Weboldal készítés – Változtasd a látogatóidat ügyfelekké a profin felépített, modern honlapoddal

"A fiatal szakértői gárda innovatív gondolkodással, ügyfélközpontú hozzáállással, felkészülten végzi akár a szövegírást, design tervezést vagy a weboldal technikai kialakításával kapcsolatos kimagasló tevékenységét."

Haiszky Ernő Zoltán
Magannyomozo.eu

Haiszky Ernő Zoltán - Magannyomozo.eu

 

Weboldal készítés – Változtasd a látogatóidat ügyfelekké a profin felépített, modern honlapoddal

Te sem csak annyit vársz el a weboldaladtól, hogy szép legyen.

Ez a vállalkozásod egyik legfontosabb eleme, az üzleted, ami az online térben helyezkedik el.

Ide érkezik mindenki, aki érdeklődik a szolgáltatásod, a terméked iránt, és jó eséllyel itt hozzák meg a döntést is, ami számodra a legfontosabb: hogy Téged választanak-e, vagy a konkurenciádat.

Pontosan ezért Te nem elégedhetsz meg egy jól kinéző, tetszetős weboldallal: Neked olyan kell, ami képes meggyőzni a potenciális ügyfeleidet, és hitelességet épít számodra.

A legjobb helyre jöttél: mi pontosan ilyen weboldalt akarunk készíteni Neked!

3 fontos alapelvünk van a weboldal készítés kapcsán, amit minden körülmények között betartunk:

  • Nem sablonokból dolgozunk – ha azt mondjuk, hogy egyedi honlapot készítünk Neked, akkor azt komolyan is gondoljuk. Nem fog minden nap szembejönni Veled az interneten az a dizájn, amit Neked állítunk össze.
  • Keresőoptimalizált oldalakat készítünk – egy ideális világban ezt nem lenne szabad külön előnyként kiemelni, mert alapvetőnek kéne lennie. Sajnos a tapasztalat viszont azt mutatja, hogy ez nincs mindig így.
  • Nem ülünk hónapokig egy weboldalon – találsz olyan cégeket a neten, akik 2-3-4 hónapot kérnek tőled a honlapod összeállítására. A minőségi munkához idő kell, de mi a legrosszabb esetben is hetek alatt elkészülünk a weboldaladdal.

A 10 legfontosabb kérdés, ami alapján el tudjuk kezdeni a weboldal készítést:

A 10 legfontosabb kérdés, ami alapján el tudjuk kezdeni a weboldal készítést:

Nem akarom rabolni az idődet, úgyhogy a közepébe vágok, és megmutatom, hogyan dolgozunk.

A weboldal tervezés első lépése a Te alapos kifaggatásod: rengeteg infót kell megtudnunk ahhoz, hogy tökéletes honlapot tudjunk felépíteni számodra.

Persze nem baj, ha nincs még a fejedben egy pontos elképzelés arról, hogy milyen oldalt szeretnél – ezt nem is várjuk el, viszont tudunk segíteni abban, hogy körvonalazódjon a kép.

Megmutatom, mik azok a kérdések, amikkel biztosítjuk, hogy elégedett leszel a végeredménnyel.

1. Mi lesz a weboldalad célja?

Árajánlatkérés?

Feliratkozás?

Telefonhívás?

Rendelés?

Valamilyen akciót mindenképp elvársz attól a látogatótól, aki az oldaladra érkezik, és a mi feladatunk az, hogy ezt minél egyszerűbbé tegyük a számára.

A cél meghatározza, hogy pontosan hogyan épül fel az oldal, és ezért is ez az egyik legfontosabb kérdés, amit elsőként kell feltennünk.

2. Ki a cég és a weboldal fő célközönsége?

Nyilván nem egyformán szólítasz meg egy cégvezetőt, egy viszonteladó partnert és egy otthon ülő családanyát/családapát – ha sikeres akarsz lenni, akkor tudnod kell, hogy kihez beszélsz.

És ez nem csak a szövegre vonatkozik: a képi világ, a színek, a különböző dizájn elemek is kommunikálnak azzal, aki az oldalra érkezik, és ezért nekünk is tudnunk kell róla, hogy pontosan kiket akarsz elérni.

Persze számítunk rá, hogy ennek meghatározása nem jelent olyan komoly gondot, hiszen egy cég akkor működőképes, ha tudja, kinek kínálja a termékeit, szolgáltatásait.

