Mi az a kulcsszókutatás és miért fontos?
A megfelelő kulcsszavak megtalálása alapvető lépés minden SEO stratégia kialakításában, ezért fontos a kulcsszókutatás.
Úgy döntöttél, a keresőoptimalizálás lenne a legmegfelelőbb módja annak, hogy a weboldalad előrébb juttasd a Google találati listáján?
Először is, gratulálok: remek döntést hoztál!
Másodszor pedig, mielőtt még elköteleződnél, járj utána, hogy pontosan mit is takar egy ilyen szolgáltatás!
Ha esetleg szétnéztél már a piacon, nem lepne meg minket, ha a keresőoptimalizálásra szóló ajánlatokat olvasva azt érezted volna, hogy „ez mind szép és jó, de mit is jelent ez pontosan?”
Összeállítottunk Neked egy útmutatót – vagy, ha így jobban tetszik, egy kis szótárat – azért, hogy ne vessz el a gyakran semmitmondó szavak között, ugyanis szeretnénk, hogy valóban azt kaphasd a pénzedért, amire számítottál, és hogy ne vezessenek Téged félre.
Kifejezetten sok SEO szolgáltatást nyújtó cég oldalán találkoztunk ezzel, vagy ehhez hasonló kifejezéssel (pl.: prémium hivatkozás).
A minőségi hivatkozás gyakorlatilag annyit tesz, hogy a linkek egyedi szövegkörnyezetből származnak, és lehetőleg nem egy linkgyűjtő oldalról, hanem valós blogokról, vagy a szakterületen valamiféle autoritással rendelkező oldalakról.
Arra is láttunk példát, hogy a hivatkozás „magasabb” minőségére az adott magyarázatot, hogy a weboldal, amelyen el lett helyezve, magasabb DA (Domain Authority) értékkel bírt.
De vajon indokolt-e, hogy több pénzt kérnek el a keresőoptimalizálással foglalkozó cégek csak azért, mert magasabb DA értékkel bírnak a domainek, amelyeken linképítés zajlik?
A DA egy amerikai SEO szoftver cég, a Moz által felállított relatív érték, ami azt mutatja meg, hogy egy adott oldal mennyire szerepel jól a keresőrobotok szemében.
Ennek a meghatározásához több tényezőt is figyelembe vesznek, például, hogy hány külső link mutat az oldalra, valamint, hogy azok honnan származnak.
A legmagasabb elérhető DA pontszám a 100, és minél magasabb ez az érték, értelemszerűen annál értékesebbnek találja az oldalt a Google is.
De: a nagyobb DA érték még nem jelenti azt, hogy valóban is előrébb fogja sorolni, hiszen sok egyéb mástól is függenek a Google helyezések.
Céged éves árbevétele több, mint nettó 40 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást, konkurencia elemzést, SEO konzultációt! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)
Ezek a számok azért nagyon érdekesek, mert látszik, hogy a Moz szerint a port.hu, vagy az index.hu például hitelesebb, nagyobb autoritással bír, mint a kormány weblapja.
Vagy szintén furcsa az, hogy a blikk.hu oldal jobb Domain Authorityvel bír, mint a magyarorszag.hu, ahol az ügyfélkapunkba tudunk bejelentkezni, illetve okmányokat tudunk igényelni.
Ebből látható tehát, hogy a DA érték – bár igazán hasznos lehet az ismerete – teljesen relatív.
A DA gyakorlatilag csak megbecsülni segít egy-egy domain lehetséges sikerét, valamint két oldal összehasonlításakor lehet remek alap.
Mi viszont sokkal inkább szeretjük magunk ellenőrizni egy-egy weboldal értékét, és nem szívesen hagyatkozunk csak és kizárólag egy harmadik fél által közölt adatra.
(Persze ez még mindig nem jelenti azt, hogy a Moz adatai ne lennének értékesek.)
A mi módszerünk egyszerű: azt figyeljük, hogy az adott oldalnak milyen múltja van, és hogy hány link mutat rá különböző C-klasszos IP címekről.
A mi véleményünk szerint nem érdemes több pénzt kiadnod a linképítésre, csak azért, mert magas a DA értéke azoknak a domaineknek, ahova a Te oldalad hivatkozásai kikerülnek.
