3.859.882 forintot spóroltunk meg egy ügyfelünknek mindössze 2 év alatt, a látogatottság pedig a duplájára nőtt!

Akár több milliót is megspórolhatsz, ha a linképítést választod!

Vajon mi lehet a titka azoknak a vállalkozásoknak, amelyek már több éve, vagy akár több évtizede sikeres piaci jelenléttel rendelkeznek?

Nem kapkodnak, nem csinálnak semmi meggondolatlant, hisznek a hosszútávú befektetések erejében és több évre előre terveznek.

Nem véletlenül van megannyi közmondás és szólás-mondás a türelemről, hiszen a „nagyoknak” ez az egyik legfőbb erényük.

Több éves jó kapcsolat

Több éves jó kapcsolat

Van egy ügyfelünk, akivel már majdhogynem 10 éves kapcsolat és közös munka áll a hátunk mögött.

Együtt sikerült őt a Google élére juttatni, ám ez a sikersztori mégsem az első helyezésről fog szólni.

Mivel minden történetünkben megőrizzük az anonimitást, most is csak annyit fogok elárulni, hogy ez az ügyfelünk más vállalkozásoknak nyújt szolgáltatást, ám azok olyan nagy mértékűek, hogy egy üzletkötés milliókról szól.

Ilyen volumenű szerződések esetén természetesen hosszútávú, több éves elköteleződésről beszélünk.

Ügyfelünk szintén azoknak a vállalkozóknak a táborát erősíti, akik hisznek a hosszútávú befektetésekben és megfontoltan cselekednek, így nem is volt kérdés, hogy a siker eszközeként a linképítést fogja választani.

Ennek a módszernek a tudományát pedig úgy kell elképzelni, mint egy veteményeskertet.

Elülteted a magokat, majd folyamatosan öntözöd, ápolod a földet, végül megjelennek az első picike hajtások és ez már félsiker.

Ezeket a hajtásokat óvni, folyamatosan öntözni és táplálni kell, hogy végül learathassad a babérokat, vagyis a Te első helyezésed a Google találati listáján.

Világjárvány ide, vagy oda, van, aki még így is tud teljesíteni!

Világjárvány ide, vagy oda, van, aki még így is tud teljesíteni!

Miután elértük a kívánt eredményeket, a feladatunk már csak a szinten tartás volt – havi 10 darab link kiépítésével, és 1 darab 800 szavas hasznos tartalommal.

A mi munkák az elmúlt 2 évben nem is változott, de az eredmények annál inkább.

Ügyfelünk viszonylag lassan, de biztosan fejlődött és növekedett, ám a 2020-as év mindent elsöprő sikert jelentett.

Talán meglepő ezt hallani, hogy a pandémia éve valakinek nem veszteségesen zárult, de tényleg vannak szerencsés kivételek, akik minden negatív történés ellenére jó évet zárhattak.

Az új látogatók száma majdhogynem a duplájára nőtt

Ez a grafikon a 2019-es és a 2020-as évek látogatottságának a számát hasonlítja össze, amiből a fejlődés mértékét olvashatjuk ki százalékos értékben megadva.

Jól látható, hogy a 2020-as évben mintegy 95%-os fejlődést értünk el a weboldal látogatottságában, ami szám szerint +8966 főt jelentett.

Ugyan márciusban és áprilisban érzékelhető egy kisebb visszaesés, ami betudható a világjárvány és a karantén beköszöntének, ám utána újra növekedésnek indulnak a számok, ami egészen az év végéig szépen ki is tart.

Miért kell csínján bánni a Google hirdetésekkel?

Nagyon sokan siettetni szeretnék a dolgokat, ezért választják inkább a Google hirdetések adta lehetőségeket, csak arról nem szabad megfeledkezni ebben az esetben, hogy ilyenkor csak addig érvényes az innen szerzett látogatók száma, amíg fut a kampány.

Ha ezzel a módszerrel szeretnénk meghatározott kulcsszavakra előrébb jutni, akkor annak ára van, még pedig nem is kicsi.