Ne felejtsd el: az oldalad célja, hogy a potenciális ügyfeleidből váltson ki pozitív érzelmeket, ezért kell őket megismernünk elsősorban.

3. Milyen érzéseket akarsz kiváltani a weboldaladdal?

Milyen érzéseket akarsz kiváltani a weboldaladdal?

Barátságosság, professzionalizmus, családias hangulat, modern, 21. századi hozzáállás, vagy a tradíciók tisztelete… 1000 és 1 féle hangulatot lehet tükrözni egy weboldalon keresztül, és neked 1-et kell ezek közül nagyon jól megragadni.

Ha elsőre nem is találod erre a választ, ne aggódj – nem olyan nehéz ez, mint amilyennek elsőre látszik: csak azon kell elgondolkoznod, hogy mit szeretnél, ha az emberek maguk előtt látnának, amikor Rád gondolnak.

"Így elég nekem a célt megjelölni és a terveket egyeztetni, az online marketing területén pedig mindent készen kapok."

Molnár Csaba
Flottakezeles.hu

Molnár Csaba - Flottakezeles.hu

4. Küldj 3 weboldalt, ami tetszik! Mi az, amit jónak találsz bennük?

Ez talán a leghasznosabb számunkra: mutass nekünk csak 3 olyan weboldalt, amire azt mondod, hogy megfelel az igényeidnek.

Nem kell, hogy mind a három tökéletes legyen: az egyiknek talán csak a fejléce tetszik, a másiknak a betűtípusa, a harmadiknak a színvilága – a lényeg, hogy ezeken keresztül mi már össze tudjuk rakni, hogy mit szeretnél látni.

A weboldal tervezésekor persze nem csak ezt fogjuk figyelembe venni, hiszen elsősorban a potenciális ügyfeleidet szeretnénk majd megszólítani vele.

Igyekszünk megtalálni azt a megoldást, ami egy, a számodra és a látogatóid számára is tetszetős weboldalhoz vezet, de ne feledd, hogy ha választani kell, akkor az utóbbi mellett fogunk dönteni – hiszen az a cél, hogy az oldalad eredményeket érjen el.

Az a fontos, hogy az ügyfeleidnek tetsszen a weboldalad, hiszen ők fognak profithoz juttatni Téged.

5. Hány oldalból fog állni a honlapod?

Itt térünk rá végre az oldalad konkrét felépítésére.

Értelemszerűen nem tudjuk azt mondani, hogy 1 weboldal ennyi és ennyi forintba kerül, mert minden weboldal más.

Lehet Neked akár 10 aloldalad, de az is előfordulhat, hogy egyetlen hosszú főoldalon mindent el lehet mondani az ügyfeleidnek, amire szükségük van – és persze érthető, hogy az utóbbi nem is fog annyiba kerülni, mint az előbbi.

Csak hogy legyen viszonyítási alapod:

  • 1-5 db aloldal kevésnek számít,
  • 5-10 aloldal a „nem sok” kategóriába esik,
  • 10-20 db az átlag,
  • és 20 db felett beszélünk sok aloldalról.

Neked mennyi kéne?

6. Milyen színekben gondolkozol?

Milyen színekben gondolkozol?

Minden weboldalnak van egy színvilága, és a legszerencsésebb, ha már Te magad el tudod dönteni, hogy mikkel szeretnél dolgozni.

Alapvetően egy oldal a mi tapasztalataink szerint maximum 5 színt „bír el”, és ebben már benne van a fekete és a fehér is – ha ennél többel dolgozunk, akkor az egész egy nagy színkavalkád lesz, és elveszíti minden letisztultságát.

Fogunk küldeni Neked néhány olyan linket, amin keresztül könnyen ki tudod választani azokat a színeket, amik tetszenek – ezeket felhasználva pedig mi meg tudjuk tervezni az oldal hátterének, betűinek, boxainak, kártyáinak, gombjainak színeit.

7. Milyen legyen az oldal felépítése?

Az általad megküldött példa weboldalak alapján már ki tudjuk találni, nagyjából mit szeretnél látni, de mindenképp érdemes tisztázni, amit csak lehet.

