122,37%-os növekedés 2 év alatt (így kell 74.000 látogatóból 165.000-et csinálni)

122,37%-os növekedés 2 év alatt (így kell 74.000 látogatóból 165.000-et csinálni)

Egy jó sikertörténetet megírni nem nehéz, csak kell hozzá a jó alapanyag.

Az alapanyagra viszont várni kell, legjobb esetben is legalább 6 hónapot, de általában 1-2 évet.

Ennek az ügyfelünknek 2018-ban kezdtünk el dolgozni, 2019-re pedig igen komoly eredményeket értünk el – ezek azok, amiket a címben is olvashatsz!

De mit is tettünk egészen pontosan, és hogy kezdődött az egész?

A 2017-es év nem volt túl jó az ügyfélnek

A 2017-es év nem volt túl jó az ügyfélnek

Sikertörténetünk főszereplője egy webshop, akinek tevékenységi köréről sokat nem árulhatok el (aki szokta olvasni sikertörténeteinket, az tudja, hogy igyekszünk diszkréten kezelni az ügyfeleinkkel kapcsolatos információkat).

Annyit érdemes tudni, hogy a webáruház főleg olyan eszközöket, kiegészítőket árul, amelyek használatához jó, melegebb időre van szükség.

Ez magyarázza a tavaszi-nyári csúcsot a látogatószámban (hiszen ilyenkor a legnagyobb az érdeklődés), és az ősszel kezdődő csökkenést.

Ezen jelenségen még a linképítés sem tudott változtatni – azon viszont igen, hogy a grafikon teteje ne a 15.000 látogató legyen.

2018: elkezdtük megszerezni a jó Google pozíciókat az ügyfélnek

2018: elkezdtük megszerezni a jó Google pozíciókat az ügyfélnek

Nagyon alapos kulcsszókutatást, és rengeteg megbeszélést követően 2018-ban el is tudtuk kezdeni a munkát.

Az eredmények magukért beszélnek: csak a Google organikus találati listájáról származó látogatók számát 60%-kal növeltük meg, és ezzel együtt a konverziók száma is emelkedett, ami messze a legfontosabb.

Ha olvastál már más sikertörténetet is tőlünk, akkor pontosan tudod, hogyan értük el ezt a növekedést ügyfelünknek: linképítéssel.

Hamarosan kifejtem ezt majd részletesen is, csak előbb nézzük meg a 2019-es adatokat, hogy teljes legyen a kép!

2019: 122,38% növekedés

2019: 122,38% növekedés

Látványos a változás a grafikonon 2017-hez képest, igaz?

A hullám ugyanúgy megvan, mint korábban, tehát nyáron fent, télen lent, de azért mégsem mindegy, hogy a lent az 8-10 ezer, vagy 20-22 ezer embert jelent.

Az új felhasználók számát két év alatt sikerül több mint megduplázni, és ugyanez a célteljesülések mennyiségén is megmutatkozott.

Minél több a látogató, annál több a vásárló: a képlet még mindig ennyire egyszerű, és itt a bizonyíték, hogy működik is.

Hogyan lehet ilyen szinten megnövelni a látogatószámot?

Hogyan lehet ilyen szinten megnövelni a látogatószámot?

A Google pozíciók javításával a legfontosabb kulcsszavakra.

A fenti diagram mutatja, hogyan nőtt meg azon kulcsszavak száma, amikre az ügyfél weboldala bekerült a Google első 100, 10, illetve 3 találata közé.

De hogy lássuk a konkrét számokat, megmutatom, mekkora volt az ugrás 2017-hez képest:

  • 2017-ben 106 db kulcsszóra volt a TOP 100-ban az oldal,
  • 2019-ben pedig már 242-re (összesen 256-ból).
  • 2017-ben 82 db kulcsszóra volt a TOP 10-ben,
  • 2019-ben viszont már 193-ra.
  • 2017-ben 55-re volt bent a TOP 3-ban
  • 2019-ben pedig 127-re.

Mindegyik esetben az év végére elért eredményeket hasonlítottuk össze, hogy valóban tisztán látszódjanak a különbségek.

