3.859.882 forintot spóroltunk meg egy ügyfelünknek mindössze 2 év alatt, a látogatottság pedig a duplájára nőtt!

Milliókat spóroltunk

Vajon mi lehet a titka azoknak a vállalkozásoknak, amelyek már több éve, vagy akár több évtizede sikeres piaci jelenléttel rendelkeznek?

Nem kapkodnak, nem csinálnak semmi meggondolatlant, hisznek a hosszútávú befektetések erejében és több évre előre terveznek.

Nem véletlenül van megannyi közmondás és szólás-mondás a türelemről, hiszen a „nagyoknak” ez az egyik legfőbb erényük.

Több éves jó kapcsolat

Több éves jó kapcsolat

Van egy ügyfelünk, akivel már majdhogynem 10 éves kapcsolat és közös munka áll a hátunk mögött.

Együtt sikerült őt a Google élére juttatni, ám ez a sikersztori mégsem az első helyezésről fog szólni.

Mivel minden történetünkben megőrizzük az anonimitást, most is csak annyit fogok elárulni, hogy ez az ügyfelünk más vállalkozásoknak nyújt szolgáltatást, ám azok olyan nagy mértékűek, hogy egy üzletkötés milliókról szól.

Ilyen volumenű szerződések esetén természetesen hosszútávú, több éves elköteleződésről beszélünk.

Ügyfelünk szintén azoknak a vállalkozóknak a táborát erősíti, akik hisznek a hosszútávú befektetésekben és megfontoltan cselekednek, így nem is volt kérdés, hogy a siker eszközeként a linképítést fogja választani.

Ennek a módszernek a tudományát pedig úgy kell elképzelni, mint egy veteményeskertet.

Elülteted a magokat, majd folyamatosan öntözöd, ápolod a földet, végül megjelennek az első picike hajtások és ez már félsiker.

Ezeket a hajtásokat óvni, folyamatosan öntözni és táplálni kell, hogy végül learathassad a babérokat, vagyis a Te első helyezésed a Google találati listáján.

Világjárvány ide, vagy oda, van, aki még így is tud teljesíteni!

Világjárvány ide, vagy oda, van, aki még így is tud teljesíteni!

Miután elértük a kívánt eredményeket, a feladatunk már csak a szinten tartás volt – havi 10 darab link kiépítésével, és 1 darab 800 szavas hasznos tartalommal.

A mi munkák az elmúlt 2 évben nem is változott, de az eredmények annál inkább.

Ügyfelünk viszonylag lassan, de biztosan fejlődött és növekedett, ám a 2020-as év mindent elsöprő sikert jelentett.

Talán meglepő ezt hallani, hogy a pandémia éve valakinek nem veszteségesen zárult, de tényleg vannak szerencsés kivételek, akik minden negatív történés ellenére jó évet zárhattak.

Az új látogatók száma majdhogynem a duplájára nőtt

Ez a grafikon a 2019-es és a 2020-as évek látogatottságának a számát hasonlítja össze, amiből a fejlődés mértékét olvashatjuk ki százalékos értékben megadva.

Jól látható, hogy a 2020-as évben mintegy 95%-os fejlődést értünk el a weboldal látogatottságában, ami szám szerint +8966 főt jelentett.

Ugyan márciusban és áprilisban érzékelhető egy kisebb visszaesés, ami betudható a világjárvány és a karantén beköszöntének, ám utána újra növekedésnek indulnak a számok, ami egészen az év végéig szépen ki is tart.

Miért kell csínján bánni a Google hirdetésekkel?

Nagyon sokan siettetni szeretnék a dolgokat, ezért választják inkább a Google hirdetések adta lehetőségeket, csak arról nem szabad megfeledkezni ebben az esetben, hogy ilyenkor csak addig érvényes az innen szerzett látogatók száma, amíg fut a kampány.

Ha ezzel a módszerrel szeretnénk meghatározott kulcsszavakra előrébb jutni, akkor annak ára van, még pedig nem is kicsi.

