Régóta egy sikeres vállalkozást tudhatsz magadénak, de félsz, hogy nem maradsz örökké a szerencse fia?
Tapasztalt cégvezetőként bizonyára tisztában vagy azzal, hogy manapság – az internet és a technológiai fejlődés korában – nemigen lehet talpon maradni online jelenlét nélkül.
Ha ezt tudod, akkor valószínűleg azzal sem mondok újat, hogy egy hasznos tartalommal ellátott, könnyedén áttekinthető weboldal nélkül céged sajnos nemigen fog több ügyféllel, nagyobb bevétellel gazdagodni, ugyanis ez az online lét alappillére.
A fenti leírás bármilyen egyszerűnek is tűnik, akinek volt már saját weboldala, az tudja, hogy nem olyan könnyű jó szöveget létrehozni, pláne, ha vásárlókat is szeretne ezáltal szerezni.
Egy szakember pontosan ebben tud segíteni: cikkünkben megmutatjuk, hogy egy profi cégvezető miért bízza képzett szövegírókra a weboldalát!
1. SEO: enélkül nem lehetsz a keresőben első

Először is, ahhoz, hogy egy vállalkozás minél több ügyfelet tudhasson magáénak, keresőoptimalizált szövegekre és SEO szempontból is megfelelően felépített weboldalra van szüksége.
Nem véletlenül említem a SEO-t, mint kritériumot: az online keresőmotorok sajnos nem fognak minket a lista első helyén ajánlani pusztán amiatt, mert a korábbi vásárlóink a boltból kilépve mosolyogva távoztak, vagy mert jó a dizájn a honlapunkon.
A Google számára meg kell mutatnod, hogy pontosan miben tudsz segíteni az embereknek, miben vagy profi: ha ezt „meglátja”, akkor sorol majd jó helyre a listában, amikor a potenciális ügyfeled megoldást keres a problémájára.
Biztos vagyok benne, hogy máris felmerült benned a kérdés, hogy: „oké, de hogyan mutassam meg a Google-nek, hogy milyen értéket adok az embereknek?”
Minőségi szöveg egy előkelő Google-helyezéshez
A Google keresőmotorja nagyon összetett rendszer alapján állítja fel a sorrendet a találatok bemutatásánál, így nem csoda, hogy önmagukban a SEO beállítások – bár elengedhetetlenek – nem lesznek elegendőek a sikerhez.
Itt jönnek képbe a hiteles, szakmai információkkal ellátott, keresőoptimalizált szövegek, melyeket a Google mindig nagyra értékel.
A nívós, kellően szakmai és Google-nek is megfelelő tartalom megalkotása azonban már fejtörést igényelhet, hogyha valaki most próbál ilyesmit alkotni először: pontosan emiatt érdemes egy profi szövegíróval kooperálni!
Hidd el, szakmai segítséggel sokkal könnyebben célt érsz, és megspórolod magadnak, hogy saját károdon tapasztald ki, mit értékel pozitívan – vagy ne adj’ Isten negatívan – a Google.
Egy szövegírónak már mindez a kisujjában van!
Kérj árajánlatot, és INGYENES témakutatást kapsz tőlünk!
Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!
2. Nemcsak a Google-nek, hanem a vásárlóknak is meg kell felelni

A következő szempont, ami miatt a sikeres cégvezetők hozzáértőkre bízzák a kreatív szövegírást, voltaképpen az, hogy úgy kell a keresőmotoroknak megfelelni a szövegekkel, hogy közben emberek számára is élvezhető és olvasható legyen minden tartalom.
Noha az imént épp arról beszéltem, hogy mennyire nehéz és összetett feladat a Google kedvében járni, ez véletlenül sem egyenlő azzal, hogy sematikus, száraz, kulcsszavakkal teletűzdelt szövegeket kellene kipréselnünk magunkból.
Éppen ellenkezőleg: éppolyan ötletesnek, stílusosnak és érthetőnek kell lennie, mintha csak élőben fejtegetnénk vállalkozásunk legfőbb erényeit.
Sablonos tartalommal a lehetséges ügyfeleidre nem teszel jó benyomást
Gondolj csak bele: téged meggyőzne egy szürke, tukmálós stílusú cikk arról, hogy megvedd azt a bizonyos terméket?
A választ mondanod sem kell: biztosan Te is bezárnád a weblapot vásárlás nélkül.
Egy ötletgazdag, jól felépített, könnyen olvasható szöveggel azonban mind a Google, mind pedig a célközönség számára szimpatikus leszel.
Ami az embereknek nem tetszik, az jó eséllyel a Google-nek sem
Szerencsére nem reménytelen a helyzet, ugyanis, amikor a Google-nek és az ügyfeleknek is tetsző szövegeket készítünk, akkor nem egymás ellen dolgozunk.
Pontosan amiatt, hogy a kereső a legjobb, leghasznosabb találatokat tudja mutatni, a Google folyamatos fejlesztések révén egyre kihegyezettebbé válik a sablonos szövegekre.
Ez azt jelenti, hogy hiába írjuk tele a cikkeinket kulcsszavakkal, és hiába építünk rá hasznavehetetlen linkeket, ugyanis a keresőmotorok messziről kiszagolják, ha túl akarunk járni az eszükön.
Hogyan lesz az érdeklődőből vásárló?

