Sikertörténeteink
Ügyfeleinknek újabb sikereket hozott a 2021-es év
Újabb hét sikert mutatunk most be a 2021 január-februári hónapokból, melyek bebizonyítják, hogy mi mindenre képes egy jól kialakított online marketing stratégia.
Fürdőszobákkal foglalkozol? Akkor állj meg egy pillanatra, megéri!
Fürdőszobai berendezésekkel vagy fürdőszobák kiépítésével, átalakításával foglalkozol? Itt a lehetőség, hogy ne egy nullkilométeres weboldallal próbálj ügyfeleket szerezni!
Közel 6 millió forintot spóroltunk, mindössze 8 hónap alatt! Érdekel?
Mindössze 8 hónap közös munka után olyan eredményeket értünk el, amit még mi magunk is alig mertünk elhinni. Ez lett a gyümölcse egy jól felépített weboldalnak és havi 10 épített linknek!
Így sikerült megnövelnünk 6 ügyfelünk havi látogatottságát
Összehasonlítottuk 6 ügyfelünk 2020-as januári látogatottságát a 2021 januárjában tapasztaltakkal. Nem is lőjük le előre a poént, inkább hagyjuk, hogy a számok beszéljenek!
Milliókat spóroltunk meg egy ügyfelünknek
Rengeteg kiadástól mentettük meg az egyik ügyfelünket. Mindössze 2 év leforgása alatt közel 4 millió forint maradt a zsebében, az utóbbi 1 évben oldal látogatottsága pedig 95%-kal nőtt.
Így sikerült egy év alatt megdupláznunk a látogatószámot
A történetben szereplő ügyfelünk webshopjának látogatottsága jelentősen visszaesett 2 évvel az indulása után, de a linképítés meghozta az eredményét: többszörösére nőtt a látogatói száma!
9.117.000 forintot spóroltunk meg az ügyfelünknek 533 órányi linképítéssel
Nem egyszerű egy olyan iparágban kimagasló online eredményeket elérni, ahol hihetetlenül erős és telített a konkurencia, de emellett ráadásul még az árrés is eléggé kicsi. A szóban forgó ügyfelünk is tökéletesen tisztában volt ezzel, hiszen éppen ezért keresett fel minket.
Tízszeresére nőtt a látogatók száma a linképítéssel!
15 hónap linképítés: ügyfelünk közel 1 millió forintot spórolt, és az érdeklődők száma is megtízszereződött. Figyelem, ez nem egy kitalált tündérmese! De kezdjük is a legelejéről: szóval belevágsz egy vállalkozásba.
A weboldal, aminek 77x annyi látogatója van, mint 13 hónapja
Megmutatok egy újabb sikertörténetet, amiben egy ügyfelünknek sikerült meghetvenhétszereznie az új látogatóinak számát mindössze 13 hónap alatt! (És még nem is értünk a linképítés végére!)
122,37%-os növekedés 2 év alatt
Egy jó sikertörténetet megírni nem nehéz, csak kell hozzá a jó alapanyag. Az alapanyagra viszont várni kell, legjobb esetben is legalább 6 hónapot, de általában 1-2 évet. Ennek az ügyfelünknek 2018-ban kezdtünk el dolgozni, 2019-re pedig igen komoly eredményeket értünk el – ezek azok, amiket a címben is olvashatsz!
Óriási növekedés a látogatószámban linképítéssel
Szeretjük a nagy számokat, főleg akkor, ha az eredményeinkről van szó – és a címből láthatod, hogy megint egy elég nagyra bukkantunk, amikor megnéztük ügyfelünk Analytics fiókját. Alig több, mint 1 év alatt a linképítéssel elértük, hogy közel 19-szeresére nőjön oldalán az új látogatók száma.
Mire elég 1 hónap linképítés?
A linképítés hosszú távú befektetés – ezt nem győzzük elégszer hangsúlyozni, szinte minden ezzel foglalkozó cikkünkben, hírlevelünkben, aloldalunkon leírjuk. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ne lennének rövid távon is érzékelhető/értékelhető eredményei. Itt van például ügyfelünk, aki rendezvények szervezésével, lebonyolításával foglalkozik.
Spórolj 16.561.741 forintot 12 hónap alatt a linképítéssel!
Folyamatosan egyre drágábbak a Google hirdetéseid? Nem kell aggódni, nem csak Neked (már ha ez megnyugtató bárkinek is). Világszerte minden témában, minden kulcsszóra folyamatosan nő a CPC (Cost per Click = kattintási díj) a Google találati listás hirdetéseknél. Ezt nevezi a szakma CPC inflációnak – ebben az esetben nem a pénzed ér kevesebbet, hanem a hirdetések értéke nő meg.
25.000.000 Ft bevétel növekedés a webshopodban
Ezúttal nem egy, hanem 2 olyan ügyfelet mutatok be Neked, akiknek történetét mindenképp érdemes megismerned. Két teljesen eltérő területről jönnek, de még az üzletük típusa is teljesen más: az egyik esetben egy épületgépészeti szerelésekkel foglalkozó cég honlapjáról van szó, ahol a fő konverzió az árajánlatkérés; a másikban pedig egy webshopról beszélünk, aminél a legfontosabb cél értelemszerűen az eladás. Mi köti össze őket?
Így növeltük meg 280,91%-kal az ügyfelünk havi bevételét!
Egy webshop keresőoptimalizálása nem könnyű folyamat, viszont van egy nagy előnye: sokkal könnyebben mérhetőek, látványosabbak az eredményei. Az eddigi sikertörténeteinkben a látogatók, valamint a konverziók számának növekedését tudtuk bemutatni: ezek önmagukban is beszédes adatok, ezúttal viszont a bevételről is beszélni fogunk!
Így spórolhat Neked is a linképítés
Nem érzed még eléggé kézzelfoghatónak a linképítés előnyeit? Akkor beszéljünk az anyagiakról! De ne csak elméletben: bemutatom Neked egy ügyfelünket, akinek átlag 900.000 forintot spórolt meg minden hónapban 2019. december 31-ig csak az, hogy a Google első helyein volt az oldala a legfontosabb kulcsszavaira.
17 kulcsszóból 17-re a TOP10-ben 9 hónap alatt
Nem mindenki minket választ elsőre – és ez teljesen érthető. Van egy ügyfelünk, aki 2017 februárjában keresett meg minket először: az akkori árajánlatunknál akkor végül talált „jobbat”, és egy másik céghez fordult… - majd 2018 márciusában megint visszatért hozzánk, és szerződést kötöttünk.
1 év sikeres linképítése
Még mindig nem vagy biztos abban, hogy a linképítés működik? Vagy esetleg abban, hogy tényleg megéri? Vagy csak szeretnél végre látni egy konkrét példát, hogy valaki hogyan jutott több ügyfélhez csak attól, hogy előrébb juttattuk a Google találati listáján?