Tartalommarketing + Facebook hirdetéskezelés:

Szerezz ügyfeleket profi tartalmakkal!

Tartalommarketing + Facebook hirdetéskezelés

Milyen gyakran kerül ki új tartalom az oldaladra?

Ha ritkábban, mint két hét, akkor fel kell tennem néhány kellemetlen kérdést: 

  • Te mit hirdetsz?
  • Mit posztolsz a Facebookra?
  • Mi alapján várod el, hogy a Google értékesnek találja a weboldalad?
  • Nincs mit mondanod a leendő ügyfeleidnek?
  • Nem merülnek fel kérdések az ügyfélszolgálaton hétről-hétre ismétlődve?
  • Nincsenek újítások az iparágadban?
Milyen gyakran kerül ki új tartalom az oldaladra?

A tartalommarketing nem csak arról szól, hogy rendszeresen írsz cikkeket a blogodra: valójában ez egy lehetőség, hogy ütőképesebb kampányokat és profibb weboldalt építhess magadnak, ahol már azokat a kérdéseket is megválaszolod, amiket az ügyfeleid még fel sem tettek!

Megmutatom a folyamatot nagyon röviden:

01.

LÉPÉS

Megkeresed azt a cikktémát, ami valóban érdekes és hasznos a potenciális ügyfeleid számára (ehhez a profi szinten már kulcsszó- és konkurenciaelemzést is végzel).

02.

LÉPÉS

Megírod a cikket, minimum 400 szóban, és kiteszed az oldaladra.

03.

LÉPÉS

A kész cikkhez készült Facebook posztokat (min. 5 db) időzíted a Facebook oldaladon.

04.

LÉPÉS

A készült Facebook szövegekből Facebook hirdetéseket állítasz össze, és felépítesz egy jól működő, nyomon követhető kampányt.

5. lépés: várod a potenciális ügyfelek, érdeklődők megkereséseit.

Milyen tehát egy jól vezetett szakmai blog?

Rendszeres:

hetente, kéthetente jelenik meg rajta tartalom.

Hasznos:

olyan kérdésekre válaszol, amik a potenciális ügyfeleket valóban érdeklik.

Keresőoptimalizált:

képes jó Google pozíciót szerezni bizonyos kulcsszavakra.

Elérhető:

nem csak a blogra kerülnek ki a cikkek, hanem a közösségi oldalakra is.

Tudom, hogy ezekkel Te is egyetértesz – és azt is sejtem, hogy ennek ellenére miért nem tudtál eddig a tartalommarketinggel rendszeresen foglalkozni.

Az idő a kulcs, eltaláltam?

Kinek van ma ideje több órát szánni egy blogbejegyzés megírására? (Egy 400 szavas cikk 5 db Facebook poszttal és képek gyűjtésével együtt átlag 3 órát vesz igénybe, ha gyakorlott vagy.)

Kinek van energiája nemcsak folyamatosan nyomon követni a Facebook kampányait, de adott esetben kísérletezni és megtalálni a legjobb hirdetéseket, amik jó áron hozzák az ügyfeleket?

És mindezek mellett kinek van még kedve minden egyes nap egy Facebook posztot is kitenni a céges Facebook oldalra?

A válasz: nekünk!

Nekünk van időnk, energiánk és kedvünk is ahhoz, hogy mindezt a kezünkbe vegyük Nálad!

Éppen ehhez állítottunk össze Neked most 4 csomagot! 

01.

Tartalommarketing + Facebook kampánykezelés: a legnagyobb csomagunk tartalma:

• 52 db 400 szavas cikk megírása;
• Profi kulcsszókutatás és konkurenciaelemzés;
• Google Ads, Analytics, Tag Manager beállítások;
• Napi szintű Facebook posztolás;
• Teljeskörű Facebook hirdetéskezelés;
• Facebook hirdetés konzultáció minden hónapban.

Ára: nettó 240.612 forint havonta 13 hónapig. 

02.

Nincs szükséged minden héten egy új tartalomra? Akkor a 26 db-os tartalommarketing csomagunkat ajánljuk neked!

• 26 db 400 szavas cikk megírása;
• Profi kulcsszókutatás és konkurenciaelemzés;
• Google Ads, Analytics, Tag Manager beállítások;
• Napi szintű Facebook posztolás;
• Teljeskörű Facebook hirdetéskezelés;
• Facebook hirdetés konzultáció minden hónapban.

Ára: nettó 141.837 forint havonta 13 hónapig. 

03.

Magad intézed a Facebook kampányaidat? Válaszd a kisebb csomagunkat!

• 52 db 400 szavas cikk megírása;
• Profi kulcsszókutatás és konkurenciaelemzés;
• Napi szintű Facebook posztolás.

Ára: nettó 137.631 forint havonta 13 hónapig. 

04.

