Fürdőszobákkal foglalkozol? Akkor állj meg egy pillanatra! 3 évet és több millió forintot spóroltunk meg Neked, hogy már az induláskor 17 ezer látogatóval büszkélkedhess!

Fürdőszobákkal foglalkozol?

Egy weboldal felépítése a nulláról nem kis feladatnak számít.

Még akkor sem, ha profikra bízod!

Mire sikerül elérni azt a látogatószámot, amire vágysz, lehet, hogy éveket kell várni, még úgy is, ha megfelelően keresőoptimalizált weboldalról beszélünk.

De mit szólnál, ha azt mondanánk, hogy mi mindezt megspóroltuk Neked, és ezüsttálcán kínálunk fel egy olyan weboldalt, aminek 17 ezer fő felett van az éves látogatottsága?

Ha fürdőszobai berendezésekkel, fürdőszobák átalakításával, vagy bármilyen fürdőszobákkal kapcsolatos tevékenységgel foglalkozol, akkor ez a cikk most Neked szól!

Egy tökéletes weboldal, ami már csak arra vár, hogy gazdára találjon

Egy tudatos vállalkozás esetében az indulás a következőképpen szokott kinézni: cégalapítás, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás.

Ezzel a bevált praktikával pedig szépen, biztos alapokon lehet menetelni előre.

2018-ban mi azonban gondoltunk egyet, és elébe mentünk a dolgoknak.

Belekezdtünk egy olyan projektbe, aminek az volt a célja, hogy egy olyan tökéletesen felépített weboldalt készítsünk el, amihez, ha készen áll, már csak egy ügyfél kell.

Ez a pillanat pedig most jött el.

Mit csináltunk az első 2 évben?

A szóban forgó weboldal a fürdőszobák témakörére épült – tehát mindenre, ami egy fürdőszoba átalakításával, berendezésével kapcsolatos, valamint szót ejtünk az aktuális trendekről is.

Ami pedig az eziránt való érdeklődést illeti?

Mutatjuk!

Mit csináltunk az első 2 évben?

Mint minden nulláról induló weboldal, itt is meglehetősen alacsony látogatottsági számmal kezdtünk, ami idővel szépen növekedésnek indult, de egyáltalán nem volt számottevő, ami nem is csoda, hiszen nem költöttünk semmilyen hirdetésre, és a linképítést is csak háromhavonta végeztük.

Így 2018 decemberére összesen 826 látogatót tudhatott magáénak az oldal.

A második évben, vagyis 2019-ben az időnkénti tartalommarketing mellett ugyanezt a mintát követtük, viszont a folyamatos nyomonkövetésnek és keresőoptimalizálásnak köszönhetően egyre kedvezőbb számokat kaptunk, tehát az oldalunk lassan, de biztosan növekedésnek indult.

A háromhavi linképítésnek a gyümölcse kezdett beérni, ugyanis a fejlődés mértéke a 2018-as adatokhoz képest 521%-ra emelkedett a látogatók számát tekintve.

Mindez pedig ennyibe került…

Év Látogatók Épített linkek Épített linkek ára Átlagos CPC Google ADS lenne
2018 826 40 240000 Ft 194 Ft 160 244 Ft
2019 5129 40 240000 Ft 194 Ft 995026 Ft

Nem kertelünk, Te magad is láthatod, hogy az első éved veszteséges lett volna, ha csak ennyi linket építünk 1 év alatt (megjegyzés: ha nem egy saját projektről lett volna szó, akkor sokkal nagyobb energiát fektetünk ebbe, és egy év alatt érjük el azt, amit itt 2018 és 2021 eleje között sikerült).

Az átlagos CPC árakat tekintve a Google Ads hirdetésekkel anyagilag sokkal jobban jártál volna.

Azonban nem tudtad volna megalapozni a 2019-es évedet, hiszen köztudott, hogy a linképítésnek idő kell, de az eredmények sokkal tartósabbak és komolyabbak.

Ezt az állítást pedig maximálisan alátámasztja a 2019-es év összegzése is, ahol majdhogynem 7x több látogatója volt az oldalnak, amit ha még mindig Google hirdetésekkel szerettél volna elérni, már közel 1 millió forintot kellett volna kifizetned.

Ezt a kört most megspóroltuk neked.

Nézzük is tovább, hogy mi történt 2020-ban!

235%-kal több látogató érkezett a következő évben

235%-kal több látogató érkezett a következő évben

Mivel határozottan éreztük, hogy ebben az oldalban van potenciál, így turbó módra kapcsoltunk, és rendszeresen, minden hónapban végeztünk linképítést, valamint a tartalommarketingre is sokkal nagyobb hangsúlyt fektettünk.

2020-ban összesen 240 linket építettünk, amivel decemberre már el tudtuk érni a havi 2500 feletti látogatószámot.

Mindemellett pedig 26 darab aloldalt építettünk ki, ami átlagosan egy ügyfelünknek több mint 1,5 millió forintjába került volna.

Te magad is láthatod, hogy összehasonlítva a 2019-es évvel, a látogatók száma azonnal megugrott, és közel 3x annyian érkeztek az oldalra.

Hangsúlyoznánk, ez még mindig teljesen organikus módon értük el, semmi hirdetés nem volt a háttérben.

