Tartalommarketing cégeknek, akik többet akarnak elérni a konkurenciánál

Tartalommarketing cégeknek, akik többet akarnak elérni a konkurenciánál

Miért bízzon benned valaki?

  • Évtizedek óta vagy a szakmában?
  • 10 év garanciát vállalsz a terméked/szolgáltatásod minőségére?
  • Világhírű cégek voltak korábban az ügyfeleid?
  • Kutatások igazolják a terméked hatékonyságát?

Ez mind szuper, csak két baj van velük:

  • egyrészt ezeket akár a versenytársad is elmondhatja magáról,
  • másrészt ezeket nem a látogató tapasztalta meg – ő csak hall, olvas ezekről, és tény, hogy növelik a bizalmát, de ettől még csak szavak maradnak.

Mit tudsz Neki adni már most, ami megkülönböztet a konkurenciától, és amin keresztül a saját bőrén tapasztalhatja meg, miben vagy több másoknál?

Adj tartalmat a látogatóidnak, és az ügyfeleiddé válnak

Ott áll az érdeklődő közted és a versenytársad között, és azon gondolkodik, hogy melyikőtök irányába induljon el.

Mindketten ott voltatok a Google találati lista első oldalán, és mindkettőtöknek könnyen kezelhető, esztétikus, profizmust sugárzó weboldala van.

Melyikőtökben bízzon?

Elárulom: ezen a ponton a szakértelmeteket fogja összehasonlítani: meg fogja nézni, hogy kettőtök közül ki látja el több infóval a közönségét, ki kommunikál többet a közösségi médiában, ki az, akinek „él” az oldala, és nem áll évek óta érintetlenül.

És amelyik oldal hasznosabb, azon fog végül konverziót végrehajtani – ennyire egyszerű.

Kérj árajánlatot, és készítünk neked egy próbacikket!

Akarod látni, hogyan dolgozunk? Készítsünk neked egy cikket egy veled készített interjú alapján, a Te látogatóid számára fontos témában, INGYEN?

Legyen még több csatornád, amin keresztül elérhet Téged a potenciális ügyfeled

Legyen még több csatornád, amin keresztül elérhet Téged a potenciális ügyfeled

Ha csak a főoldaladtól várod el, hogy látogatókat hozzon Neked, akkor rengeteg embert nem fogsz elérni.

Minden cikk egy újabb ajtót jelent az érdeklődők számára, amin beléphetnek az oldaladra, és megismerhetnek.

Az emberek az interneten az esetek 90%-ában nem cégeket keresnek, hanem megoldásokat: kérdéseket tesznek fel, amikre választ várnak, és ezeket a legtöbb esetben nem a főoldalon, hanem a különböző cikkekben lehet megtalálni.

Minél több fontos, a potenciális ügyfeleidet valóban érdeklő témát dolgozol ki az oldaladon, annál többen érkeznek majd Hozzád, találják meg a választ Nálad, és kérnek árajánlatot Tőled.

Miről szól (még) a tartalommarketing?

Ha a bizalomépítés és a könnyebb elérhetőség nem lenne elég, akkor is van még bőven érv amellett, hogy miért kell ma egy sikeres üzletnek tartalomfejlesztéssel foglalkoznia.

  • A jó tartalom jelentheti a marketing stratégiád alapját: mit akarsz megosztani Facebookon a célközönségeddel? Mit akarsz hirdetni, és kiküldeni hírlevélben a feliratkozóidnak? Ha nincs mit mondanod, akkor miért figyeljen Rád bárki is?
  • Kevés költséghatékonyabb mód van a jó tartalomnál a látogatószerzésre: egy kiváló cikk önmagában is képes konverziókat generálni, anélkül, hogy egy forintot fordítanál a hirdetésére (és ezt tudja még tovább fokozni az, ha promózni kezded).
  • Tudod, ki szereti még a jó tartalmat? A Google! A világ legnagyobb keresője azt figyeli, hogy ki a leghasznosabb a felhasználók számára: és értelemszerűen az van előnyben, aki a legtöbbet posztol.
  • Tartalommal tudod a legjobban építeni a branded: hogyan fognak megjegyezni Téged az emberek? Úgy, ha látják, hogy Te vagy az iparágad nagy szakértője, aki azelőtt tud minden kérdésükre válaszolni, hogy feltennék őket.
  • Az emberek már elvárják a tartalmat: az interneten a Te céged is tartalomszolgáltató – ezt pedig ki kell használnod.

Tartalomgyártás ≠ marketing szövegírás

A marketing szövegírás feladata az, hogy a szöveg erejével eladjon valamit az érdeklődőknek.

Ő az eladó, aki meggyőzi az üzletedbe lépő látogatót, hogy a legjobb helyre érkezett, és megmutatja, hogy mit érdemes vásárolnia – csak mindez az online térben zajlik, ahol az üzleted szerepét a weboldalad játssza el.