Mekkora fejlécképet szeretnél az oldaladon – fedje be az egész hajtás feletti részt (tehát lejjebb kelljen görgetni ahhoz, hogy mást is láthassunk az oldalból), vagy legyen valamivel kisebb, és adjon helyet maga alatt a tartalomnak is?

Hova kerüljön, és mekkora legyen a főcím?

Milyen láblécet képzelsz el?

Minden ilyen kérdéssel egyre közelebb kerülünk a végső honlaphoz.

Milyen legyen az oldal felépítése?

8. Mi a helyzet a tartalommal?

Van már egy kész szöveg a weboldaladhoz?

Ha kell, tapasztalt szövegíróink állnak rendelkezésedre, hogy egy profi, meggyőző, a céljaidnak tökéletesen megfelelő szöveget állítsanak össze Neked.

Mi a helyzet a képekkel és a videókkal?

Alodalanként 3, blog cikkenként 5 képet minimum össze kell gyűjteni a tapasztalataink szerint ahhoz, hogy annak hatása legyen.

Mindig a saját képek a jobbak, még akkor is, ha rosszabb minőségűek, mint egy profi fotós által készített stock fotó, hiszen az emberek ma már őszinteséget várnak el inkább Tőled.

Persze szolgáltatása válogatja, ki tud saját fotókkal hatást elérni: amennyiben szükséges, mi is tudunk segíteni Neked a megfelelő képek/illusztrációk összegyűjtésében.

"Először is egy olyan weboldalt hoztak létre, amelyet több alkalommal is le-letesztelt ilyen olyan webspecialista, aki az ő szolgáltatását szerette volna részünkre felajánlani, de minden esetben kiváló értékelést kapott a weboldalam és annak beállításai... És ez csak a beállítás, ez csak a szakértők véleménye…"

Biró János
Gazpalackfutar.com

Biró János - Gazpalackfutar.com

9. Adatbázis építéssel kapcsolatban mik a tervek?

Ismerjük már az oldalad célját: amennyiben feliratkozásról és árajánlatkérésről van szó, milyen rendszeren keresztül történik majd az adatok összegyűjtése?

Ha van erre már bevett megoldásod, akkor szükségünk van az ezzel kapcsolatos infókra, hogy a megfelelő kódokat be tudjuk építeni a programozás során.

Ha viszont ezzel még nem foglalkoztál, akkor pedig az a kérdés, hogy van-e szükség segítségre ezzel kapcsolatban – mert a tapasztalatainkat szívesen megosztjuk Veled.

Szeretnél indítani Google Ads, Facebook kampányokat?

10. Szeretnél indítani Google Ads, Facebook kampányokat?

Akár a mi segítségünkkel szeretnél eredményes Google és Facebook hirdetéseket futtatni, akár egyedül, szükségünk van a megfelelő információkra itt is a weboldal elkészítésénél.

Ahhoz, hogy a kampányaid sikere mérhető legyen, be kell építenünk a programozás során a kódokat, ha pedig ránk bíznád a kampányaidat, akkor egyébként is szükségünk lesz majd a fiókadatokra.

De ez már szinte csak a jövő zenéje – erre nincs szükség feltétlenül akkor, amikor még csak a weboldaladat tervezzük.

Minek ennyi kérdés?

Soknak tűnik?

Pedig, ha ezekre nem tudjuk a választ, akkor ugyan hogyan ígérhetnénk meg Neked, hogy valóban egyedi, hozzád és cégedhez illő, eredményes honlapot állítunk össze a vállalkozásodnak?

Ha mi is sablonokból dolgoznánk, valószínűleg nem kéne ennyi előkészület, hiszen ha akarnánk, se tudnánk olyan szinten személyre szabni a szolgáltatásunkat, mint most.

Ráadásul a sablonok nagy hibája, hogy nem mindig felelnek meg a SEO irányelveknek, ezt pedig mi nem engedhetünk meg magunknak – de a keresőoptimalizálásról egy kicsit később, most térjünk vissza a weboldal készítésre!

Ismerjük a válaszokat: kezdődhet a tervezés!

A következő lépés, hogy elkezdünk dolgozni a dizájnon, tehát az oldal kinézetén.

Nyilván nem tudunk mindent megbeszélni előre, de a megadott válaszaid alapján már el tudunk indulni, és ha mindent helyesen határoztunk meg közösen, akkor a látványterv is tetszeni fog majd, amit küldünk Neked.

