Ez történik akkor, ha nem profikra bízod a weboldalkészítést

Ez történik akkor, ha nem profikra bízod a weboldalkészítést

Tegyük fel, hogy van egy remek ötleted, ami köré szeretnél felépíteni egy vállalkozást.

Természetesen tisztában vagy azzal is, hogy ha azt szeretnéd, hogy valóban be is induljon a vállalkozás, akkor egy weboldalra is szükséged lesz, ezért beleásod magad kicsit a témába.

Mivel már így is rengeteg elintéznivalód van a cégalapítás körül, és amúgy is sok pénzt felemészt az indulás, úgy döntesz, hogy a weboldal lesz az, amin megpróbálsz spórolni.

Ezért hát nem egy szakembert keresel fel, aki esetleg hosszabb határidővel és drágábban készíti el a weboldalt, hanem helyette felkéred a feladatra az unokatestvéred barátjának az ismerősét, akiről úgy hallottad, hogy „nagyon ügyes”, és fele annyi pénzért egy hét alatt összedobja Neked.

„Kezdetnek jó lesz ez…”

… gondolod, és megveszed az oldalhoz a domaint.

Két hét késéssel ugyan, de elkészül a várva várt weboldalad és a logód.

Ekkor már kicsit kezdesz ideges lenni, mert semmi sem úgy néz ki, mint ahogyan azt Te szeretted volna, az az „ügyes” ismerős viszont nem vállal garanciát a munkájára.

Nincs mit tenni, fogcsikorgatva kifizeted neki a megbeszélt összeget.

Végül úgy döntesz, hogy ennél még Te is jobban meg tudnád csinálni a weboldalt, úgyhogy elkezdesz YouTube videókat nézni a témában, és különböző szakmai fórumokat bújni.

Újabb két hét telik el, de a weboldal még mindig nem az igazi, Te pedig már így is kidobtál rá rengeteg pénzt és munkaórát az ablakon.

Nagy nehézségek árán összeáll a weboldal, de a látogatottsága minimális, az árajánlatkérések száma pedig nagyjából 0.

Vajon mit ronthattál el?

Elkezded Facebook csoportokban keresni a választ a kérdéseidre.

Megkéred a szüleidet/férjedet/feleségedet/barátaidat/kiskutyádat, hogy mondják el a véleményüket az oldaladról, hátha ők rájönnek, miért nem hoz elég konverziót.

Megkéred az ismerősöket, hogy kedveljék a Facebook oldalad, és hagyjanak pozitív referenciákat, hátha az fellendíti a forgalmat a weboldaladon.

Még mindig nem kérsz segítséget, mert az túl drága lenne.

Végül annyira tanácstalanná válsz, hogy úgy döntesz, inkább tiszta lappal indítasz.

Megveszel egy újabb domaint, és több hetes kemény munkával, az amúgy is ritkaságszámba menő szabadidőddel zsonglőrködve egy teljesen új weboldalt hozol létre a vállalkozásod számára.

Megjelennek az első ősz hajszálaid.

A vásárlók viszont nem akarnak megjelenni az oldaladon.

Lassan már gyomorgörcsöt kapsz, amikor megnyitod a konkurensed tökéletesen megszerkesztett honlapját.

Neked viszont ott van két működésképtelen weblap.

Feladod…

Feladod…

Meggyőzöd magad arról, hogy nem is volt olyan jó ötlet ez a vállalkozás, és új munka után nézel.

Mindeközben több százezer forintnyi munkaórát áldoztál fel valamire, ami soha sem működött.

Elkezded más szemszögből vizsgálni a történteket, és rájössz, hogy talán csak egyszer kellett volna kiadnod a pénzt egy megfelelően felépített oldalra és online marketing konzultációra, és lehet, hogy most nem itt tartanál.

De most már túl késő – eladod a megvásárolt domaineket.

Ugye nem akarsz Te is ebbe a hibába esni?

Ugye nem akarsz Te is ebbe a hibába esni?

Természetesen a fentebbi történet fiktív, de nagyon is valós melléfogásokat mutat be.

Elsősorban azt igyekeztük Neked lefesteni, hogy mi a legrosszabb, ami történhet, ha a saját weboldalad elkészítéséről van szó.

Nem éri meg másra bízni ezt a feladatot, csakis szakemberekre, hiszen ezáltal biztosan azt kapod majd, amit Te szeretnél, és nem kell a saját szabadidődet feláldoznod arra, hogy a weboldalad szerkesztgesd.

Azt pedig, hogy mennyire működik jól az oldal, nem a családod és barátaid fogják Neked őszintén megmondani, hanem a szakemberek és persze az ügyfeleid – elvégre is éppen nekik készült.

Igen, tudjuk, hogy első ránézésre egy komolyabb projekt ára (ami magába foglalja a weboldalkészítést, hirdetéseket és weboldalkezelést is) riasztónak tűnhet.

De gondolj erre úgy, mint egy befektetésre – a pénzedért egy olyan oldalt fogsz kapni, ami hosszútávon többszörösen is visszahozza az árát.

A jól felépített weboldal ugyanis látogatókat hoz, és ez még nem minden: a látogatókból vásárlót csinál.

Nem tudod, hogyan fogj hozzá?

Nem tudod, hogyan fogj hozzá?

Szeretnénk a tudásunkat a Te javadra fordítani.

Akár egy teljesen új weboldal létrehozását tervezed, akár a már meglévő lapodat szeretnéd átalakítani és keresőoptimalizálni, készséggel állunk a rendelkezésedre!

Ne hagyd, hogy a konkurencia elhappolja előled a vásárlókat, vedd fel velünk a kapcsolatot még ma!

Kérj árajánlatot itt!