A kettő nem ugyanaz?

Van, aki a tartalommarketinget, tehát a cikkírást, a blog posztok készítését a kreatív szövegírás kategóriába sorolja – teljes joggal egyébként.

Mi viszont két külön szolgáltatásként kezeljük őket.

Miért?

Mert más-más a céljuk, és eltérnek az eszközeik is.

  • A kreatív szövegírás az, amit angol nyelvterületen copywritingként emlegetnek: ez az a szöveg, ami azért készül, hogy vásárlásra ösztönözzön.
  • A tartalommarketing pedig az, amire a content marketingként utalnak külföldön – ennek az a célja, hogy informáljon, és szakmai hitelességet biztosítson.

A szövegírás az szövegírás, de azért látható, hogy a két kategória két eltérő hozzáállást követel meg a szövegírótól.

A kreatív szövegnél ütős, hatásos, meggyőző szövegnek kell születnie, ezért a szövegíró minden fontos érvet, tulajdonságot és előnyt ki fog emelni a szövegében.

A tartalommarketingnél viszont mélyen elmerül az adott témában, interjúkat készít és szakcikkeket olvas, hogy valóban egy szakértői szempontból is helytálló cikket alkosson – ami mindeközben az emberek nyelvén íródik.

Olyan ez, mint a jin és a jang – mind a kettőben van egy kevés a másikból is, de azért alapvetően eltérnek.

A kettő nem ugyanaz?

Több ügyfél szerzése: ez a feladat köti össze őket

Akár az oldalad szakmai blogját akarod rendszeresen frissíteni, akár egy erősebb főoldalra, aloldalra, landing page-re van szükséged, a mi szövegíróink állnak rendelkezésedre, hogy segíthessenek Neked.

A jó szöveggel az oldaladon két dolgot nyersz:

Több látogatót, hiszen egyrészt a jó tartalmat hirdetni is tudod Facebookon, vagy a Google-ben, másrészt pedig a Google is értékeli a hasznos szövegeket, és hamarabb juttatja előrébb a találati listán azt az oldalt, ami ilyennel rendelkezik.

Nagyobb bevételt, hiszen mindazokat, akik a keresőből vagy a hirdetésekből érkeznek az oldaladra, ott is tartja, és meggyőzi arról, hogy vásároljanak, árajánlatot kérjenek, vagy felvegyék veled a kapcsolatot.

Hiába indítasz óriási kampányokat, hiába építed fel a tökéletes weboldalt design szempontból, ha nincs semmi, amit az emberek elolvashatnának rajta.

Neked jó minőségű, erős szövegek kellenek, amik meggyőzően, ösztönzően hatnak az olvasókra – ezt kínáljuk mi Neked.

Ez SEO szövegírás?

Igen, mind a tartalomfejlesztés, mint a kreatív szövegírás alapvetően a SEO szövegírás kategóriájába tartozik.

Keresőoptimalizált szövegek készülnek nálunk, legyen szó akár a főoldalad szövegéről, akár a szakmai blogod legújabb cikkéről.

Viszont fontos, hogy mi nem vagyunk hajlandóak ennek kapcsán megfeledkezni arról, hogy a valóságban nem robotoknak, hanem embereknek írjuk a szövegeinket.

Csak azért, hogy minél több helyen szerepeljen a kulcsszó, még nem fogjuk minden második mondatba beletenni – mi könnyen olvasható, hatásos tartalmat akarunk készíteni Neked.

Ez SEO szövegírás?

Keresőre és felhasználóra optimalizált szövegeket gyártunk Neked

A Google folyamatos fejlődése a tartalomírás szempontjából kifejezetten hasznos.

Ma már nem kell olyan dilemmával szembenéznie a szövegírónak, hogy inkább a felhasználók számára meggyőző szöveget írjon, vagy a keresőrobotokra fókuszáljon.

A keresőoptimalizált szöveg ma már felhasználóbarát szöveg is – megmutatom, miért gondoljuk így!

Csak vegyük alapul a legegyszerűbb, szinte már közhellyé vált SEO szövegírási tippeket:

Tipp Fontosság SEO szempontból Fontosság a felhasználó szempontjából
Legyen a főcímben a kulcsszó! A keresőrobotok ez alapján tudják, hogy a szöveged releváns. A felhasználó már az első pillanatban el tudja dönteni, hogy miről fog szólni a szöveg.
Használj minél több alcímet, kulcsszavakkal! A keresőrobotok értékelik, ha a weboldal fontos, h2, h3 címsoraiban is ott vannak a kulcsszavak. Könnyen olvashatóvá válik a szöveg, ráadásul az is megkapja a legfontosabb üzenetet, aki csak „szkenneli” az oldalt.
Írj hosszú, 1000+ szavas tartalmakat! Minél hosszabb a szöveg, annál többet ér a tartalom. Minél többet írsz egy témáról, annál inkább hihető, hogy Te valóban szakértő vagy benne.
Ne legyen telezsúfolva a szöveg a kulcsszóval! Egyértelműen gyanúsnak tűnne tőle a szöveg – látszódna, hogy a keresőrobotoknak írtad. Nem lenne a felhasználó számára könnyen olvasható a szöveg.
Készíts leírást! A kulcsszóval ellátott meta descriptionnek még mindig szerepe van a keresőoptimalizálásban. Ez a szöveg, ami a Google találati listáján megjelenik az oldal címsora alatt – magyarul ez tudja meggyőzni a felhasználót arról, hogy a Te oldaladra kattintson.

És ez még tényleg csak 5 olyan alapvető terület volt, ami mindenkinek eszébe jut a SEO szövegírás kapcsán.

Ami általánosan megállapítható, hogy ha a szövegednél igazán odafigyelsz a keresőoptimalizáltságra, akkor egyben felhasználóbarát szöveget is gyártasz – és ugyanez igaz fordítva is.

Persze ez csak annak fog könnyen menni, aki már gyakorlott ezen a területen.

Ez csak webszövegírás?

Ez csak webszövegírás?

Munkánk során nem csak az online térbe gyártunk különféle tartalmakat: nyomtatott kiadványok elkészítésében (link: kiadványkészítés) is van már tapasztalatunk.

És ez nem csak a szövegírást foglalja magába: kollégáinkkal a tördelést, grafikai tervezést is el tudjuk végezni, sőt, nyomdaipari partnerünknek köszönhetően az anyagok nyomtatásában is tudunk segíteni.

Az igényes szövegírás az online és az offline térben egyaránt hatásos: ha kézzel fogható formában szeretnéd tovább erősíteni a branded, akkor kiadványok, prospektusok, akár könyvek elkészítésében is tudunk segíteni.

Szövegírás árak – Mennyit ér a profi marketing szöveg?

Egy szöveg sem fog néhány óra alatt elkészülni Neked.

Van, aki ezt ígéri, de nálunk komoly elvárások vannak a szövegíróinkkal szemben a hitelesség és eredetiség szempontjából.

Akár kreatív szövegírásra, akár tartalommarketingre kérsz tőlünk árajánlatot, ha azt elfogadod, és elkezdjük a közös munkát, akkor számíthatsz egy fél, legfeljebb egy órás telefonos interjúra a szövegíró kollégánkkal.

Nem azért van erre szükségünk, mert ne tudnánk utánajárni az adott témának: azért dolgozunk így, mert a Te gondolataidat, a Te hozzáállásodat visszatükröző szövegeket akarunk készíteni – ehhez pedig mindenképp hallanunk kell, hogy hogyan beszélsz a saját iparágadról, és a cégedről, tevékenységedről.

Ezután, ha szükséges, még kiegészítjük ezt saját kutatással is, és mindezek mellé megbeszéléstől függően Facebook posztok, Google hirdetések és hírlevél is készül majd a szövegedhez.

Hogy ez mennyi idő?

Tapasztalataink alapján átlag 5-6 óra alatt készülünk el egy hosszú (800-1000 szó körüli) hasznos tartalommal, hirdetésszövegekkel együtt.

Ha az árak aloldalunkra látogatsz, megtalálod a pontos összegeket, de annyit itt is elárulhatok, hogy a szövegírás ára nálunk 10.000 Ft/óra.

Szövegírás árak

Online marketing szövegírást kínálunk Neked – úgy, hogy az eredményeket hozzon

A szövegírás célját és értelmét már tisztán látod magad előtt: most itt a lehetőség, hogy kiválaszd, pontosan mire van szükséged.

Látogass el kreatív szövegírás aloldalunkra, ha erős, meggyőző szövegre van szükséged

  • weboldalhoz,
  • hírlevélhez,
  • hirdetéshez,
  • kiadványhoz.

Vagy kérj tőlünk árajánlatot tartalommarketingre, ha

  • rendszeresen frissülő,
  • hasznos és érdekes
  • szakmai blogot szeretnél indítani a weboldaladon.

Megmutatunk mindent a szövegírási módszereinkről aloldalainkon, Neked pedig már csak azt kell eldöntened, hogy akarod-e használni őket!

Kérj tőlünk árajánlatot szövegírásra, és beszéljünk arról, hogyan tudjuk hasznos tartalmakkal eredményesebbé tenni a vállalkozásodat!

Kérj árajánlatot itt!