Jobb helyezés = több látogató

Ha megfigyeled, elég feltűnő a párhuzam a helyezésjavulás, és a látogatószám növekedés között.

2017-hez képest 128%-kal nőtt azon kulcsszavak száma, amikre a webshop a TOP 100-ban volt, a TOP 10-es helyezéseknél egyenesen 235%-os volt a növekedés, a TOP 3-nál pedig 130%-os.

És mindennek eredménye nem más, minthogy a kezdeti 74.198 új látogató helyett a 2019-es évben összesen 165.004 érkezett az oldalra.

Honnan látni, hogy ez a csúcs?

Honnan látni, hogy ez a csúcs?

Ha összevetjük a 2018-as adatokat a 2019-esekkel, akkor látszik, hogy a legnagyobb ugráson már túl vagyunk.

A két diagram összeér a téli időszakban, és már nem olyan óriási a növekedés, mint az azt megelőző évben.

Ez azonban nem jelenti azt, hogy leállunk a munkával!

A helyezésmegtartás a linképítés egyik legfontosabb része, hiszen nem csak annyit akarunk elérni az ügyfeleinknek, hogy egyszer az első helyen legyenek, hanem hogy hosszú távon is ott tudjanak maradni.

De van a linképítésen kívül még valami, aminek szerepe volt a sikerben.

A tartalommarketing is rengeteget számít

A tartalommarketing is rengeteget számít

A rendszeresen megjelenő, hasznos, értékes tartalom olyan fegyver minden vállalkozás kezében, amit mindenképp érdemes felhasználni.

A rendszeresen új cikkekkel frissülő blog a Google szemében is kifejezetten hasznos, és éppen ezért nem vehetjük ki a képletből azt sem, hogy a tartalommarketingnek is komoly szerepe volt a jó pozíciók elérésében.

A sok tartalmas cikk tehát végső soron segít abban, hogy több ember kerüljön az oldalra, akik pedig ezután nagyobb valószínűséggel fognak vásárolni is.

Nálunk a tartalomírás kéz a kézben jár a linképítéssel!

Minden 100 db link mellé, amit rendelsz tőlünk, ajándékba adunk 4 db hasznos tartalmat.

Hogy mi az a hasznos tartalom?

Erről tartalommarketinggel foglalkozó aloldalunkon többet megtudhatsz, de a lényeget gyorsan összefoglalom most.

800-1000 szavas cikket készítünk a Te weboldalad szakmai blogjára, ami válaszol ügyfeleid leggyakoribb, legfontosabb kérdéseire, hasznos információkkal látja el, és ebből következően szakértői státuszt biztosít Neked.

Minden hasznos tartalom mellé jár egy hírlevél is, amit kiküldhetsz feliratkozóidnak, 5 db Facebook poszt, amit kitehetsz vállalkozásod oldalára, vagy hirdetésként beállíthatod, valamint 5 db Google Display hirdetés szöveg.

Miért gondoljuk úgy, hogy ezek mindenképp kellenek?

Mert mit sem ér egy cikk, ha nem osztod meg azt a közönségeddel – hiszen akkor ki olvasná, nem igaz?

Kérj árajánlatot linképítésre + tartalommarketingre!

Ne feledd: a tartalomírás nálunk ajándék azoknak, akik legalább egy 100 db-os linképítés csomagot rendelnek.

1 év alatt összesen 300 db linket tudunk építeni Neked, ami mellé 12 db cikket kapsz az oldaladra: minden hónapban egyet, hogy rendszeres legyen a tartalombővítés az oldaladon.

A linképítés tehát több látogatót ad, a tartalom pedig szintén ebben segít, valamint abban, hogy aki az oldaladra érkezik, az jobban megismerjen Téged és megbízzon benned.

Ha tetszik ez az ajánlat, akkor töltsd ki űrlapunkat most, és beszéljük át a részleteket!

De sietned kell, mert ha egy versenytársad hamarabb kér fel minket, akkor Veled már nem tudunk szerződést kötni – erről szól nálunk a kizárólagosság.

Kérj árajánlatot itt!