Csak néhány példa arra, hogyan állunk hozzá a munkánkhoz:

  • Az általad választott színeken nagyon minimálisan változtatunk, és csakis akkor, ha szükség van rá (ezzel biztosítva, hogy az árnyalatok passzoljanak egymáshoz).
  • Nem várjuk el, hogy Te egyből tudd, milyen betűtípust szeretnél, de erről is kapunk egyébként egy képet azokon az oldalakon keresztül, amiket küldesz nekünk.
  • Sok vitát olvashatsz a neten arról, hogy a talpas vagy talpatlan betűket érdemes-e választani, és hogy van-e helye a sorkizártnak az online térben – mi sem hagyjuk ezeket figyelmen kívül, de minden esetben az adott oldal határozza meg, hogy mit használunk.

Ha úgy néz ki jobban, akkor az egyik megoldást választjuk, ha pedig épp fordítva jó, akkor úgy állítjuk be, mert a valóságban nincsenek általános szabályok, amik minden oldalra megfeleltethetők.

Jöhet a látványterv!

Fontos: mindig reszponzív weboldal dizájnnal dolgozunk

Azt tudnod kell, hogy az a látványterv, amit a dizájn elkészítése után küldünk Neked, még csak egy statikus kép, tehát nem fog alkalmazkodni a Te monitorodhoz, és ne is várd el tőle, hogy reszponzív legyen – az majd a kész oldal lesz.

Ha tehát Te egy 1400 pixeles felbontású gépen nézed az általunk küldött 1920 pixeles felbontású képet, akkor értelemszerűen a kép széleit nem fogod látni, ha nem megfelelően méretezed be.

A látványterv még nem a reszponzivitásról szól, hanem arról, hogy mennyire tetszik Neked az a dizájn és felépítés, amit a korábbi megbeszéléseink alapján megálmodtunk – a varázslat a kódoknál kezdődik majd!

Tetszik a dizájn? Akkor jöhet a programozás!

Ha a látványterv tetszik, vagy a korábban kért módosításokat elvégeztünk, akár rátérünk a HTML és CSS kódokra.

Hogy ne tűnjön úgy, mintha nagy szavakkal akarnánk dobálózni, nézzük meg, mik ezek:

  • a HTML kódok gyakorlatilag azok, mint egy épülő háztetőnél a gerendák: ahogy ezek meghatározzák a tető formáját, alakját, úgy a HTML is ezt teszi a weboldaladdal;
  • a CSS kódok (az előző példánál maradva) a tetőcserépnek felelnek meg: ezek azok a grafikai elemek, amiket végül mi is látunk.

A feladat tehát az, hogy az elkészült grafikai anyagot ebbe a HTML és CSS alakzatba alakítsuk át – és ez az a pont, ahol a reszponzív dizájn végre szerephez jut.

A weboldalhoz persze kell egy domain és egy tárhely is

Nincs weboldal domain és tárhely nélkül – és bár segítséget tudunk ebben nyújtani, a legszerencsésebb, ha Te intézed ezek megvásárlását.

Ma már ez messze nem olyan bonyolult folyamat, mint amilyennek elsőre tűnik, főleg akkor, ha azokat a szolgáltatókat keresed fel, akiket mi ajánlunk Neked (korábbi tapasztalataink alapján).

Azért szerencsés, ha ezt Te intézed, mert végső soron úgyis Neked kell majd foglalkoznod ennek a fenntartásával.

Persze, ha megadod a szükséges adatokat, ránk is bízhatod ezt a feladatot, de szerintem Te is tudod, hogy minél több mindent tartasz a saját kezedben, annál jobban jársz a végén.

"Profik, precízek, gyorsak, segítőkészek és még nagyon sok pozitív jelzőt lehetne rájuk mondani. Szívből ajánljuk őket mindenkinek."

Balogh Péter
E-tanusitas.eu

Balogh Péter - E-tanusitas.eu

Ideje látnod a kész weboldaladat

Ideje látnod a kész weboldaladat

Minden kész, úgyhogy eljött a pillanat, hogy lásd az új honlapod.

Ekkor még az oldal persze nem aktív, de belső URL-ekkel elérhető, tehát pontosan úgy tekintheted meg a böngésződben, ahogy majd a jövőben látni fogják a látogatóid.