A tartalom viszont a szaki, aki ott áll a pult, vagy a telefon mögött, és válaszol az ügyfél kérdéseire: elmondja, hogy az egyik termék miben jobb, mint a másik, melyiket érdemes választani, és hogyan kell egyáltalán használni… magyarul hasznos információkat ad.

Mi mindkettővel foglalkozunk:

amikor főloldali/aloldali szövegeket, landing oldalakat, Facebook és Google hirdetéseket készítünk, akkor marketing szövegírással foglalkozunk,

amikor pedig cikkeket írunk az ügyfeleink szakmai blogjára, akkor tartalommarketinges eszközöket alkalmazunk.

Írni mindenki tud – miért bíznád ezt a feladatot másra?

Írni mindenki tud – miért bíznád ezt a feladatot másra?

Egy fürdőszobát lecsempézni nem olyan bonyolult – miért hívsz hozzá akkor hidegburkolót?

Egy konyhaasztalt elkészíteni csak fafaragás és csavarozgatás – miért nem csinálod akkor inkább magadnak?

Egy Facebook kampány beállítása csak néhány kattintás – miért hagyod ezt mégis szakértőkre?

Nagyon egyszerű:

  • mert mindegyik időbe kerül (amiből Neked sincs végtelen mennyiségű);
  • mert mindegyiknél azt szeretnéd, hogy a végeredmény tökéletes legyen (ehhez pedig olyanra kell bízni, aki kifejezetten ezzel foglalkozik);
  • mert senki sem lehet mindenben szakértő, így Te sem értesz mindenhez.

Ha ezekkel egyetértesz, akkor már csak egy fontos kérdés marad: miért ne vennéd igénybe szakértő szövegírók, tartalomgyártók segítségét, amikor nem kisebb a feladat, mint egy weboldal szövegezése, és blogjának rendszeres frissítése?

Ahogy már megbeszéltük, a feladat több annál, minthogy megírsz 1000 szót, mert mind az ezernek tökéletesen a helyén kell lennie.

Kérj árajánlatot, és készítünk neked egy próbacikket!

Akarod látni, hogyan dolgozunk? Készítsünk neked egy cikket egy veled készített interjú alapján, a Te látogatóid számára fontos témában, INGYEN?

Írni könnyű – tartalmat gyártani nehéz

Biztos Te is láttál olyan oldalt, ahol a legfrissebb poszt is már 1-2 éves, pedig előtte havi, sőt heti szinten jelentek meg a cikkek.

Egy nagyon egyszerű történetet mesél el az ilyen látvány: elfogyott a lendület, a lelkesedés.

Lehet, hogy azért, mert az elkészült cikkek nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket, vagy nem maradt több idő rájuk, esetleg egyszerűen belefáradt a témakeresésbe az, akinek eddig ez a feladata volt.

Ez teljesen normális: tapasztalatból tudjuk, hogy még a profi szövegíró-jelölteknél is fennáll a kiégés veszélye.

Van egy bizonyos holtpont, amikor az ember már 40-50 cikken is túl van, és azt érzi, többet már nem tud erről vagy arról a témáról írni – ha ezen a ponton sikeresen túljut, akkor remek szövegíró válik majd belőle, mert megtanulja, hogyan lehet akár a legszárazabb témából is kipréselni egy 51. cikket, ami hasznos és érdekes lesz az olvasók számára.

Bízd a tartalomgyártást tartalommarketingesekre!

Évek óta dolgozunk azon, hogy ügyfeleink weboldalaira rendszeresen kerüljön ki olyan hasznos tartalom, ami nemcsak felhívja az adott cég tevékenységére a figyelmet, de szakértői státuszt is biztosít neki.

Bevált technikáink vannak már arra, hogyan készítsünk hétről hétre, hónapról hónapra újabb és újabb cikkeket úgy, hogy azok értékesek legyenek a felhasználók, a honlap tulajdonosa és a Google szempontjából is.

Folyamatosan fejlesztjük magunkat, figyeljük a legfrissebb kutatásokat és követjük azokat a trendeket, amik a tartalommarketinget jellemzik, mert ez a terület is állandóan változik, de aki szemmel tudja tartani, az együtt fejlődik vele.

Hogyan készül el egy cikk nálunk?

Hogyan készül el egy cikk nálunk?

