Biztos, hogy a tiéd a legjobb tartalom a legfontosabb keresőszavadra?

Biztos, hogy a tiéd a legjobb tartalom a legfontosabb keresőszavadra?

Mennyire kell a jó szöveg a jó Google helyezéshez?

Lehet erre a kérdésre konkrét választ adni?

Először is tisztázzuk:

  • szöveg nélkül nincs Google helyezés;
  • ha van szöveg, akkor már lehet Google helyezés;
  • de csak akkor lesz belőle érdeklődés is, ha jó szöveg van az oldaladon.

Mert hiába szerzed meg a legjobb pozíciókat, ha utána nem tudsz a látogatókból érdeklődőket varázsolni igaz?

Ha pedig nincs érdeklődő, akkor nincsen ügyfél, azaz konverzió sem.

Te pedig ennek pont az ellenkezőjére törekszel, igaz?

Mi most azt szeretnénk Neked bemutatni, hogy valójában milyen lényeges is a szövegírás és mekkora szerepe van, ha a megfelelő eszközökkel kombinálod.

Mire jó a szövegírás?

Mire jó a szövegírás?

Mielőtt belemegyünk a részletekbe, fontos leszögezni, hogy a szövegíráson belül két kategóriát is megkülönböztethetünk.

Létezik ugyanis kreatív szövegírás, valamint tartalommarketing is.

A kreatív szövegírás célja, hogy az olvasót vásárlásra ösztönözze.

Tehát kreatív szövegírás keretein belül meggyőző és hatásos szövegek megírására kell törekednie a szövegírónak, amelyben kiemel minden előnyt és tulajdonságot rólad, a termékedről vagy a szolgáltatásodról.

A tartalommarketing viszont információátadásra szolgál, illetve szakmai hitelességet biztosít.

Itt a szövegíró elmélyül az adott témában és egy olyan cikket ad ki a kezei közül, ami tartalmát tekintve teljesen szakmai, viszont köznyelvi stílusban íródik, hogy az érdeklődő számára minden világos legyen.

Felmerülhet benned a kérdés, hogy Neked miért is kéne ezzel foglalkoznod, mit fogsz elérni a szövegírással?

A jó tartalommal ellátott oldalakat a kereső automatikusan előrébb fogja helyezni a találati listán.

Ráadásul emellett még hirdetheted is az oldaladon lévő tartalmat, így pedig még több látogatóra tehetsz szert. Ha valóban olyan jó a szöveg, hogy felkeltse a látogató érdeklődését és az oldalon tartsa, akkor nagyobb eséllyel több konverziót is el fogsz érni.

Kérj árajánlatot, és INGYENES témakutatást kapsz tőlünk!

Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!

Hogyan biztosíthatod be a helyed igazán?

Hogyan biztosíthatod be a helyed igazán?

Ezen a ponton kell egy kisebb rossz hírt közölnöm, ugyanis a jó szöveg önmagában nem elég!

Ahhoz, hogy sikeres legyél, Neked azt a tartalmat egy szép keretbe is bele kell foglalnod.

Elsősorban szükséged van egy jó weboldalra, ami nemcsak esztétikus, de jól felépített és felhasználóbarát is.

Ez azért fontos, mert a látogató először az oldalt fogja végigmérni, nem pedig a tartalmát.

Hiába írsz nagyon jó szöveget és hiába építed fel az oldalt remek és hasznos tartalommal, ha a design miatt elkattint a látogató, még mielőtt elolvasná.

Hogyan teheted jobbá az oldalad?

A sikeres weboldal érdekében rengeteg olyan eszközt használhatsz, ami nagyon sokat tud dobni egy egyszerű honlapon.

Nem tudjuk eléggé kihangsúlyozni a bizalomépítő elemek használatát, amelyekből minél többet alkalmazol, annál eredményesebb lehetsz a konverziók elérésében.

Használj a weboldalon különböző multimédiás elemeket és pop-up ablakokat is, azonban ezekkel óvatosan bánj, hogy ne rontsák a felhasználói élményt!

Az sem mindegy, hogy milyen képekkel díszíted fel az oldalad.

Fontos, hogy ezek jó minőségű és egyedi fotók legyenek, valamint kapcsolódjanak is ahhoz, amit Te képviselsz.