Mint mindig, most is számítunk a visszajelzéseidre: az a cél, hogy a honlapoddal elégedett legyél, úgyhogy még ezen a ponton is van lehetőség a változtatásokra.

Ne feledd, hogy a látogatóidat kell meggyőznöd!

Komoly dilemma a weboldal készítők körében, hogy kinek készül az oldal: az ügyfélnek, vagy az ügyfél ügyfelének?

Ha „megelégednénk” azzal, hogy csak Neked tetszik a weboldalad, de a látogatóidra, vagyis az üzleted sikerére nem gondolnánk, akkor (megint csak) elég lenne nekünk is sablonokból dolgozni.

De nem azért teszünk föl annyi kérdést az elején, hogy aztán „csak” valami szépet hozzunk össze Neked: azért dolgozunk, hogy a honlapod eredményeket tudjon elérni.

Ismerjük a legfontosabb kutatásokat, látjuk a statisztikákból és a legújabb trendekből, hogy mi működik, és mi nem, és ez a szakmai elhivatottság vezet minket akkor, amikor megtervezzük a weboldalad.

Te elmondtad nekünk, hogy mi a célod – mi elkészítjük a weboldalt, amivel el tudod érni.

Ez a 10 weboldal megmutatja, mit készíthetünk Neked

Ismered már a módszereinket: talán kíváncsi vagy most már az eredményeinkre is.

Az utóbbi években rengeteg weboldalt készítettünk, és mindet felsorolni nem nagyon lenne itt hely, de a legfontosabbakat és a legfrissebbeket meg tudom mutatni.

De hogy ne csak egy egyszerű listát kapj, mindegyikről mesélek pár szót, hogy lásd, mire helyeztünk nagyobb hangsúlyt a tervezés során.

Vizgazfutesszerelo24.hu

Hogy miért sárga?

Mert ebben az iparágban szinte mindenki kizárólag kék vagy piros színekben gondolkozik: és ennek köszönhetően az egyik oldal olyan, mint a másik.

Tegyük fel, hogy neked épp szerelőre van szükséged, és több közül is válogatsz: találsz 3 piros weboldalt, 4 kéket, és 1 sárgát – melyiket fogod jobban megjegyezni?

Az emberek vizuálisan gondolkodnak, mi pedig arra törekedtünk, hogy az ügyfelünk ebben a tekintetben minél egyedibb és megjegyezhetőbb legyen.

A másik érdekesség a fejlécben „lebegő” három pecsét: ezek olyan információkat tartalmaznak (1 órán belüli kiszállás, 30 év tapasztalat, 0-24 órás ügyfélszolgálat), amiket mindenképp ki akart az ügyfél emelni, és éppen ezért mi sem rejtettük el a szövegben.

Karmathaimasszazs.hu

Ennél az oldalnál nem sokat kellett a színeken gondolkodnunk, ugyanis az volt a cél, hogy a masszázsszalonok színvilága jelenjen meg a weboldalon is.

12 különböző szolgáltatásra hívjuk fel a figyelmet már a főoldalon, és mindegyiket ki is fejtjük külön-külön aloldalakon, hogy a látogatókat meg tudjuk győzni az időpont foglalásról.

Ezek a szövegek, de már az aloldalak felépítése, kialakítása is egy nagyon alapos kulcsszókutatás alapján készült.

Masszázsra nem megy az ember akárhova, ezért volt fontos, hogy mind a képi világ, mind a szövegek barátságos hangulatot keltsenek – és ez az oka annak is, hogy a Google-ön keresztül érkező vélemények is megjelenítődnek az oldalon.

Klimaglobal.eu

A klímák, de még a hőszivattyúk is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, ennek ellenére a róluk készült fotókkal már nincs egyszerű dolga az embernek.

A legszerencsésebb mindig az, ha az oldal tulajdonosa tud eredeti fotókat küldeni a termékeiről, vagy akár korábbi munkáiról, ám ebben az esetben nem volt erre lehetőség.

Ráadásul az interneten fellelhető ingyenes jogtiszta képek is cserben hagytak minket, ezért komolyabb kutatásra volt szükség, de a végeredmény miatt megérte: a kiváló minőségű, profi fotók egyértelműen emelik a weboldal fényét.

Ingatlanmanager.com

Vannak témák, amiket érdemes röviden és tömören kifejteni: ilyen például ügyfelünk ingatlanfejlesztéssel és szállodaüzemeltetéssel foglalkozó vállalkozása.