Minden vállalkozásnak voltaképpen az egyik legfőbb célja, hogy minél több vásárlóval bebiztosíthassa és gyarapíthassa jövedelmét.
Ahogy már említettem korábban is, ehhez elengedhetetlen egy kreatívan felépített szöveggel rendelkező weboldal, amely nem pusztán a keresőmotorok, hanem az oldaladra látogatók szimpátiáját is felkelti.
Ez legalább olyan kötéltánc-mutatvány, mint a keresőmotoroknak való megfelelés.
Az emberek ugyanis egyre gyanakvóbbak és tartózkodóbbak lettek: nem túl befogadóak az olyan cégek iránt, akiket szakmailag hiteltelennek tartanak, vagy akik nem informálják őket kellőképpen termékeik és/vagy szolgáltatásaik mibenlétéről.
Ennek a rizikós feladatnak a feszültségeitől mind-mind megkímélheted magad, hogyha profi csapatunkra bízod a szövegírást: csupán némi telefonos egyeztetést és egy nagyjából fél órás interjút kell végigcsinálnod, és neked már nincs is további teendőd.
3. Az idő pénz – Miért pazarolnád el?

A harmadik ok eléggé profán: egy sikeres vállalkozás fejeként elég sok területen kell egyszerre helytállni, amiből kifolyólag nem marad idő sok – egyébként fontos – feladat elvégzésére.
Márpedig ahhoz, hogy weboldalad jó stílusban megírt, keresőoptimalizált szövegekkel legyen ellátva, és még a potenciális ügyfeleket is meggyőzze, nemcsak kreativitásra és szakértelemre, hanem rengeteg időre is szükség van. Ezért is célszerű ezt inkább profikra bízni: a mindennapos megbeszélések és tárgyalások után – feltehetően – neked sem az minden álmod, hogy nekiláss a szövegírásnak.
Kérj árajánlatot, és INGYENES témakutatást kapsz tőlünk!
Nem tudod, miről lehetne cikket írni az iparágadban? Ha csak emiatt nem bízol a szövegírásban, akkor árajánlatod mellé mi most gyűjtünk 10 témát, és még 3 Facebook posztot is írunk neked ingyen!
Sosem tudhatod, mi fog történni
Tegyük fel, hogy mégis úgy döntesz, te magad írod meg a cikkeidet, mondjuk minden második héten egyet.
Egy darabig még sikerül is tartanod magad ehhez, azonban soha nem lehet előre látni, mi fog következni: bármikor történhet valami olyasmi, ami keresztül húzza az addigi számításainkat.
Ilyen volt például az egyik több éve meglévő ügyfelünk, aki egy újonnan induló szolgáltatásának népszerűsítésében kérte a segítségünket: a főoldali szöveget bízta csak ránk, az aloldalak megírását pedig ő maga szerette volna elvégezni.
Ezt azonban – egy kórházi kezelés miatt – nem tudta megvalósítani, így fél év csúszást követően az aloldal szövegek is a mi kezünk alól kerültek ki végül, hiszen ügyfelünknek se ereje, sem pedig ideje nem maradt volna egy minőségi szöveg elkészítésére.
Miben számíthatsz ránk?
Véletlenül sem kell attól tartanod, hogy nem releváns módon írnánk rólad: a korábban említett interjúnknak pont az a célja, hogy konkrétan a te meglátásaidba és üzleti elveidbe nyerhessünk bepillantást, és azt adhassuk át a leendő ügyfeleidnek is.
Így, amellett, hogy több időd marad a vállalkozásod, és saját magad számára, garantáltan a lehető legjobb minőségű szöveget fogod kapni: szövegíróink ugyanis pontosan tudják, hogy milyen befolyásolási stratégiát kell alkalmazni a nagyobb látogatottság és bevétel eléréséhez.
Ha szeretnél te is egyre több vásárlót mágnesként bevonzani, akkor nincs más dolgod, mint felvenni velünk a kapcsolatot: legyen szükséged akár kreatív szövegírásra (weboldalak, hirdetések, hírlevelek), akár tartalommarketingre (szakmai blog), számíthatsz ránk! Kérj tőlünk árajánlatot, és tedd még sikeresebbé vállalkozásod profi szövegírással!