Dátumtartomány Új felhasználók CPC (átlag) Linképítés ára Épített linkek száma Google ADS költség lenne
2019. január 474 191 Ft 60000 Ft 10 90365 Ft
2019. február 651 191 Ft 60000 Ft 10 124109 Ft
2019. március 731 191 Ft 60000 Ft 10 139360 Ft
2019. április 718 191 Ft 60000 Ft 10 136882 Ft
2019. május 657 191 Ft 60000 Ft 10 125253 Ft
2019. június 598 191 Ft 60000 Ft 10 114005 Ft
2019. július 707 191 Ft 60000 Ft 10 134785 Ft
2019. augusztus 769 191 Ft 60000 Ft 10 146605 Ft
2019. szeptember 835 191 Ft 60000 Ft 10 159187 Ft
2019. október 855 191 Ft 60000 Ft 10 163000 Ft
2019. november 1228 191 Ft 60000 Ft 10 234110 Ft
2019. december 1194 191 Ft 60000 Ft 10 227628 Ft
2020. január 1567 191 Ft 60000 Ft 10 298738 Ft
2020. február 1741 191 Ft 60000 Ft 10 331910 Ft
2020. március 1168 191 Ft 60000 Ft 10 222671 Ft
2020. április 1091 191 Ft 60000 Ft 10 207992 Ft
2020. május 1474 191 Ft 60000 Ft 10 281008 Ft
2020. június 1623 191 Ft 60000 Ft 10 309414 Ft
2020. július 1707 191 Ft 60000 Ft 10 325428 Ft
2020. augusztus 1547 191 Ft 60000 Ft 10 294925 Ft
2020. szeptember 1468 191 Ft 60000 Ft 10 279864 Ft
2020. október 1570 191 Ft 60000 Ft 10 299310 Ft
2020. november 1526 191 Ft 60000 Ft 10 290922 Ft
2020. december 1901 191 Ft 60000 Ft 10 362413 Ft

Esetünkben az átlagos CPC (Cost Per Click) az ügyfelünk számára fontos kulcsszavakra 191 (kerekítés nélkül: 190,6432432) forint volt, ami azt jelenti, hogy minden egyes kattintás után átlagosan ennyit kellett volna fizetnie, ha ugyanazt az eredményt szerette volna elérni, mint amit velünk és a linképítéssel.

Elsőre talán egészen bagatell összegnek tűnhet, de ha egymás mellé állítjuk a konstans 60 ezer forintos linképítést, és a Google Ads árát, azonnal szembetűnő a különbség, de az igazán nagy differencia csak az évvégi elszámolásnál tűnik ki.

Beszéljünk egy kicsit a költségekről!

Év Új felhasználók Épített linkek száma Linképítés ára CPC átlag Google ADS költség lenne
2020 18383 120 720000 Ft 191 Ft 3504595 Ft
2019 9417 120 720000 Ft 191 Ft 1795287 Ft
FEJLŐDÉS 8966     191 Ft 1709307 Ft

2019-ben 12 havi linképítésért összesen 720.000 forintot kellett fizetni, amivel egyébként 152%-os fejlődést tudtunk elérni az előző évhez képest.

Ugyanezért az eredményért a Google Ads – ha az átlagos CPC árakkal számolunk – megközelítőleg 1.795.287 forintot kért volna el, ügyfelünk így máris több mint 1 millió forintot tudott megspórolni magának.

2020-ban pedig további 95%-kal növekedett a látogatottság, ami ügyfelünknek még mindig csak 720.000 forintjába került, de ebben az évben már nem kevesebb, mint 3.504.595 – 720.000, tehát 2.784.595 forintot tudott megspórolni.

Dátumtartomány Új felhasználók Épített linkek száma Linképítés ára Google ADS költség lenne
2 év alatt összesen 27800 240 1440000 Ft 5299882 Ft
SPÓROLÁS 3859882 Ft
ENNYIBE KERÜLT 1 LÁTOGATÓ 24 HÓNAP ALATT 52 Ft

Ha ügyfelünk ugyanezt a fejlődési mértéket szerette volna követni, de Google Ads hirdetésekkel, akkor igencsak mélyen a zsebébe kellett volna nyúlnia.

Ugyanis ahhoz, hogy elérje ezt a látogatottsági számot az elmúlt két évben, azért 5 299 882 Ft-ot kellett volna fizetnie.

Mindezzel szemben, a linképítéssel 3.859.882 Ft-tal (tehát majdnem 4 millióval) kevesebbet kellett kifizetni ugyanazért az eredményért.

És hogy mennyibe került így 1 látogató a 2 év alatt?

Csupán 52 forintba.

Elképesztő nem?

Tedd meg az első lépéseket a sikerért!

Tedd meg az első lépéseket a sikerért!

Elképesztő számok, elképesztő eredmények, mindezek pedig csak egy karnyújtásnyira vannak Tőled.

Egy vállalkozás fenntartása és fellendítése olykor nem kis költségeket ölel fel, de akár milliókkal több maradhat a kasszában, ha okosan döntünk és a megfelelő eljárásokat alkalmazzuk.

A linképítés egy olyan műfaj, amivel rengeteg pénzt tudsz megtakarítani, ha hajlandó vagy türelmes maradni.

Te bevállalnád az abszolút siker érdekében?

Kérj tőlünk Te is árajánlatot linképítésre és spórolj meg akár több millió forintot!

Kérj árajánlatot itt!