Egy néhány száz szavas főoldal, és két hasonlóan lényegre törő aloldal tökéletesen bemutatja ebben az esetben a szolgáltatást.

Ha tehát neked nincs szükséged egy 50+ aloldalból álló weboldalra (mint amilyen a fentebb bemutatott vizgazfutesszerelo24.hu), akkor is nyugodtan ránk bízhatod a munkát.

Elektromospadlofutes.info

Egy projekt, ahol teljesen a 0-ról indultunk: és sok esetben ez a legszerencsésebb, hiszen így már az alapoktól kezdve teljesen keresőoptimalizált oldalt tudunk építeni.

A szövegírástól kezdve az illusztrációk összegyűjtéséig mindent mi végeztünk ennél az oldalnál, és mindig azt tartottunk szem előtt, hogy a látogatónak minél több lehetősége legyen a konverzió végrehajtására.

A fő cél ugyanis a kapcsolatfelvétel: ha megérkezel az oldalra, egyből három gombbal találkozik a tekinteted: ajánlatkérés, telefonszám, és e-mail küldési lehetőség.

Az oldalt végiggörgetve minden fontos információt megkapsz, amire szükséged lehet, lent pedig egy árajánlatkérő űrlap vár.

Zsoltgranitecorporation.com

Az első, amit meglátsz, itt is a két kapcsolatfelvételi gomb, ami alá az ügyfél kérésének megfelelően egy kép került a főcím mellé.

Mivel konyha- és fürdőszobapultokról szól az oldal, ezért értelemszerűen itt a képeknek kell dominálniuk: ezért került egy képgaléria már a főoldalra.

Az angol nyelvű szövegek szintén a mi szövegíróink által készültek, ahogy a blog cikkek is.

Egy ilyen szolgáltatásnál kifejezetten fontos, hogy az ember tudjon otthon tervezni, amiben a Visualizer oldalba épített programja tud segíteni (itt mindenki elkészíthet egy látványtervet azokkal a színekkel és anyagokkal, amik tetszenek neki).

Motorjogositvany.com

Szintén egy teljesen új weboldal, saját szöveggel, és egy, azaz 1 db fő konverzióval: a kupon letöltéssel.

Külön szerephez jutott itt a lábléc, ami messze több itt, mint sok más weboldalnál, ahol csak néhány belső linket, meg információt helyeznek el benne.

Elég nagy helyet foglal el ez a footer, és abból is kitűnik maga a kupon, amit le tudnak tölteni a látogatók.

A blogon megjelenő cikkek a kezdő motorosoknak szóló tanácsok megosztásán túl szintén felhívják a figyelmet az ingyenesen letölthető kuponokra.

Napelempalyazatok.hu

Egy 2500+ szavas szöveget készítettünk a napelemekről, és a hozzájuk kapcsolódó pályázatokról – és ezt a tartalmat egyetlen oldalon jelenítettük meg.

Egy ekkora hosszúságú szövegnél minden azon múlik, hogy mennyire tudjuk látványossá tenni az oldalt: folyamatosan meg kell valamivel törni az egyhangúságot.

A fent található menüsor segít abban, hogy az érdeklődő könnyebben eljusson ahhoz a részhez, ami őt érdekli, és ezután ugyanúgy tudja folytatni az olvasást, ahogy eddig.

És persze itt is itt vannak a gombok, amik folyamatosan lehetőséget adnak arra, hogy árajánlatot tudj kérni – hiszen ez az egész oldal lényege.

Zoldnapelem.hu

Napelem témában otthonosan mozgunk már, és olyan komoly partnerrel dolgozunk együtt, akinek megéri akár több weboldalt is létrehozni.

Úgy döntöttünk tehát, hogy többféle szempontból közelítjük meg a napelemeket: ennek egyik példája a zoldnapelem.hu, ahol a környezettudatosságot helyeztük a középpontba.

Az oldal érdekessége, hogy itt a lehető leghamarabb a lényegre térünk: már a fejlécben ott van az árajánlatkérő űrlap és a cselekvésre ösztönzés, ami nem éppen szokványos, viszont pont ez a jó benne.

Minél jobban ki tudsz tűnni a többi hasonló oldal közül, annál nagyobb eséllyel fognak megjegyezni az emberek – és ha megjegyeznek, az már félsiker.