Elég 2 hetente 1 db cikk, Facebook hirdetéskezelés nélkül? Itt a legkisebb csomagunk:

• 26 db 400 szavas cikk megírása;
• Profi kulcsszókutatás és konkurenciaelemzés;
• Napi szintű Facebook posztolás.

Ára: nettó 86.923 forint havonta 13 hónapig.

Miért van szükséged egy jól vezetett szakmai blogra?

Miért van szükséged egy jól vezetett szakmai blogra?

A jó tartalom az, ami meggyőzi a lehetséges ügyfeleket arról, hogy Te megbízhatóbb, profibb vagy másoknál.

Amikor a Te oldaladra és a versenytársadéra nézek, csak annyit látok, hogy mindketten a legjobbnak mutatjátok be magatokat: de mivel bizonyítjátok ezt?
Ha folyamatosan foglalkozol a legfontosabb kérdésekkel a szakterületeden, ha támogatod és tanítod a célközönségedet a témában, akkor mindenképp te leszel a hitelesebb kettőtök közül.

Persze jogos a kérdés: hogyan fog szakmailag hiteles tartalom készülni az oldaladra, ha nem magad írod meg őket, hanem ránk bízod a feladatot?

Úgy, hogy minden egyes cikktémában egy rövid interjút készítünk veled, mielőtt nekiállnánk a munkának, hogy az általad megadott irányvonalak mentén tudjuk elkészíteni a szöveget.

Ezek a megbeszélések telefonon keresztül mennek minden hónapban és általában fél, egy órát vesznek igénybe. 

Szerezz Google helyezést a cikkeiddel!

Nem véletlenül végzünk kulcsszókutatást: tudni akarjuk, mik azok a kifejezések, amikre a célközönséged a leggyakrabban keres rá a Google-ben, és ezekkel készítünk cikkeket.

Nem egy olyan ügyfelünk van, akinél már sikerült „egyszerű” blog cikkekkel nemcsak a Google TOP 10-be, hanem egyenesen az első helyre kerülni, olyan kulcsszavakra, amikre egy hónapban 3-4 ezer keresés érkezik.

Számold csak ki: ha készítünk neked 52 db cikket, és mindegyikre csak 1 db látogató érkezik naponta, az 30 nap alatt 1.560 látogatót jelent az oldalnak (50 forintos átkattintással számolva is 78.000 Ft-ba kerülne ugyanennyi látogató Google hirdetéseken keresztül).

Persze, ehhez szükség van arra az egy évre is, ami alatt a cikkek elkészülnek, és persze az is időbe telik, amíg a Google helyezéseket elérjük – de a tapasztalat mindenképp azt mutatja, hogy a SEO eredményeire megéri várni!



Viszont gondoltunk emellett az azonnali eredményekre is:

Hogyan működnek majd a Facebook hirdetéseid?

Minden cikkhez készítünk 5 db Facebook szöveget, illetve keresünk 5 db képet is.

A varázslat ott történik, amikor ezeket kombináljuk, és összesen 5x5, azaz 25 hirdetés-variációt hozunk létre.

Miért van erre szükség? 

Hogyan működnek majd a Facebook hirdetéseid?

Nagyon egyszerű: nem vagyunk jósok, és nem tudjuk előre megmondani, hogy melyik az a kép+szöveg kombináció, ami a legjobban betalálhat a potenciális ügyfeleknél.

Aki egyetlen hirdetést állít össze neked, az gyakorlatilag egy lapra tesz fel mindent, és ki tudja, mennyi pénzt éget el, mire rájön, hogy vakvágányon jár.

Mi ezzel szemben egy biztonságosabb és bizonyítottan hatékonyabb stratégiával dolgozunk, attól függően, hogy új látogatókat akarsz-e szerezni, vagy remarketinggel céloznád meg azokat, akik már jártak az oldaladon. 

Mennyit ér a napi szintű Facebook posztolás?

Nem özönlenek a like-ok a posztokra az oldaladon, és emiatt nem is érzed őket fontosnak?

Nincs óriási követőtáborod?

Ez még nem jelenti, hogy ne lenne hasznos rendszeresen posztolni, mert nagyon rosszul néz ki, amikor egy aktív cégnek az utolsó bejegyzése 2018 nyarán került ki…

Arról nem is beszélve, hogy adott esetben egy jó poszt képes a korábbi ügyfeleket is aktivizálni, hogy újra ellátogassanak az oldaladra, és ismét igénybe vegyék a szolgáltatásaidat! 

Gondold át az ajánlatot, és keress minket, ha kérdésed van!

Gondold át az ajánlatot, és keress minket, ha kérdésed van!

A fentebbi csomagajánlatok nagy vonalakban megmutatják, pontosan mit kapsz tőlünk – de szerintem érdemes lenne erről beszélgetnünk is egyet!

Töltsd ki űrlapunkat, és tedd meg az első lépést a több ügyfél felé! 

Kérj árajánlatot itt!