Az emberek nem szeretnek olvasni, pláne nem az interneten, ezért teljesen felesleges blog írásra fecsérelni az idődet, igaz?
Nem, ez a hozzáállás totálisan téves!
Te honnan vásárolnál szívesebben – egy olyan oldalról, ahol csak rövidke, a gyártó oldaláról kimásolt termékleírások szerepelnek, vagy egy olyanról, ahol a profizmusukat és szakmaiságukat számodra hasznos bejegyzésekkel is alátámasztják?
Inkább nem is szaporítjuk tovább a szót, hanem bemutatjuk, hogy szerintünk miért lenne szinte kötelező minden vállalkozásnak blogot is vezetnie.
A blog bejegyzésekkel a vásárló végső döntését befolyásolhatod
Egy pillanatra kérlek, képzeld el a következőt: a potenciális vásárlód a Te oldaladon, és egy másikon is megtalálja azt a terméket vagy szolgáltatást, amit keres.
Te biztosan tudod, hogy amit kínálsz, az kiváló minőségű, garanciát is vállalsz rá, és talán még egy kicsivel olcsóbban is adod, mint a konkurensed, aki ellenben rendszeresen minőségi tartalmakkal szolgál blog bejegyzéseiben, amelyekben plusz információt is nyújt a termék használatához.
A tapasztalat azt mutatja, hogy a vásárló végül képes inkább elfogadni a konkurensed drágább ajánlatát is.
Hogy miért?
Pusztán azért, mert a weboldalon elérhető tartalmak alapján megbízhatóbbnak, profibbnak találta őt.
A szakmai blog tehát segíthet megerősíteni a vásárlóban a bizalmat, demonstrálni a szakmai autoritásodat, és ezáltal a példánkban szereplő módon vásárlókhoz juttathat.
Ne félj átadni egy keveset a tudásodból a vásárlóknak!
Attól még, hogy elolvasnak néhány írást, még nem válnak majd a téma szakértőjévé, és ugyanúgy igényelni fogják a Te segítségedet.
A blogbejegyzésekben ráadásul belső linkeket is elrejthetsz, amelyek egy-egy termék oldalára mutatnak, vagy a bejegyzés alján elhelyezhetsz akár árajánlatkérő űrlapot is, ezáltal arra ösztönözve az olvasót, hogy végrehajtsa a hőn áhított konverziót.
Arról nem is beszélve, hogy nemcsak a vásárlók, hanem a Google is szereti a szakmai blogokat, és az értékes tartalmaidnak köszönhetően még előrébb is sorolhat a találati listán.
Minél több, a területedhez kapcsolódó keresőszóra írsz ugyanis hasznos blog bejegyzéseket és kerülsz be a találati listára velük, annál valószínűbb, hogy valaki átkattint majd az oldaladra a Google keresőből, és annál nagyobb lesz a forgalmad.
A nagyobb forgalom pedig hozza magával a magasabb konverziós arányt és bevételt is.
Kérj árajánlatot, és INGYENES témakutatást kapsz tőlünk!
Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!
Mi mindenre jó még a saját szakmai blogod?
Egy igényes blog nem csak a belső linkelésben, a szaktekintélyi státusz kivívásában és a jobb Google helyezés elérésében lehet a segítségedre.
- A blogodon keresztül a potenciális ügyfeleid Téged is jobban megismerhetnek, és hát ki ne vásárolna szívesebben egy ismerőstől, mint egy idegentől?
- Ha a blogon lehetőséget adsz arra, hogy a látogatók kommenteket is írjanak, akkor remek kommunikációt és egy valóságos kis közösséget tudsz létrehozni az olvasóiddal.
- A blogon keresztül megválaszolhatod az összes felmerülő kérdésüket, és akár egyfajta ügyfélszolgálatként is üzemelhet.
- Beszámolhatsz rajta új akcióidról, bemutathatod az új termékeidet és felhívhatod a figyelmet nyereményjátékaidra.
- Sőt, még az e-mail listádat is bővítheted vele, hiszen ha valaki látogatja a blogodat, annak már azt is felajánlhatod, hogy iratkozzon fel a hírleveledre.
Miért nem használja ki rengeteg vállalkozás a blog nyújtotta lehetőségeket?
Sok cégvezető azért nem fektet energiát a blog írásba, mert túl nagy elköteleződést és rengeteg időt igényel (amiből már amúgy sincs túl sok, ugye?).