Sporoljnapelemmel.hu

Szintén ugyanahhoz az ügyfélhez tartozik, mint az előbbi két weboldal: ezúttal viszont a takarékosságé, a spórolásé, tehát a napelemek anyagi előnyeié a főszerep.

Ebben az esetben nem egy teljesen statikus főoldalt építettünk: a folyamatosan frissülő hírek kapják a legnagyobb hangsúlyt.

Van persze egy állandó cikk, ami mindig elérhető innen, de minden más folyamatosan változik, havi rendszerességgel.

"A legfontosabb a kapcsolatteremtés, ami jóval könnyebben megy mióta megvan a weboldal, vagyis az ügyfelek könnyedén rám találnak. Nem kell hirdetnem magam, mert annyira jó az oldal, hogy aki témában keres biztosan ránk talál."

Retek Zoltán
Elektromostervezo.hu

Retek Zoltán - Elektromostervezo.hu

Többet bukhatsz egy rossz weboldallal, mint elsőre gondolnád

Többet bukhatsz egy rossz weboldallal, mint elsőre gondolnád

Bármilyen kérdésre keresi a választ, a Te ügyfeled is az internethez fordul először segítségért.

A keresőoptimalizálás abban segít, hogy a Te oldalad legyen az első, akit megtalál a Google-ön keresztül – de mi történik ezután?

Ott van az oldalon, de ha nem győzi meg, amit lát, akkor vissza fog fordulni – és többször történik meg ez manapság, mint gondolnád.

És azt se felejtsd el, hogy folyamatosan tesztelnek Téged: mindig összehasonlítanak a versenytársaiddal, és hidd el, a megjelenésed rengeteget számít ennek során.

Ha nem lehet könnyen eligazodni az oldaladon, ha túl sok a zavaró tényező, vagy egyszerűen csak túl unalmas, és nem tud megfogni a legkevésbé sem, akkor a potenciális ügyfeled nem érzi azt, hogy keresnivalója lenne ott – Te pedig elbuksz egy újabb üzletet.

Csak a keresőoptimalizált oldallal elégedhetsz meg

Sokkal könnyebb úgy a Google élére kerülni, ha már minden a szükséges irányelveknek megfelelően van felépítve.

Mivel keresőoptimalizálással is foglalkozunk, ha valaki, hát mi nem engedhetjük meg magunknak, hogy ezt a szabályt megkerüljük.

Az általunk tervezett oldalak

  • nem tartalmaznak felesleges HTML kódokat – hiszen minél letisztultabb, annál gyorsabban tudnak végigmenni rajta a Google robotjai is;
  • előre megtervezett, „szép” URL-ekkel rendelkeznek – vagyis nem fogsz találni bennük értelmetlennek tűnő „=%?+” karaktereket, hanem mindig az adott kulcsszavakat, ékezetek nélkül, kötőjelekkel elválasztva;
  • gondosan megírt és beállított meta tagekkel készülnek;
  • képeik szintén optimalizáltak (alt és title részek szintjén is);
  • betöltődési sebességük pedig ideális.

És mindez nem csak a Google-nek szól: a keresőoptimalizált honlap egyben felhasználóbarát is, tehát az élő, hús-vér látogatóid számára is sokat segíthetnek ezek az elemek.

Mit ajánlok tehát Neked?

Egy olyan weboldalt, ami

  • valóban egyedi, és tökéletesen illeszkedik a vállalkozásod arculatához,
  • nem csak szép, de eredményes is, tehát ügyfeleket hoz Neked,
  • és a Google szemében is értéket képvisel majd.

Naprakészek vagyunk azzal kapcsolatban, hogy mi tesz ma egy weboldalt sikeressé, és minden, amit tervezünk, azért kerül az oldalba, hogy a Te céljaidat szolgálja.

Legyen végre egy olyan weboldalad, amire büszke lehetsz!

Ha ezen az oldalon jársz, és idáig eljutottál, akkor Te pontosan azért vagy itt, hogy valódi szakértőkre bízd a weboldalad elkészítését.

Ideje, hogy ezt megtedd: kérj tőlünk árajánlatot és mondd el nekünk céljaidat, tőlünk pedig megkapod a weboldalt, ami elvezet hozzájuk!

Kérj árajánlatot itt!