Szakmailag hiteles tartalom a Te oldaladra egy „idegen” szövegírótól?
Érthető, ha nem mered másokra bízni a szövegeidet, hiszen hogyan tudna egy laikus profi cikket írni a te témádban? Van viszont a profi szövegíróknak egy megoldásuk erre…
Ott áll az érdeklődő közted és a versenytársad között, és azon gondolkodik, hogy melyikőtök irányába induljon el.
Mindketten ott voltatok a Google találati lista első oldalán, és mindkettőtöknek könnyen kezelhető, esztétikus, profizmust sugárzó weboldala van.
Melyikőtökben bízzon?
Elárulom: ezen a ponton a szakértelmeteket fogja összehasonlítani: meg fogja nézni, hogy kettőtök közül ki látja el több infóval a közönségét, ki kommunikál többet a közösségi médiában, ki az, akinek „él” az oldala, és nem áll évek óta érintetlenül.
És amelyik oldal hasznosabb, azon fog végül konverziót végrehajtani – ennyire egyszerű.
Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!
Ha csak a főoldaladtól várod el, hogy látogatókat hozzon Neked, akkor rengeteg embert nem fogsz elérni.
Minden cikk egy újabb ajtót jelent az érdeklődők számára, amin beléphetnek az oldaladra, és megismerhetnek.
Az emberek az interneten az esetek 90%-ában nem cégeket keresnek, hanem megoldásokat: kérdéseket tesznek fel, amikre választ várnak, és ezeket a legtöbb esetben nem a főoldalon, hanem a különböző cikkekben lehet megtalálni.
Minél több fontos, a potenciális ügyfeleidet valóban érdeklő témát dolgozol ki az oldaladon, annál többen érkeznek majd Hozzád, találják meg a választ Nálad, és kérnek árajánlatot Tőled.
Ha a bizalomépítés és a könnyebb elérhetőség nem lenne elég, akkor is van még bőven érv amellett, hogy miért kell ma egy sikeres üzletnek tartalomfejlesztéssel foglalkoznia.
A marketing szövegírás feladata az, hogy a szöveg erejével eladjon valamit az érdeklődőknek.
Ő az eladó, aki meggyőzi az üzletedbe lépő látogatót, hogy a legjobb helyre érkezett, és megmutatja, hogy mit érdemes vásárolnia – csak mindez az online térben zajlik, ahol az üzleted szerepét a weboldalad játssza el.
A tartalom viszont a szaki, aki ott áll a pult, vagy a telefon mögött, és válaszol az ügyfél kérdéseire: elmondja, hogy az egyik termék miben jobb, mint a másik, melyiket érdemes választani, és hogyan kell egyáltalán használni… magyarul hasznos információkat ad.
Mi mindkettővel foglalkozunk:
amikor főloldali/aloldali szövegeket, landing oldalakat, Facebook és Google hirdetéseket készítünk, akkor marketing szövegírással foglalkozunk,
amikor pedig cikkeket írunk az ügyfeleink szakmai blogjára, akkor tartalommarketinges eszközöket alkalmazunk.Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!
Biztos Te is láttál olyan oldalt, ahol a legfrissebb poszt is már 1-2 éves, pedig előtte havi, sőt heti szinten jelentek meg a cikkek.
Egy nagyon egyszerű történetet mesél el az ilyen látvány: elfogyott a lendület, a lelkesedés.
Lehet, hogy azért, mert az elkészült cikkek nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket, vagy nem maradt több idő rájuk, esetleg egyszerűen belefáradt a témakeresésbe az, akinek eddig ez a feladata volt.
Ez teljesen normális: tapasztalatból tudjuk, hogy még a profi szövegíró-jelölteknél is fennáll a kiégés veszélye.
Van egy bizonyos holtpont, amikor az ember már 40-50 cikken is túl van, és azt érzi, többet már nem tud erről vagy arról a témáról írni – ha ezen a ponton sikeresen túljut, akkor remek szövegíró válik majd belőle, mert megtanulja, hogyan lehet akár a legszárazabb témából is kipréselni egy 51. cikket, ami hasznos és érdekes lesz az olvasók számára.
Évek óta dolgozunk azon, hogy ügyfeleink weboldalaira rendszeresen kerüljön ki olyan hasznos tartalom, ami nemcsak felhívja az adott cég tevékenységére a figyelmet, de szakértői státuszt is biztosít neki.
Bevált technikáink vannak már arra, hogyan készítsünk hétről hétre, hónapról hónapra újabb és újabb cikkeket úgy, hogy azok értékesek legyenek a felhasználók, a honlap tulajdonosa és a Google szempontjából is.
Folyamatosan fejlesztjük magunkat, figyeljük a legfrissebb kutatásokat és követjük azokat a trendeket, amik a tartalommarketinget jellemzik, mert ez a terület is állandóan változik, de aki szemmel tudja tartani, az együtt fejlődik vele.Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!
Tartalomfejlesztés árak aloldalunkon részletesebben tudsz tájékozódni az ajánlatainkról.
Biztos vagyok benne, hogy láttál már ennél olcsóbb tartalommarketinges ajánlatot is, ami nem kér el Tőled 10-20.000 forintnál többet egyetlen cikkért.
De ha idáig eljutottál ezen az oldalon, akkor érdemes újra megnézned ezeket az ajánlatokat, annak fényében, amit eddig olvastál:
Nem cikkírást kínálunk Neked, hanem profi minőségű, és mindenre kiterjedő tartalomfejlesztést: és ez az, ami tényleg megéri az árát.
Honnan tudom?
Onnan, hogy idáig elolvastad ezt a nem rövid anyagot a tartalomírás előnyeiről: magyarul Te már felismerted az ebben rejlő lehetőségeket, és komolyan veszed mindazt, amit nyújtani tud.
A következő lépés, hogy elkezdjük a közös munkát: ehhez pedig először árajánlatot kell kérned tőlünk.
Töltsd ki űrlapunkat, és beszéljük át céged tartalommarketing stratégiáját!
Tetszik, amit fentebb olvastál, de elsőre még túl nagy falatnak érzed? Tedd meg az első lépést könnyebben: válaszd kapcsolódó szolgáltatásainkat!
Érthető, ha nem mered másokra bízni a szövegeidet, hiszen hogyan tudna egy laikus profi cikket írni a te témádban? Van viszont a profi szövegíróknak egy megoldásuk erre…
Akár ingatlanokkal foglalkozik az oldalad, akár nem, ezt a cikket érdemes elolvasnod, mert sokat tanulhatsz belőle a témakutatással/témaválasztással kapcsolatban!
Nem látod értelmét annak, hogy heti/havi rendszerességgel tartalmakat írj a weboldaladra? Ha így nem, akkor hogyan akarsz magadnak új érdeklődőket, vásárlókat szerezni?
Egy szövegíró soha nem árulja el, hogyan készíti a legjobb cikkeit? Sokan tényleg féltve őrzik ezt a titkot, itt viszont mindent megtalálsz a témakutatástól a tagolásig!
A szövegírás kapcsán gyakran felmerül, hogy saját magunk kezdjünk bele ahelyett, hogy profikra bíznánk, de ennek sajnos számos buktatója van, melyeket nehéz kikerülni!
A profi (és rendszeres) tartalomírás időbe és pénzbe kerül – de legalább megéri? Döntsd el ezt te magad miután elolvastad a tapasztalatainkat ezzel kapcsolatban!
Beszéljük át, hogyan leszel Te is a Keresőben Első!
Nézzük meg együtt, hogyan
Tiroli Service Kft. | 2016-2024