Facebook hirdetés megjelenés: hogy működik és hogyan növelheted a megjelenésszámot?

Hogy működik a Facebook hirdetés megjelenés?

A Facebook hirdetések megjelenése azt jelenti, hogy hányszor látták az emberek a hirdetésedet a képernyőjükön.

Ha egy hirdetés például 1000-szer jelent meg, akkor a megjelenésszám 1000 lesz.

Fontos megjegyezni, hogy ugyanaz a személy többször is láthatja ugyanazt a hirdetést, és mindegyik alkalom beleszámít a megjelenésszámba.

Hogy működik? Egy példa a megjelenésre, és arra, miért működőképes a szisztéma.

Tegyük fel, hogy van egy új ruhakollekciód, amelyet szeretnél népszerűsíteni a Facebookon.

Elindítasz egy hirdetési kampányt, és az emberek többször is láthatják a hirdetést a hírcsatornájukban.

Ha egy személy négyszer látja a hirdetést, az négy megjelenésnek számít.

De minél magasabb a megjelenésszám, annál több esély van arra, hogy az emberek észreveszik a hirdetést és emlékeznek is rá!

De miért olyan fontos a megjelenésszám?

Az ismétlődő megjelenések növelhetik az emberekben a hirdetés iránti érdeklődést és az esélyt arra, hogy cselekedjenek, például vásároljanak vagy feliratkozzanak!

Ingyenes kulcsszókutatást, konkurencia elemzést, SEO konzultációt kapsz!

Céged éves árbevétele több, mint nettó 40 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást, konkurencia elemzést, SEO konzultációt! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)

Hogyan növelheted a megjelenésszámot?

  1. Nagyobb költségvetés: ha több pénzt fordítasz a hirdetésekre, azok többször jelennek meg. A Keresőben Első csapat segíthet a hirdetéskezelés, kampánytervezés optimalizálásában.
  2. Célzott hirdetések: célzott hirdetésekkel elérheted a megfelelő közönséget. Ha például sportfelszerelést árulsz, célozd meg azokat az embereket, akik aktív életmódot folytatnak. Ehhez használhatod a kulcsszókutatás és konkurenciaelemzés szolgáltatásunkat.
  3. Időzítés: figyeld meg, mikor a legaktívabbak a célcsoportod tagjai, és időzítsd a hirdetéseket ezekre az időszakokra. Ha például a célcsoportod főként hétvégén aktív, akkor hétvégén érdemes futtatni a hirdetéseket.

Hogyan segíthet neked a Keresőben Első és miért ne vedd félvállról a hirdetések megjelenésszámát?

A Keresőben Első csapat szakértői segítenek abban, hogy a hirdetéseid a lehető legjobb eredményeket érjék el.

Szolgáltatásaink között szerepel az online marketing tanácsadás és kivitelezés, valamint a kreatív szövegírás és marketing szövegírás is.

További információkat az alábbi linken találsz: Online marketing tanácsadás és kivitelezés.

A Facebook-os elérésed növeléséhez használj nagyobb költségvetést, célzott hirdetéseket és megfelelő időzítést.

A Keresőben Első csapat mindenben szolgálhat tippekkel, hogy hirdetéseid a lehető legjobb eredményeket érjék el!

Azt akarom, hogy több árajánlatkérés, abból minél több valódi ügyfél szülessen a Te oldaladon és keress nagyon sok pénzt, mert szeretnék még több sikeres linképítés-sztorit látni.

Kérd tőlünk kulcsszókutatásod, konkurencia elemzésed, SEO konzultációdat most: add meg weboldalad címét és az 5 legfontosabb kulcsszavadat, mi pedig megmutatjuk, hogyan leszel a Keresőben Első!

Szeretnél konkrét árakat látni?

Töltsd ki űrlapunkat, mi pedig felvesszük veled a kapcsolatot, hogy a lehető legtökéletesebb vállalati arculatot tudjuk megtervezni neked.

Várjuk jelentkezésedet!

Hogyan tudunk még segíteni neked?

Tetszik, amit fentebb olvastál, de elsőre még túl nagy falatnak érzed? Tedd meg az első lépést könnyebben: válaszd kapcsolódó szolgáltatásainkat!

További seo online marketing szótár cikkünk

Rengeteg igazán hasznos információt és trükköt találsz itt.