Pusztán a jó DA ugyanis nem igazán fogja jobb minőségűvé tenni a hivatkozásokat.
Az sem biztos továbbá, hogy egy 60-as DA értékű link (100.000 Ft-ért) többet érne, mint 10 db 25-ös DA értékű hivatkozás.
Összegezve tehát, ne csak a DA számot nézzétek a felkínált ajánlatban!
Azt tanácsoljuk Neked, hogy ha azt látod, hogy a SEO szövegek hossza karakterszámban van megadva, akkor kezdj el gyanakodni.
Az első kérdés, ami ilyenkor felmerülhet, hogy ez a szám a szóközökkel együtt, vagy azok nélkül értendő?
Amennyiben 1000-1500 karakternyi tartalmat ígérnek neked, akkor az bizony nem lesz túl terjedelmes, különösen ha abba már a szóközöket is beleszámoljuk
Csak a miheztartás végett: egy SMS 160 karakternyi szöveg.
Ha például átlagban 6 karaktert számolunk egy szóra, akkor 1000 karakter nagyjából 167 szót jelentene, a szóközök nélkül.
A SEO szövegírásnak viszont nem csak az a lényege, hogy elhelyezhessünk benne egy linket, valódi értéket is kell nyújtania, ami 167 szóban bár nem lehetetlen, de elég nehéz.
A SEO elemzés több feladatot takar: weboldal auditot, kulcsszókutatást, Google Analytics és konkurencia elemzést, az ezekről szóló konzultációt, és még sorolhatnánk…
De mit érthetünk SEO karbantartás alatt?
Ez például lehet
Bármennyire is „teljes körűnek” állítja be a SEO szakember a szolgáltatásait, mielőtt még rábólintanál az ajánlatára, alaposan kérdezd ki, hogy pontosan mit tartalmaznak ezek a tágan értelmezhető feladatkörök.
Céged éves árbevétele több, mint nettó 40 millió forint (a legutolsó közzétett hivatalos adatok alapján)? Akkor a linképítést neked találták ki – éppen ezért kapsz ingyenes kulcsszókutatást, konkurencia elemzést, SEO konzultációt! (Ha a céged nem tartozik ebbe a kategóriába, úgy a kutatás és elemzés ára nettó 40.000 Ft)
Az egyik legfontosabb alapelvünk a kizárólagosság.
Ez azt jelenti, hogy ha Te már az ügyfelünk vagy, és ha a jövőben a tevékenységi körödből felkeres minket egy másik vállalkozás is, akkor őt mi egyből vissza fogjuk utasítani.
Elvégre is hogyan juttathatnánk ugyanazokra a kulcsszavakra két weboldalt is az első helyre?
Ami pedig a linképítő tartalmakat illeti, mi nem szeretünk karakterszámban gondolkodni, ugyanis az megtévesztő lehet.
1000 karakter első ránézésre soknak tűnhet egy linképítő cikkhez, de valójában ez kevesebb szöveget takar, mint egy A4-es oldal fele.
Mi változatos terjedelmű linképítő cikkek megírására törekszünk: minden 10 cikkből álló havi projekt tartalmaz egy körülbelül 250 szavas, valamint egy 1000+ szavas cikket is, és a 10 cikk terjedelmének az átlaga el kell, hogy érje a minimum 500 szót.
Igen, jól olvastad 500 szó az átlag, ami 10 cikk esetén 5000 szót jelent, ami kb. 28 000 karakter!
Számunkra (és remélem, hogy számodra is) sokkal jobban áttekinthető így, hogy mennyi szöveggel is lehet valójában számolni egy projekten belül.
Csak a miheztartás végett, ez és az utóbbi bekezdés szóközök nélkül összesen 1136 karakter volt.
Így már Te is könnyedén fel tudod mérni, hogy valójában mekkora terjedelmet is takar az az 1000 karakter.
Ezeket a fontos kérdéseket azért szedtük össze Neked, hogy minden egyes részlettel képben lehess a szerződés aláírása előtt.
Ha Neked a mi ajánlatunk volt a legszimpatikusabb, akkor ne is várj tovább, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot!
Mi már nagyon várjuk a közös munkát!
Kérd tőlünk kulcsszókutatásod, konkurencia elemzésed, SEO konzultációdat most: add meg weboldalad címét és az 5 legfontosabb kulcsszavadat, mi pedig megmutatjuk, hogyan leszel a Keresőben Első!