Előfordulhat az is, hogy a nyitottság megvan a blog elindításához, csak éppen nem tudják, hogyan is vágjanak bele, ami természetes, mert a blogolás gyakorlatilag egy külön munkakör.
Ott lehet az a félelem is a háttérben, hogy mi van akkor, ha a sok befektetett munka ellenére mégsem sikerül elérni a kívánt követőtábort.
És végül, még a legnagyobb profiknak is nehézséget okozhat hónapról hónapra újabb érdekes, informatív cikk témákkal előrukkolni, a blog írás pedig éppen ezt követeli meg.
Fontos viszont, hogy ha már egyszer belekezdtél, akkor csináld rendesen, és ne adj le a minőségből a mennyiség érdekében!
Kérj árajánlatot, és INGYENES témakutatást kapsz tőlünk!
Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!
A tartalomgyártás ne váljon tartalom generálássá!
Léteznek programok, amelyek kifejezetten azt a célt szolgálják, hogy tartalmat generáljanak azok számára, akik nem akarnak időt fektetni abba, hogy maguk írják meg a cikkeket, vagy pénzt abba, hogy külsős írót kérjenek fel.
A szoftver által készített tartalmak viszont gyakran nyelvtanilag helytelenek, semmitmondóak, és a generált mondatoknak se eleje, se vége.
Milyen látogató akar ilyen szövegeket olvasni?
És ki vásárolna egy olyan oldalról, ahol ilyen igénytelen szövegek szerepelnek?
Te megadnád akár csak az email címedet egy olyan adathalász-gyanús oldalnak, ahol látványosan nem is ember írta a tartalmakat?
Mi biztosan nem, így reméljük, hogy Te sosem gondoltál ilyen szoftverek használatára.
Nem elég a rendszeresség, a minőség is fontos
A tartalmaid legyenek egyediek és figyelemfelkeltőek, hiszen több ezer más tartalommal kell megküzdeniük az olvasókért.
Ezt úgy érheted el, ha vizuálisan is stimulálod őket – javarészt saját – képekkel, ugyanis bizonyított tény, hogy az emberek sokkal nagyobb hajlandóságot mutatnak egy olyan cikk elolvasására, amely jó minőségű fotókkal is tarkított.
Ha tanító célzatú tartalmat készítesz, akkor ossz meg minél több pontos adatot és csakis hiteles, elismert forrásokra hivatkozz.
Ahhoz pedig, hogy megtaláld a tökéletes stílust, elengedhetetlen, hogy először megismerd a célközönséged – próbáld meg őket párbeszédre, kommunikációra ösztönözni akár a tartalmaidban, akár a közösségi média oldalaidon!
Meglepő lehet, de a legtöbb vásárló nagyon is szívesen elmondaná Neked a véleményét.
Ki adhatna jobb tanácsot azzal kapcsolatban, hogy miről és hogyan írj, mint a saját közönséged?
A tartalomíráshoz elengedhetetlen a rendszeres önképzés
Nem túlzunk, amikor az állítjuk, hogy ahhoz, hogy valakiből igazán jó szövegíró legyen, évekre van szükség.
Amellett, hogy naponta több cikket is írunk, és ezáltal gyakorlatot szerzünk, szükséges fejleszteni is a készségeinket, hogy a lehető leghatásosabb szövegeket írjuk Neked!
Minden egyes szövegírónk munkájának része a tanulás: hetente több órát töltenek el azzal, hogy szövegírási technikákat tanuljanak elismert nemzetközi szakemberek segédanyagaiból.
Nálunk így zajlik a tartalomgyártás folyamata
Az évek során akár több száz ugyanahhoz a témához kapcsolódó weboldal tartalom létrehozására is szükséged lehet, ami bevalljuk, roppantul nehéz feladat.
Nyilvánvalóan idővel és több tapasztalattal mindenkinél kialakul egy berögződött folyamat, amin keresztül a leghatékonyabban tudja ontani magából az igényes tartalmakat.
Ahhoz, hogy kicsit beláss a kulisszák mögé, és tippeket kapj az elinduláshoz, megmutatjuk, hogy mi hogyan dolgozunk.
- Először megkeressük a kulcsszavakat: ez a legjobb mód az induláshoz, hiszen ebből tudjuk meg, mit írnak be a legtöbben a keresőbe az adott iparággal, szakmával kapcsolatban.