  1. lépés: kutatás. Feltérképezzük az adott témát, és megfogalmazzuk azokat a kérdéseket, amik a mi tapasztalataink alapján fontosak lehetnek a potenciális ügyfeleid számára.
  2. lépés: interjú. Telefonon vagy személyesen beszélgetünk Veled 20-30, ha a téma megköveteli, akkor akár 60 percben. Ezalatt minden kérdést felteszünk, Te pedig elmondasz mindent, ami a szakmai tapasztalataid alapján fontos lehet.
  3. lépés: anyagok elrendezése, plusz kutatás. Minél mélyrehatóbb volt az interjú, és minél egyszerűbb a téma, értelemszerűen annál rövidebb ez a szakasz, de szükség van arra, hogy rendezzük a hallottakat, mielőtt nekiállunk a szövegírásnak.
  4. lépés: a szövegírás. Még csak ezen a ponton jutunk el oda, hogy egyáltalán egyetlen karaktert leüssünk a billentyűzeten abba a Word dokumentumba, ami végül a cikkedet fogja tartalmazni. Minden tudást, amit átadtál nekünk, illetve amit magunk gyűjtöttünk össze, átadunk egy könnyen olvasható, érdekes, a laikus olvasó számára is érthető formában.
  5. lépés: képkeresés. Egy 1000 szavas cikkbe minimum 5 db képnek kell kerülnie nálunk. Ha nincsenek saját fotóid, akkor ezeket online, jogtiszta forrásokból pótoljuk, szigorúan ügyelve a minőségre és a relevanciára.
  6. lépés: hírlevél és Facebook poszt írás. 1 db, kb. 100 szavas hírlevél A/B tárgymezővel, valamint 5 db Facebook bejegyzés is tartozik egy cikkhez, amiknek célja, hogy az elkészült tartalmat minél több alkalommal, minél több emberhez tudd eljuttatni.
  7. lépés: átolvasás. Egy teljes könyvet lehetne írni az ellenőrzés művészetéről, így ezt a lépést soha nem hagyhatjuk ki, még akkor sem, ha egyébként tökéletesen tisztában vagyunk a magyar helyesírás szabályaival. Minél hosszabb a szöveg, annál nagyobb a hiba lehetősége, és annál nehezebb is kiszúrni az elgépelést – ezért kell nagyon alaposnak lenni ennél a szakasznál is.
  8. lépés: átküldés ellenőrzésre. Ha ránk bízod a cikkek posztolását az oldaladra, akkor sem mehet ki semmi, amíg Te nem bólintottál rá. Te vagy a szakértő, Te foglalkozol a területeddel évek óta, így Neked kell ellenőrizned, hogy az, amit leírtunk, az valóban hiteles szakmai szempontból is.
  9. lépés: publikálás. Ha szakmailag helytállónak ítéled a cikket, akkor vagy Te, vagy mi publikáljuk az oldaladra. Ezzel a cikk gyakorlatilag elkészült. Ami ezután jön, az a soron következő cikktéma megbeszélése, ezzel pedig kezdődik a folyamat elölről.

Kérj árajánlatot, és készítünk neked egy próbacikket!

Akarod látni, hogyan dolgozunk? Készítsünk neked egy cikket egy veled készített interjú alapján, a Te látogatóid számára fontos témában, INGYEN?

A tartalommarketing drága – de mi nem adunk el olyat Neked, ami nem működik

Tartalomfejlesztés árak aloldalunkon részletesebben tudsz tájékozódni az ajánlatainkról.

Biztos vagyok benne, hogy láttál már ennél olcsóbb tartalommarketinges ajánlatot is, ami nem kér el Tőled 10-20.000 forintnál többet egyetlen cikkért.

De ha idáig eljutottál ezen az oldalon, akkor érdemes újra megnézned ezeket az ajánlatokat, annak fényében, amit eddig olvastál:

  • Milyen hosszú tartalmakat készítenek ezért a pénzért?
  • Mennyi órát ölnek előtte a kutatásba?
  • Keresnek hozzá képeket is, vagy azt magadnak kell majd megoldanod?
  • Mi a helyzet a Facebook posztokkal? A cikk népszerűsítése már a Te gondod?

Nem cikkírást kínálunk Neked, hanem profi minőségű, és mindenre kiterjedő tartalomfejlesztést: és ez az, ami tényleg megéri az árát.

Itt a lehetőség, hogy a céged tartalomfejlesztését profikra bízd

  • Van, akit kicsit sem érdekel, hogy kikerül-e valami az oldalára – de az nem Te vagy.
  • Van, aki megelégszik azzal, ha a pénzügyes kolléga ír néhány posztot a céges blogra 2-3 havonta – de az nem Te vagy.
  • Van, aki szeretné minél olcsóbban megúszni ezt az egészet, mert annyi a lényeg, hogy valami legalább legyen a blogon, a többi meg nem számít – de az nem Te vagy.

Honnan tudom?

Onnan, hogy idáig elolvastad ezt a nem rövid anyagot a tartalomírás előnyeiről: magyarul Te már felismerted az ebben rejlő lehetőségeket, és komolyan veszed mindazt, amit nyújtani tud.

A következő lépés, hogy elkezdjük a közös munkát: ehhez pedig először árajánlatot kell kérned tőlünk.

Töltsd ki űrlapunkat, és beszéljük át céged tartalommarketing stratégiáját!

Kérj árajánlatot, és készítünk neked egy próbacikket!

Akarod látni, hogyan dolgozunk? Készítsünk neked egy cikket egy veled készített interjú alapján, a Te látogatóid számára fontos témában, INGYEN?

Kérj árajánlatot tőlünk, és csak akkor kell fizetned ezért az első cikkért, ha elégedett vagy vele, és szerződést kötsz velünk!