlünk, hogy a saját szemeddel is láthasd, melyekkel érdemes igazán foglalkozni.

Mi úgy gondoljuk, hogy csak azokra a szavakra, kifejezésekre érdemes gondot fordítani, melyekre legalább 100 alkalommal történik keresés 1 hónapban.

Megjegyzem, hogy az így kapott eredményeket nemcsak a linképítéshez lehet felhasználni, de például arra is rávilágítanak, hogy miként érdemes felépítened a weboldalad, hiszen ezek a kifejezések kiválóan alkalmazhatóak a különféle aloldalak címei gyanánt is.

Végül megkérünk rá, hogy az elkészült listát tanulmányozd át, és válaszd ki azokat a szavakat és kifejezéseket, melyek esetében az a meglátásod, hogy nem illenek a céged profiljába.

Ezt követően beszélhetünk a végleges listáról, aminek a felhasználásával már hozzáláthatunk a következő lépéshez.

Konkurencia elemzése

Konkurencia elemzése

Itt újra egy szoftvert veszünk igénybe, ami az előzőleg kiválogatott kulcsszavakra automatikusan feltérképezi számunkra a konkurenciát.

Ennek a műveletnek a végeredménye legalább 30 darab versenytársat jelent, akikkel leginkább számolni kell, ha előrelépést szeretnél tenni.

Ezután mi további elbírálás alá vonjuk a listán szereplőket.

Szükség van erre, mert könnyen lehet, hogy a listáról nem mindenkivel kell foglalkoznod.

Például, mert csak látszólag vagytok szereplői egyazon piacnak, de valójában más a célkitűzésetek.

Az is előfordulhat, hogy a lista egyik szereplője egyszerűen más „súlycsoportot” képvisel, így kár vele foglalkozni.

Ezeket a vékony határokat egy program nem tudja észlelni, de ez nem jelent komoly akadályt, mert mi feltérképezzük helyette.

Miután rendelkezésre áll a végleges lista a legfontosabb versenytársainkról, megvizsgáljuk a linkhálózatukat is, így tudni fogjuk, hogy hova lettek kihelyezve a rájuk mutató hivatkozások.

Így az is láthatóvá válik, hogy ki hány darab linkkel rendelkezik, és így számszerűsítve és konkrétabban mutathatjuk be Neked a lemaradásod a konkurenciádtól.

Így csinálnánk, ha nem lennénk profik (de azok vagyunk)

Tudjuk tehát, hogy mely oldalon helyezkednek el a legerősebb versenytársak linkjei.

Logikus lépésnek tűnik, hogy azokra az oldalakra helyezzük el a Te weboldaladra vezető linkeket is, hisz az működött a konkurenciának, tehát valószínűleg Neked is fog!

Valójában sokan ezt a módszert követik, de ez sajnos némileg gyenge lábakon áll.

Ez működhet például Amerikában, de Magyarországon lényegesen korlátozottabbak a lehetőségek, mert az ilyen oldalakból nincsen túl sok. Továbbá miért is kéne nekünk külsős weboldalakra támaszkodnunk, amiknek még a minőségét is ellenőriznünk kell, ha tudunk ennél egy sokkal jobb megoldást?

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Mi így végezzük a linképítést

Mi így végezzük a linképítést

Itt jövünk képbe mi, ugyanis közel 500 saját weboldallal rendelkezünk, melyek ténylegesen megfelelnek minden követelménynek ahhoz, hogy komoly tényezők legyenek a linkerősséget tekintve.

A linkjeid itt a lehető legjobb helyen lesznek, és garantáltan hozzájárulnak ahhoz, hogy az internetes vállalkozásod bezsebelje a legjobb helyezéseket a találati listákon.

Ezt követően történik meg a cikkeknek a feltöltése, melyek esetében arra törekszünk, hogy azok változatosak maradjanak, hiszen a Google ezt szereti látni.

Mit értünk a cikkek diverzitása alatt?

Ez a sokféleség megmutatkozik a cikkek hosszában és a témájában is.

A szószámot tekintve az írások 200 és 1000 közé esnek, mert tapasztalatból tudjuk, hogy ekkora szórásra szükség van ahhoz, hogy a Google kedvezően minősítse a bejegyzéseket.

Az írások tematikáját tekintve sem engedjük meg magunknak, hogy hasonlóságok jelentkezzenek, ezért a cikkek témái mindig különböznek az adott oldal tematikájának megfelelően.