- Felmérjük, hogy mi érdekelheti a célközönséget: Ha a kulcsszavak már megvannak, akkor megnézzük, hogy ezekkel kapcsolatban milyen kérdéseket tesznek fel a leggyakrabban. Ehhez sokszor elég csak elgondolkodni, hogy mi személy szerint mire lennénk kíváncsiak, vagy beírni a keresőbe az adott kulcsszót és megnézni, miket dob ki elsőként.
- A témákról minden esetben egyeztetünk az ügyféllel: Minden új cikk megírása előtt interjút készítünk veled, ugyanis ki lehetne hitelesebb forrás, mint Te, a téma szakembere? Elsőként mindig megkérdezzük, hogy van-e olyan téma, amit különösen fontosnak találsz, és csak ezután vetjük fel a mi saját ötleteinket. Az interjú során célzott kérdéseket teszünk fel, tehát minden esetben előre felkészülünk.
- Az utolsó lépés a szövegírás előtt a kutatás: Sok mindenhez értünk, de nem lehetünk minden terület szakértői, ezért az interjú mellett kutatást is végzünk a cikkünkhöz, hogy minél hitelesebb tartalmat tudjunk írni. Ez témától függően akár 1-2 órát is igénybe vehet. Ez így elsőre soknak tűnhet, de nekünk elhiheted, még további órákat is el lehetne tölteni kutatással.
- Következik a cikk megírása: Az interjú és a kutatás alatt elkészített jegyzeteink alapján megírjuk a cikket. Ez a szöveg hosszától függően lehet 1-2, de akár 6-7 órás folyamat is.
- A záró akkord – az ellenőrzés: Mind emberek vagyunk, így mi is hibázhatunk. Minden szöveget legalább 2 szövegírónk is átnéz többször is, és ha kell, nem szégyelljük még a Google Fordítóval sem felolvastatni őket. Hallás után ugyanis könnyebb kiszúrni az elírásokat. Ezt az egyszerű és ingyenes ellenőrzési módszert Neked is ajánljuk!
Mennyibe kerül a tartalomírás?
Tőlünk 400, vagy 800 szavas cikkeket kapsz a hozzájuk tartozó hirdetésszövegekkel együtt, attól függően, hogy milyen igényeid vannak.
Tehát mi nem a karaktereket fogjuk Neked kiszámlázni, – hiszen az megtévesztő lehetne, – hanem garantáljuk, hogy tartalmas, összefüggő szövegeket kapsz kézhez.
Az éves szerződések után pedig még kedvezményeket is kínálunk, amelyeket a szövegírás áraink között meg is találsz.
Kérj árajánlatot, és INGYENES témakutatást kapsz tőlünk!
Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!
Tudjuk, hogy drágák vagyunk, de jó okunk van rá
Az évek során – kis túlzással – megszámlálhatatlan munkaóránk telik el a tanulással, és még ha ezt nem is számoljuk bele, egy jó cikk megírásához akkor is sok idő kell.
Természetesen, miután elküldtük Neked a cikket, és bármi kivetnivalód akadna benne, akkor azt is rögtön javítjuk a kérésednek megfelelően.
Ha összeadod az így eltelt órákat, láthatod, hogy mennyi munkánk is van egy-egy cikkben.
Te viszont végül nemcsak egy keresőoptimalizált szöveget kapsz, hanem hozzá még tesztelhető, variálható hirdetéseket és hírlevelet is, amit az ár már tartalmaz.
Nincs se időd, se energiád blogot írni?
Nem szégyen az, ha egy vállalkozás irányítása és a vásárlók kiszolgálása mellett semmi időd nem marad a szakmai blogod szerkesztésére.
Mi ebben is tudunk Neked segíteni!
Ha ajánlatot kérsz tőlünk szövegírásra, akkor nemcsak a cikkek összeállítását vállaljuk, hanem a témagyűjtésben is segítünk.
Természetesen a cikkek tartalmáról előzetesen Veled is egyeztetünk, és egy külön interjúban Te is kifejtheted, hogy szerinted miről olvasnának szívesen a vásárlóid (hidd el, közösen menni fog).
Gyakorlatilag a szakértelmet Te adod, a munka terhét viszont mi levesszük a válladról.
Mi már készen állunk a közös munkára, és Te?