Nézzük meg konkrét számokkal is a 2020-as évet

Dátumtartomány Látogatók Épített linkek Épített linkek ára Átlagos CPC Google ADS lenne
2020.01.01. 974 10 60000 Ft 194 Ft 188956 Ft
2020.02.01. 979 20 120000 Ft 194 Ft 188956 Ft
2020.03.01. 757 30 180000 Ft 194 Ft 146858 Ft
2020.04.01. 995 10 60000 Ft 194 Ft 193030 Ft
2020.05.01. 1184 20 120000 Ft 194 Ft 229696 Ft
2020.06.01. 931 30 180000 Ft 194 Ft 180614 Ft
2020.07.01. 1061 10 60000 Ft 194 Ft 205834 Ft
2020.08.01. 1017 20 120000 Ft 194 Ft 197298 Ft
2020.09.01. 1680 30 180000 Ft 194 Ft 325920 Ft
2020.10.01. 2723 10 60000 Ft 194 Ft 528262 Ft
2020.11.01. 2505 20 120000 Ft 194 Ft 485970 Ft
2020.12.01. 2529 30 180000 Ft 194 Ft 490626 Ft
Összesen: 17335 240 1440000 Ft   3362990 Ft

2020-ban összesen 17.335 látogatója volt az oldalnak, ami a 2019-es adatokhoz képest 238%-os fejlődést jelentett.

Természetesen nem azt mondjuk, hogy ezt az eredményt nem érhetted volna Google Ads-szel, hiszen tételesen levezettük Neked a táblázatban, hogy egyes látogatószámért egy átlagos CPC ár mellett milyen összeget kellett volna fizetned.

A különbség – ahogy Te is láthatod – „csupán” 2 millió forint.

A 3 év összefoglalója

Év Látogatók Épített linkek Épített linkek ára Átlagos CPC Google ADS lenne
2018 826 40 240000 Ft 194 Ft 160 244 Ft
2019 5129 40 240000 Ft 194 Ft 995026 Ft
2020 17335 240 1440000 Ft 194 Ft 3362990 Ft
Összesen: 23290 320 1920000 Ft   4518260 Ft

Ha nem lettél volna az ügyfelünk, akkor ahhoz, hogy 3 év leforgása alatt el tudd érni ezt a látogatottsági szintet, megközelítőleg 4.518.260 forintot kellett volna fizetned a Google részére (de mivel valószínűleg sokkal gyorsabban szerettél volna fejlődni és több látogatót bevonzani, ez az összeg még magasabb is lett volna).

Linképítés mellett viszont ennek a több milliós összegnek kevesebb, mint a felét kellett volna kifizetned.

Mindezek az összegek és számok viszont már nem lényegesek, ezekkel Neked nem kell már foglalkozni, mi ezeket mind-mind megspóroltuk neked.

Ez az évi 17 ezer felhasználó csak arra vár, hogy a kedvenc fürdőszobás oldaluk mögé végre kerüljön egy valós cég, hogy az oldalról merített ötleteket és álmokat megvalósíthassák.

Mit szólnál, ha rögtön ekkora közönséggel indíthatnád az új weboldalad, vagy egészítenéd ki a marketingcsatornádat?

Ne hagyd, hogy elvigyék az orrod elől ezt nagyszerű lehetőséget, kérj ajánlatot még ma!

A növekedés 2021-ben sem áll meg!

A növekedés 2021-ben sem áll meg!

A 2021-es évkezdésről szintén elmondhatjuk, hogy megérte a befektetett energia, hiszen a látogatottság tovább növekedett.

Megvizsgáltuk a 2020 december és a 2021 február közötti időszakot, a grafikonon pedig jól látszik, ahogy emelkedik a látogatószám.

Ezen időszak alatt összesen 11.022 új látogató érkezett az oldalra, ami átlagosan 3.674 új látogatót jelent havonta.

Előzd meg a multikat a fontos kulcsszavaidra!

A szóban forgó weboldal esetén természetesen nem csak azt szerettük volna kiemelni, hogy milyen költségektől kíméltünk meg, és hogy mennyi látogatóval gazdagodnál.

Van még pár meggyőző érv a tarsolyunkban!

Ahogy mondtuk, semmilyen hirdetéssel nem támogattuk meg az oldalt, minden csak és kizárólag a megfelelő keresőoptimalizálásnak köszönhető.

A rendszeresen elvégzett prémium linképítés gyümölcse pedig olyannyira beérett a Google keresőrobotjainál, hogy egyes kulcsszavakra nemhogy a TOP 10 találatra sikerült bejuttatni az oldalt, hanem az első helyet is elértük.

Ez tudod, mit jelent?

Hogy olyan konkurens multi cégeket is sikerült megelőznünk, mint például több évtizedes múlttal rendelkező IKEA, vagy a Jysk.

Már itt az alapja egy lelkes Facebook követőtábornak is

Mindenki tudja, hogy az abszolút siker érdekében érdemes jelen lenni a közösségi oldalakon is.

Ehhez az oldalhoz tartozik egy Facebook fiók is, ahol rendszeresen megosztjuk a weboldalra felkerült cikkeket.

És ahogy már korábban is tettük, itt is kiemelnénk, hogy nem alkalmaztunk semmilyen hirdetést, vagy toboroztunk like-olókat, ám mégis 200 fő feletti követővel rendelkezünk, akik érdeklődnek a fürdőszobákkal kapcsolatos témák iránt.

Ők pedig mind maguktól jöttek!

Ez most mind a Tiéd lehet

Összegezzük tehát, hogy mi lehet most a tiéd, ha úgy döntesz: megvásárolod/bérbe veszed ezt az oldalt.

  • Egy tökéletesen felépített és keresőoptimalizált weboldal,
  • amihez hozzátartozik 26+ minőségi aloldal (és ez a szám folyamatosan növekszik),
  • havi átlag 3600+ látogató,
  • TOP 10-es helyezések a Google találati listáján a számodra releváns kulcsszavakra,
  • és egy több száz követővel rendelkező Facebook oldal.

Itt a nagy lehetőség, hogy ne a nulláról indulj, ne hagyd elúszni!

Kérj árajánlatot itt!