A cikkíróink rendelkeznek a szükséges alkotóerővel és kreativitással, hogy bármilyen profillal rendelkező ügyfelet, akármilyen témához társítsanak.

A mi esetünkben még a cikkek stílusa is változik

A fenti lépések az esetek nagyrészében már bőven elegendők lennének, de mi a módszereink folyamatos fejlesztésére törekszünk.

Rájöttünk arra, hogy nem kizárólag a cikkek tárgyának és hosszának az esetében kell a maximális sokoldalúságra törekednünk, de még a kifejezésmód sem lehet túl hasonló.

A Google motorja az idő múlásával egyre intelligensebbé válik, így szükségét éreztük annak, hogy még egy szigorú szabályt állítsunk fel magunknak a linképítést tekintve.

Minden cikkírónak megvan a saját stílusa, ezért arra törekszünk, hogy ugyanannak az ügyfélnek több munkatársunk készítsen linkeket tartalmazó cikkeket.

Ezzel a lépésünkkel érjük el a sokszínűségnek azt a szintjét, ami már kétségtelenül az ügyfeleink helyezéseinek a javulásához fog vezetni.

És akkor most térjünk vissza a számokra!

És akkor most térjünk vissza a számokra!

Most már tudod, miért is fontos a linkek minősége, szóval itt az ideje, hogy rátérjünk a szükséges darabszámra is.

A cikk elején már közöltem egy átlagos értéket, ami 330-as darabszámot jelölt meg, amit most szeretnék egy kicsit pontosítani.

Átlagosan 330 db különböző domainről származó linkre van szükség, melyek legalább 140 különböző IP címről futnak.

Tudom, hogy egy sikeres, céltudatos vállalkozót a részletek érdeklik, így szeretnélek bevezetni abba, hogy hogyan került ez a szám meghatározásra.

A működésünk során már számos konkurenciaelemzést végeztünk el, aminek hála, mára egy hatalmas adatbázis áll a rendelkezésünkre.

Ennek köszönhetően tehát a kutatást már előre elvégeztük ahhoz, hogy meg tudjuk határozni a fenti számértéket.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy már több ezer weboldalt vizsgáltunk meg a linkerősség szempontjából, az ügyfeleink legfontosabb 10, de olykor akár 100 legfontosabb keresőszójának a tekintetében. Úgy gondoljuk, hogy ez már bőven elegendő adathalmaz ahhoz, hogy kellő biztonsággal navigáljunk ebben a kérdésben.

Árajánlatod mellé ingyenes kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 20 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást és konkurencia elemzést az árajánlatod mellé! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

10 téma, melyek átlag 0 és 100 darab különböző IP címről származó linket igényelnek:

  • Bútor: 92 db IP címről és 182 db domainről származó link
  • Gumiszerviz: 98 db IP címről és 165 db domainről származó link
  • Hátizsák, női táska: 99 db IP címről és 167 db domainről származó link
  • Ingatlan hirdetés: 99 db IP címről és 319 db domainről származó link
  • Kanapé, ülőgarnitúra: 99 db IP címről és 204 db domainről származó link
  • Kertépítés: 92 db IP címről és 124 db domainről származó link
  • Kuponok: 96 db IP címről és 250 db domainről származó link
  • Mennyezeti ventilátor: 98 db IP címről és 154 db domainről származó link
  • Rafting, vadvízi evezés: 93 db IP címről és 149 db domainről származó link
  • Webáruház készítés: 91 db IP címről és 265 db domainről származó link

10 téma, melyek átlag 100 és 200 darab különböző IP címről származó linket igényelnek:

  • Csarnok építés: 158 db IP címről és 332 db domainről származó link
  • Dominikai köztársaság: 164 db IP címről és 417 db domainről származó link
  • Elektromos szerszámok: 194 db IP címről és 411 db domainről származó link
  • Életmód, diéta: 188 db IP címről és 410 db domainről származó link
  • Esküvő: 166 db IP címről és 336 db domainről származó link
  • Mátra szállás: 163 db IP címről és 468 db domainről származó link
  • Natúrkozmetikumok: 161 db IP címről és 423 db domainről származó link
  • Telefon tok: 175 db IP címről és 407 db domainről származó link
  • Wellness hotel: 176 db IP címről és 515 db domainről származó link
  • Szappan: 166 db IP címről és 361 db domainről származó link

10 téma, melyek 300 feletti különböző IP címről származó linket igényelnek:

  • Autópálya matrica: 983 db IP címről és 2601 db domainről származó link
  • Baba-mama: 537 db IP címről és 1315 db domainről származó link
  • Drón: 487 db IP címről és 1126 db domainről származó link
  • Edzésterv: 1261 db IP címről és 3243 db domainről származó link
  • Fogyasztóvédelmi tanácsadás: 373 db IP címről és 995 db domainről származó link
  • Horgász webáruház: 428 db IP címről és 1295 db domainről származó link
  • Könyv, mesekönyv: 629 db IP címről és 1979 db domainről származó link
  • Nyomda, nyomtatás: 324 db IP címről és 710 db domainről származó link
  • Párna, díszpárna: 1650 db IP címről és 5000 db domainről származó link
  • Szerver bérlés: 334 db IP címről és 2270 db domainről származó link

Miért kell külön IP címekről és domain linkekről származó linkekről beszélni?

Miért kell külön IP címekről és domain linkekről származó linkekről beszélni?

Mi szükség külön IP és domain linkekkel szórakozni, mikor Te arra vagy kíváncsi, hogy mennyi linkre is van szüksége a weboldaladnak ahhoz, hogy jó helyezéseket érjen el?

Tudjuk, hogy ez így sokkal egyszerűbb lenne nemcsak Neked, de még nekünk is!

Csakhogy ez a cikk azért készült el, hogy részletesen bemutassa számodra a linképítés procedúráját, és nem engedhetjük meg magunknak, hogy félinformációkkal és pontatlanságokkal találkozz ebben az írásban.

Minden link egy domainről, tehát valamilyen weboldalról származik, a domainek pedig különböző IP címmel rendelkező szervereken találhatóak.

A gyakorlatban például elképzelhető, hogy 330 domain link összesen 140 IP címre vezethető vissza, ami annyit jelent, hogy 2-3 domain jut minden IP címre.

És hogy ez miért számít?

Ahogy az korábban ki lett fejtve, a Google kevésbé értékeli azokat a linkeket, melyek azonos IP-ről származnak.

Ahány téma, annyi szükséges link

A fenti mintákból, melyeket a saját adatbázisunkból nyertünk ki, már Te is láthatod, hogy a linkek mennyisségének a meghatározása annak a függvénye, hogy mi a weboldalad témája és profilja.

Ha tudni szeretnéd, hogy a te üzleti weblapod hány darab linket is igényel az első helyekhez, akkor el kell végezned a saját konkurenciaelemzésedet.

Ez egy meglehetősen időigényes folyamat lesz – főleg, ha nem rendelkezel azokkal a szoftverekkel, mint mi –, de semmiképpen nem lehet kihagyni, mert nélküle el sem lehet kezdeni a linképítést.

A linképítés történhet úgy is, hogy a részedről nulla energiabefektetést követeljen

Teljesen megértelek, ha úgy érzed, hogy az időd vagy a lehetőségeid nem engedik, hogy egy szakszerűen végrehajtott linképítésbe kezdjél bele.

A cikkben számtalan követelményt és feltételt bemutattunk a linképítést illetően, melyeknek csak nagyon kevesen képesek egyszerre megfelelni.

Mi egy olyan online marketing tanácsadó és kivitelező vagyunk, akik a linképítési eljárásukat az évek alatt folyamatosan fejlesztették, így a régi és az új elvárásokkal szemben is helytállunk.

Ha szeretnéd biztos kezekbe helyezni a weblapod Google helyezéseinek a javulását, akkor kérj árajánlatot, és mi mindent elintézünk! Neked semmi mást nem kell tenned, mint kivárnod a weboldalad helyezésének a javulását!

Most már kíváncsi vagy, mennyi linkkel érhetsz el sikereket?

Nagyon szeretnénk, ha a Te oldalad is több ügyfelet tudna szerezni Neked – ebben fogunk segíteni, ha kitöltöd űrlapunkat.

Már várjuk, hogy átbeszélhessük együtt a részleteket!

Hogyan tovább?

Rengeteg igazán hasznos információt és trükköt találsz itt.

Miért nem az első a keresőben a keresobenelso.hu?
Linképítés

Miért nem az első a keresőben a keresobenelso.hu?

A nagy kérdés, amit már néhány alkalommal korábban is megkaptunk, de talán ez a Facebook komment foglalja össze a legjobban: „Ami számomra érdekes, hogy ha beírom a google-be a linképítés kulcsszót a hirdető weboldalának se híre, se hamva az organikus találatok között! Csak fizetett hirdetésben jelenik meg!

Elolvasom a cikket»