Nézd meg, hány új látogatót szereztünk 6 különböző ügyfelünknek egy év alatt!

Nézd meg, hány új látogatót szereztünk 6 különböző ügyfelünknek egy év alatt!

Szeretnénk Neked megmutatni, hogy a jól kitalált linkmarketing stratégiával mennyire számottevő eredményeket lehet elérni a látogatottságot illetően.

6 teljesen más iparágban dolgozó ügyfelünk januári látogatottságát vetettük össze a 2020. januári adatokkal, és örömmel (bár cseppet sem meglepve) láttuk, hogy mindenhol komoly növekedést sikerült elérnünk.

Ezek a sikerek számunkra azt bizonyítják, hogy bármilyen területen dolgozz is, Te is elérheted a kívánt forgalmat a weboldaladon!

15,88%-os emelkedés a látogatottságban

15,88%-os emelkedés a látogatottságban

A cikkben szereplő ügyfeleinkről most sem adhatunk ki túl sok információt, de első remek példánkról elég annyit tudni, hogy egy rendezvények szervezésével foglalkozó cégről van szó.

Mivel a programjaik elég specifikusak, és az időjárás is jelentősen befolyásolja azokat, náluk a nyári időszak szokott lenni a legforgalmasabb.

Ennek ellenére látható, hogy 2020 januárjához képest 67 új organikus látogatót sikerült szerezniük, ami 15,88%-os emelkedést jelent.

1.446 új látogató az előző évhez képest

1.446 új látogató az előző évhez képest

Következő ügyfelünknek, a terméke jellegéből fakadóan éppen a téli, hidegebb hónapok kedveznek jobban, ami a látogatottságot illeti.

2021 januárjában összesen 4.066 új látogatót tudott megnyerni, ez az előző január 2.620-as látogatószámához képest 55,19%-os növekedés!

Szinte hihetetlen: 3.505,56%-nyi növekedés egy év alatt

Szinte hihetetlen: 3.505,56%-nyi növekedés egy év alatt

Ennek az ügyfelünknek a tevékenysége egy elég érzékeny témát fed le, hiszen egészségügyi szolgáltatásokat kínál.

Mivel a terméke értéke kifejezetten magas, nála akár már egy látogató is jelentős bevételt jelenthet.

2020 januárjában jól láthatóan a 0-hoz közel stagnált a látogatók száma, de egy évvel később már 7.139 új látogatóval büszkélkedhetett!

Láttunk már példát korábban is hatalmas növekedésre, de ez még minket is elképesztett.

Stabil fejlődés 2021-ben is

Stabil fejlődés 2021-ben is

Következő ügyfelünk cégek számára kínál szolgáltatásokat, melyek után láthatóan egyre többen és többen érdeklődnek.

2020 januárjához képest nekik 80,32%-kal sikerült növelni a látogatottságukat, ami egészen pontosan 1.286 új látogatót jelent.

Ezeket a számokat látva reálisnak tűnik, hogy jövő januárban akár sikerülhet megduplázni a látogatókat.

Egy saját projekt, ahol majdnem megnégyszereztük a látogatottságot

Azt elárulhatjuk Neked, hogy a fentebbi adatok kivételesen nem egy ügyfelünkhöz tartoznak, hanem az egyik saját projektünkhöz.

A 2020-as január 974 látogatójához képest 2021 januárjában már 4.792 új látogatót értünk el, ami egy meghökkentő 391,99%-os növekedés!

Kíváncsian várjuk, hogy mit tartogat még az oldalunk számára a 2021-es év.

Már egy jól felépített oldal is elég lehet a sikerhez

Már egy jól felépített oldal is elég lehet a sikerhez

Utolsóként bemutatott ügyfelünk tökéletes példa arra, hogy miként lehet már egy jó weboldallal és igényes tartalmakkal is kiemelkedő eredményeket elérni.

Nála nem végeztünk linképítést, hanem a weboldalát alakítottuk át, melyet azóta még jól célzott tartalommarketinggel is erősítünk, és fáradozásaink nem voltak hiábavalók.

Ez az ügyfelünk is olyan vállalkozást vezet, ahol egy nagyobb projekt elég szép bevételt tud hozni.

A 2020-as év januárjához képest 70,83%-kal növeltük az új látogatók arányát: így lett 2021 januárjára 552 látogatóból 943.

Miért nem mutattunk példát két azonos területen dolgozó ügyfél sikereire?

Ezt a cikket olvasva eszedbe juthatott, hogy ha igazán szemléletesek akarunk lenni, miért nem mutatjuk be két olyan ügyfelünk látogatottságát, akik ugyanazon a szakterületen tevékenykednek.

Persze lehet, hogy így valóban könnyebb lenne összevetni a számokat, de mi egyáltalán nem tartanánk korrektnek, ha az ügyfeleinket versenyeztetnénk egymással.

Gondolj csak bele: mi azt ígérjük, hogy a Google találati lista csúcsára juttatunk Téged a legfontosabb kulcsszavaidra.

Örülnél neki, ha a konkurensednek is pontosan ugyanezt ígérnénk?

Számunkra ezért nagyon fontos a kizárólagosság – ha az ügyfelünk vagy, biztos lehetsz benne, hogy a Te szakmádból már senki más ajánlatkérését sem fogjuk elfogadni.

Jövő ilyenkor már Te is szeretnél hasonló sikereket elkönyvelni?

Akkor ne is késlekedj tovább, vedd fel velünk a kapcsolatot, és szerezd meg a Google találati lista első helyét!

Kérj árajánlatot itt!