Nem elég a tartalom, linképítés is kell!

Nem elég a tartalom, linképítés is kell!

Most már láthatod, hogy a szövegírás egymagában nem elég, hiszen rengeteg mást is hozzá kell igazítanod az eredményesség érdekében.

Van azonban még valami…

Ha már van egy jól működő weboldalad jó tartalommal, lefektettél magadnak egy tökéletes alapot.

Itt jön képbe azonban a keresőoptimalizálás, linképítés, ami ahhoz szükséges, hogy erre a remek weboldalra rá is találjanak a leendő ügyfelek.

Linképítéssel előrébb kerülhetsz a kereső találati listájában azokra a kulcskifejezésekre, amelyekre úgy döntesz, hogy linket fogsz építeni.

Itt fontos, hogy konkrét keresőszavakat válasszunk és ne az általános kifejezéseket részesítsük előnyben.

Meg kell találnunk azt az arany középutat, ahol a kulcskifejezésre stabilan, jó helyezést tudunk elérni amellett, hogy az eredményességet a látogatók és az érdeklődők száma is igazolja.

Működik a kettő egymás nélkül?

Működik a kettő egymás nélkül?

Levonható hát a konklúzió, hogy önmagában nem feltétlenül elég a jó szöveg, kell mellé linképítés is.

Azonban a linképítés sem ér sokat egymagában, ha nincsen jó minőségű tartalom az oldalon, amire a linkek mutatnak.

A tartalomnak és a linknek tehát párban kell lennie, együtt kell működnie.

Persze ez sokszor nehéz, hiszen nem látunk bele az érdeklődő fejébe és nem tudjuk pontosan, hogy mire is vágyik, amikor rákeres egy kifejezésre.

Kérj árajánlatot, és INGYENES témakutatást kapsz tőlünk!

Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!

A megfelelő tartalmat kell nyújtani a megfelelő olvasónak

Előfordulhat például, hogy te leszel az első egy bizonyos kulcsszóra, azonban az oldaladon Te eladni akarsz szolgáltatást, a látogató meg csak a témában szeretne kutakodni.

Ekkor átugrik majd egy olyan oldalra, ahol általánosságban írnak a szolgáltatásról, nem pedig felkínálják neki.

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy meg kell hazudtolnod magad és olyan tartalmat kell közvetítened, ami nem a Te cégedet tükrözi.

Sőt, nem is elvárható, hogy az oldaladon lévő tartalom minden igénynek megfeleljen.

Neked arra kell törekedned, hogy a legjobb tartalmat közvetítsd, de legalább a saját magadtól elvárható legjobb tartalmat!

Ne vedd félvállról a szövegírást!

Akkor leszel Te az első, ha arra a bizonyos szóra tényleg Te nyújtod az egyik legjobb tartalmat a világhálón.

Nem csak a szövegre gondolunk itt azonban, hiszen, mint ahogy azt említettük is, a képek, a vizuális elemek, sőt még az oldal sebessége is döntő tényező lehet.

A szöveg azonban mégis egy kicsit más tészta, hiszen a többi elem az, ami megfogja az olvasót, de a tartalom fogja valójában megtartani.

Éppen ezért azt ajánljuk, hogy ne vedd félvállról a szövegírást, sem ennek az egész folyamatnak a komplexitását!

Nem kell azonban ezt egyedül végigcsinálnod, ugyanis egy szakértő csapat segítségével könnyedén túllendülhetsz az akadályokon.

A mi szolgáltatásaink a weboldalkészítéstől, a linképítésen át, a tartalommarketingig terjednek, így biztosan meg fogod nálunk találni azt, amit keresel.

Engedd meg, hogy tapasztalatunkkal és szakértelmünkkel a Te munkádat is segíthessük, és együtt valami nagyon jót alkothassunk.

Töltsd ki űrlapunkat és kérj még ma ajánlatot!

Töltsd ki űrlapunkat, és árajánlatod mellé 10 témát kapsz, valamint 3 Facebook poszt szöveget, amit bármikor felhasználhatsz!

Hogyan tovább?

Rengeteg igazán hasznos információt és trükköt találsz itt.