Jó érzés lehet népszerűnek lenni, igaz?
Felemelő, ha azt tudod mondani, hogy a Te weboldaladat már majdnem másfél millióan látták 3 év alatt.
De ez nem csupán a hírnévről szól, hanem a pénzről is!
Ha jól választod meg, melyik online marketing módszer segítségével szeretnél eljutni az emberek tudatába, akkor a siker szinte borítékolható.
Segítünk, hogy jól válassz!
Ekkora erő van a tartalommarketingben:
Van egy weboldalunk, ami az utóbbi 3 évben 1.300.000 új látogatót gyűjtött magának, akik összesen 1.800.000 munkamenetet indítottak az oldalon.
Mivel saját projektről van szó, ezért teljesen nyíltan tudunk beszélni ezekről a számokról, és azt is elárulhatjuk, hogy igen komoly munkát fektettünk itt a tartalommarketingbe.
Több mint 400 cikket írtunk erre az oldalra eddig, és még mindig nem álltunk meg – részben ennek is köszönhető, hogy a legfontosabb kulcsszavakra a Google élére kerültünk.
A fenti grafikon viszont nemcsak az organikus találatokból érkező látogatókat mutatja, de a folyamatosan futtatott kampányaink eredményeit is.
Itt tehát mindent beleadtunk a siker érdekében, de ehhez az első lépés a tartalommarketing volt, hiszen ha nincs szöveg, akkor nincs mivel helyezést elérni a Google-ben, és nincs mit hirdetni se.
Mennyit ér egy jól megírt cikk?
Csak hogy látható legyen, milyen ereje van akár egyetlen tartalomnak, megmutatjuk, mit sikerült elérni az egyik blog cikkel.
Ez csupán egy hasznos tartalom volt, nem landing oldal, vagy fontosabb aloldal, és mégis, kevesebb, mint másfél év alatt 3.700 új látogatót hozott az oldalnak, akik 6000+ munkamenetet végeztek rajta.
Hangsúlyozom: ez csak egyetlen cikk, ami persze kiemelkedően jól sikerült, de azért emellett a többi is hozta a látogatókat az oldalra.
Ingyenes kulcsszókutatást, konkurencia elemzést, SEO konzultációt kapsz!
Céged éves árbevétele több, mint nettó 40 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást, konkurencia elemzést, SEO konzultációt! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)
Akkor jó a tartalom, ha komoly érdeklődőt hoz
A fenti adatokból is látszik, hogy a látogatók átlagosan 1 perc 41 másodpercet töltöttek az adott cikkel, ami cáfolja azt az erős tévhitet, hogy az emberek manapság nem olvasnak el semmit.
Kutatások alapján az átlagos olvasási sebesség 180 szó/perc, szóval épp te is nagyjából ennyinél tarthatsz, ha minden szót elolvastál, amit eddig írtam.
Alapvetően elmondható, hogy aki egy percet már hajlandó szánni egy weboldalra, az valóban érdeklődik – ezt támasztja alá az, hogy 104 ember végül árajánlatot is kért a cikk alatt, és rajtuk kívül még 49-en kértek visszahívást.
Mindkét akció végrehajtásához szükséges egy űrlapot kitölteni, amiben leírják érdeklődőink az adataikat, igényeiket, amiből kiderül az is, valódi vásárlási szándékkal rendelkeznek-e.
De hogyan lehet olyan cikket írni, ami ennyi látogatót hoz?
Először is, fontos, hogy olyan témáról írjunk, ami kapcsolódik az eladni kívánt termékhez, vagy szolgáltatáshoz.
Ajánlott ismertetni előnyeit, összehasonlítani a konkurenciával, továbbá elmondani potenciális vásárlóidnak, hogy mi mindenre tudják használni ezt a dolgot, mennyivel lesz könnyebb vagy épp izgalmasabb az életük, ha ezt választják.
Ezen felül érdemes kitérni a közvetett témákra is, amik nem konkrétan az általad árult dologra vonatkoznak, de ahhoz valamilyen szinten kapcsolódnak.
A lehetőségek tárháza szinte végtelen, de fontos, hogy olyan témát válasszunk, ami felkelti az emberek érdeklődését!
Mi haszna van annak, ha ezekről írsz? Hiszen a sok érdeklődő nem feltétlen jelent sok vásárlót is!
Ez igaz, viszont, ha nagyobb hálóval merítesz, nagyobb eséllyel fogsz halat.
Ezek a cikkek azokat is érdekelhetik, akiket a szolgáltatásod még nem, de felébreszthetik bennük a vágyat, hogy szükségük van erre, vagy mire aktuális lesz, már te fogsz eszükbe jutni, és nem másutt fognak keresgélni.
Az pedig, hogy hasznos információt közölhetsz célközönségeddel, hozzájárul a bizalom és a szimpátia kiépüléséhez, mert látják, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel.
Tehát, ha valaki komoly érdeklődő, tájékozódik, mielőtt vásárol, az nagy valószínűséggel Téged választ majd a konkurenciáddal szemben!
Azt viszont fontos kiemelnünk, hogy nem elég csak írni, a cikkeket hirdetni is kell, elvégre elsősorban azért kellenek a szövegek, hogy legyen mivel megszólítanod az embereket.
Erre a Facebook a leghatékonyabb csatorna, hiszen ott célzottan tudod hirdetéseidet az emberekhez irányítani, és még követni is tudod, egy-egy hirdetés milyen eredményeket hoz, melyiken és hogyan érdemes változtatni.
Ne halogasd tovább weboldalad új tartalommal való frissítését!
Egyre többen figyelnek fel a tartalommarketing előnyeire, és az igazán profik már alkalmazzák is! Légy Te is egy közülük, és hirdess cikkeken keresztül!
De ha a fogalmazás éppenséggel nem tartozik számos erősséged közé, akkor bízd ránk ezt a feladatot!
Profi szövegíróink egy veled készült interjú alapján írják a szövegeket, így biztos hiteles és jól megfogalmazott írásokat fogsz viszontlátni.
És ha a hirdetést illetően igényelsz segítséget, abban is számíthatsz ránk.
Töltsd ki alábbi űrlapunkat, hogy megismerjük, mire lenne leginkább szükséged és közösen elkezdhessük forgalmad fellendítését!