Szállj végre versenybe: profi kulcsszókutatás és konkurenciaelemzés

Szállj végre versenybe: profi kulcsszókutatás és konkurenciaelemzés

Te tudod, mit keresnek/akarnak az ügyfeleid, vagy csak találgatsz?

Mióta szenvedsz azzal, hogy nem a Te oldaladat találják meg a potenciális ügyfeleid?

Már nagyon idegesít, hogy a versenytársaid megelőznek, pedig Te jobb munkát végzel náluk?

Vagy még rosszabb: azt sem tudod, kik az igazi versenytársaid? 

Itt az ideje, hogy ezen végre változtass!

Ha most ezen az oldalon jársz, akkor valószínűleg nem vagy elégedett az oldalad eredményeivel.

Azt érzed, hogy az embereknek Rád, a Te munkádra lenne szükségük, de mégsem Téged választanak, hanem valamelyik versenytársadat.

Ha ezen változtatni akarsz, két kérdésre kell válaszolnod:

Milyen kulcsszavakra kell koncentrálnod?

Kiket kell megelőzni, és hogyan?

Ezekre viszont nem tudsz válaszolni, legfeljebb akkor, ha hajlandó vagy éves szinten százezreket költeni olyan profi szoftverekért, amik folyamatosan tudják ellenőrizni a kulcsszavak és weboldalak erősségét, helyezéseit.

Nekünk viszont megvannak ezek az eszközök – és azt is tudjuk, hogyan kell őket használni. 

A Google helyezésért való harc olyan, mint egy autóverseny
A Google helyezésért való harc olyan, mint egy autóverseny – és te lemaradtál
A Google helyezésért való harc olyan, mint egy autóverseny

Egy olyan versenyen veszel részt, ami soha nem ér véget, és nem indul mindenki egyenlő esélyekkel.

Fogd fel úgy, hogy a weboldalad a versenyautód, a Google organikus találati listája pedig a versenypálya: a cél, hogy Te legyél legelöl. 

Két gond van:

egyszerre több versenypályán is indulnod kell (értsd: nem csak egy kulcsszóra kell koncentrálnod), 

és mások már rég elindultak, amikor te még a startvonalnál sem álltál.

Az esélyeid tehát nem a legjobbak: de ha két információnak a birtokában vagy, akkor behozhatod a lemaradást!

1. Tudd meg, melyik versenyen kell indulnod!

Koncentrálj a legerősebb, legnépszerűbb kulcsszavakra, amiket a legtöbbször írnak be a keresőbe a potenciális ügyfeleid.

2. Elemezd, milyen motor hajtja a versenytársaidat!

Hány link mutat a konkurenciáid weboldalára? Mennyit kell beleadnod ahhoz, hogy végre megelőzd?

Ha nem akarsz többé hátul kullogni, akkor ideje profi módon végezni az online marketinget: kérj ehhez kulcsszókutatást és konkurenciaelemzést!

Kerülj a pályára: végeztess profi kulcsszókutatást!

  1. Megnézzük, mik azok a keresőszavak, amikre már most helyezéseid vannak a Google-ben.
  2. Ellenőrizzük, hogy ezekre havonta átlagosan hány alkalommal keresnek rá (minél többször, annál fontosabb az adott kulcsszó).
  3. A legfontosabb, legrelevánsabb kulcsszavakra megnézzük, hogy jelenleg hányadik helyen állsz a Google-ben.
  4. Megadjuk az átlag kattintási árat, tehát hogy egy Google CPC hirdetés esetén mennyit kéne egy kattintásért fizetned.
  5. A konkurenciaelemzésből nyert egyéb kulcsszavakat szintén ezen a szinten ellenőrizzük.
Tudd, hogy kivel versenyzel: konkurenciaelemzés

1. A megtalált kulcsszavakra megnézzük, mik azok az oldalak, amik jó helyezésekkel rendelkeznek, és valóban a te konkurenciádnak számítanak (értsd: nem óriási világmárkák, gyűjtőoldalak, stb.).

2. Ellenőrizzük a linkhátterüket, tehát hogy hány domainről kapnak linket, és hogy azok a domainek hány különböző C-classzos IP címen találhatóak (magyarul, hogy mennyire függetlenek egymástól, mennyire erősek).

3. A legerősebb versenytársaidnak megnézzük, melyek a leglátogatottabb aloldalai, és milyen kulcsszavak kapcsolódnak hozzájuk.

Tudd, hogy kivel versenyzel: konkurenciaelemzés
Egy ilyen kutatás birtokában tudni fogod

Egy ilyen kutatás birtokában tudni fogod:

• milyen kulcsszavakra építsd fel weboldalad;
• milyen témákban érdemes írnod a blogodra;
• milyen szavakra végezz keresőoptimalizálást;
• hogyan építsd fel a hirdetési kampányaid;
• mennyi link kell neked a Google 1. helyhez (ha csak pusztán matematikai alapon nézzük). 

Kérd kulcsszókutatásod és konkurenciaelemzésed most!

Nincs szükség másra, csak arra, hogy megadd

min. 5, max. 20 keresőszavadat;

weboldalad címét (ha van).

Az elkészült elemzéseid mellé most egy 1 órás konzultáció is jár, ahol közösen átbeszéljük, hogy a nyert információkkal pontosan mit tudsz kezdeni.

Ismerd meg a piacodat: töltsd ki űrlapunkat most! 

Kérj árajánlatot itt!