DátumtartományÚj felhasználókCPC (átlag)Linképítés áraÉpített linkek számaGoogle ADS költség lenne
2019. január474191 Ft60000 Ft1090365 Ft
2019. február651191 Ft60000 Ft10124109 Ft
2019. március731191 Ft60000 Ft10139360 Ft
2019. április718191 Ft60000 Ft10136882 Ft
2019. május657191 Ft60000 Ft10125253 Ft
2019. június598191 Ft60000 Ft10114005 Ft
2019. július707191 Ft60000 Ft10134785 Ft
2019. augusztus769191 Ft60000 Ft10146605 Ft
2019. szeptember835191 Ft60000 Ft10159187 Ft
2019. október855191 Ft60000 Ft10163000 Ft
2019. november1228191 Ft60000 Ft10234110 Ft
2019. december1194191 Ft60000 Ft10227628 Ft
2020. január1567191 Ft60000 Ft10298738 Ft
2020. február1741191 Ft60000 Ft10331910 Ft
2020. március1168191 Ft60000 Ft10222671 Ft
2020. április1091191 Ft60000 Ft10207992 Ft
2020. május1474191 Ft60000 Ft10281008 Ft
2020. június1623191 Ft60000 Ft10309414 Ft
2020. július1707191 Ft60000 Ft10325428 Ft
2020. augusztus1547191 Ft60000 Ft10294925 Ft
2020. szeptember1468191 Ft60000 Ft10279864 Ft
2020. október1570191 Ft60000 Ft10299310 Ft
2020. november1526191 Ft60000 Ft10290922 Ft
2020. december1901191 Ft60000 Ft10362413 Ft

Esetünkben az átlagos CPC (Cost Per Click) az ügyfelünk számára fontos kulcsszavakra 191 (kerekítés nélkül: 190,6432432) forint volt, ami azt jelenti, hogy minden egyes kattintás után átlagosan ennyit kellett volna fizetnie, ha ugyanazt az eredményt szerette volna elérni, mint amit velünk és a linképítéssel.

Elsőre talán egészen bagatell összegnek tűnhet, de ha egymás mellé állítjuk a konstans 60 ezer forintos linképítést, és a Google Ads árát, azonnal szembetűnő a különbség, de az igazán nagy differencia csak az évvégi elszámolásnál tűnik ki.

Beszéljünk egy kicsit a költségekről!

ÉvÚj felhasználókÉpített linkek számaLinképítés áraCPC átlagGoogle ADS költség lenne
202018383120720000 Ft191 Ft3504595 Ft
20199417120720000 Ft191 Ft1795287 Ft
FEJLŐDÉS8966191 Ft1709307 Ft

2019-ben 12 havi linképítésért összesen 720.000 forintot kellett fizetni, amivel egyébként 152%-os fejlődést tudtunk elérni az előző évhez képest.

Ugyanezért az eredményért a Google Ads – ha az átlagos CPC árakkal számolunk – megközelítőleg 1.795.287 forintot kért volna el, ügyfelünk így máris több mint 1 millió forintot tudott megspórolni magának.

2020-ban pedig további 95%-kal növekedett a látogatottság, ami ügyfelünknek még mindig csak 720.000 forintjába került, de ebben az évben már nem kevesebb, mint 3.504.595 – 720.000, tehát 2.784.595 forintot tudott megspórolni.

DátumtartományÚj felhasználókÉpített linkek számaLinképítés áraGoogle ADS költség lenne
2 év alatt összesen278002401440000 Ft5299882 Ft
SPÓROLÁS3859882 Ft
ENNYIBE KERÜLT 1 LÁTOGATÓ 24 HÓNAP ALATT52 Ft

Ha ügyfelünk ugyanezt a fejlődési mértéket szerette volna követni, de Google Ads hirdetésekkel, akkor igencsak mélyen a zsebébe kellett volna nyúlnia.

Ugyanis ahhoz, hogy elérje ezt a látogatottsági számot az elmúlt két évben, azért 5 299 882 Ft-ot kellett volna fizetnie.

Mindezzel szemben, a linképítéssel 3.859.882 Ft-tal (tehát majdnem 4 millióval) kevesebbet kellett kifizetni ugyanazért az eredményért.

És hogy mennyibe került így 1 látogató a 2 év alatt?

Csupán 52 forintba.

Elképesztő nem?

Tedd meg az első lépéseket a sikerért!

Tedd meg az első lépéseket a sikerért!

Elképesztő számok, elképesztő eredmények, mindezek pedig csak egy karnyújtásnyira vannak Tőled.

Egy vállalkozás fenntartása és fellendítése olykor nem kis költségeket ölel fel, de akár milliókkal több maradhat a kasszában, ha okosan döntünk és a megfelelő eljárásokat alkalmazzuk.

A linképítés egy olyan műfaj, amivel rengeteg pénzt tudsz megtakarítani, ha hajlandó vagy türelmes maradni.

Te bevállalnád az abszolút siker érdekében?

Kérj tőlünk Te is árajánlatot linképítésre és spórolj meg akár több millió forintot!

Most már kíváncsi vagy, mennyi linkkel érhetsz el sikereket?

Nagyon szeretnénk, ha a Te oldalad is több ügyfelet tudna szerezni Neked – ebben fogunk segíteni, ha kitöltöd űrlapunkat.

Már várjuk, hogy átbeszélhessük együtt a részleteket!

Hogyan tovább?

Rengeteg igazán hasznos információt és trükköt találsz itt.