Tetszik, amit fentebb olvastál, de elsőre még túl nagy falatnak érzed? Tedd meg az első lépést könnyebben: válaszd kapcsolódó szolgáltatásainkat!
A megfelelő kulcsszavak megtalálása alapvető lépés minden SEO stratégia kialakításában, ezért fontos a kulcsszókutatás.
A JavaScript a modern webfejlesztés egyik alappillére, lehetővé téve az interaktív és dinamikus tartalmak létrehozását.
A HTML az egyik legfontosabb alapja az internetnek, mivel ez a nyelv határozza meg, hogyan jelennek meg a weboldalak.
Miért fontos, hogy tudjuk, hányadik helyen állunk a Google találati listáján és miért igyekezzünk javítani ezen a helyezésen?
A linkkatalógusok és linkgyűjtemények egykor kulcsfontosságú szerepet játszottak a weboldalak láthatóságának növelésében.
Hogyan használhatók fel a tartalmi elemek és a tartalomstratégia a sikeres online jelenlét kialakításához?
A kulcsszó sűrűség is egy fontos SEO tényező, amely befolyásolja a weboldal rangsorolását a keresőmotorok találati listáin.
A long tail kifejeztések hosszabbak, mint a szokványos kulcsszavak – mutatjuk, hogy miért hasznosak mégis a SEO-ban.
A Facebook-os megjelenésszám segít megérteni, hogy hányszor jelent meg a hirdetésed a közönség előtt.
Az organikus forgalom olyan látogatókat jelent, akik természetes módon, nem fizetett hirdetések révén érkeznek a weboldaladra.
A Facebook hirdetések egyik legfontosabb lépése a megfelelő kampánycél kiválasztása. Mutatjuk, ezek mik lehetnek.
A Facebook érkezési oldal megtekintése is egy fontos mérőszám az online marketingben, ami a hirdetés sikerességét mutatja.
Akkor ér valamit egy Facebook hirdetés, ha látják is! Elmagyarázzuk mit tehetsz annak érdekében, hogy nagyobb legyen az elérésed a Facebookon.
A CTR egy százalékos érték formájában mutatja meg neked, hogy látogatóid milyen arányban kattintottak a linkedre, hirdetésedre.
Az UTM paraméterek alapvető jelentőséggel bírnak az online marketingben. De mik is ezek? És miért fontos, hogy a hozzánk vezető forrásokat is nyomkövethessük?
Sokat számít, hogy URL-ünket jól megtervezzük. Nem csak látogatóinknak, hanem a keresőmotoroknak is. Mutatjuk a hatékonyan tervezett URL titkát, és felépítését.
SEO cikk: amikor eleve az algoritmus működésére figyelünk. De hogyan írjunk hatékonyan SEO cikkeket és pontosan miként segítenek ezek weboldalunknak?
A relevancia nem csak az adott tartalom és a kulcsszavak miatt fontos, hanem a hatékonyság miatt is. Hogy biztosítható a tartalom és linképítés relevanciája?
A konverzió és a konverziós ráta elemzése és optimalizálása kulcsfontosságú a sikeres online marketing stratégiák szempontjából. Mutatjuk, ez mind mit takar.
Mind hallottunk már a marketingben a PR cikkekről és -közleményekről. De milyen a jó PR cikk és hogyan lehet az mindenki szemében hiteles is, nem csak hatékony?
A keresőoptimalizálás (SEO) során fontos megérteni, hogy a felhasználók milyen keresési lekérdezéseket használnak – ez is az egyik út lehet a sikerhez.
Megnyerő, mégis informatív és tartalmas? Ezt a fajta cikkírást nevezzük natív cikkírásnak. A konverziós rátánk növelésének ez lehet az egyik legjobb eszköze.
Az online marketing és a SEO szempontjából is elengedhetetlennek tartjuk a kulcsszókutatást. Nem is mulasztanánk el munkánk során soha. Mutatjuk, hogy miért.
A HTTPS használata alapvető a biztonságos és megbízható online adatküldésben! HTTPS használata nélkül ne lepődjünk meg, ha nem bíznak meg bennünk a látogatók.
Sokan, még a legkevésbé technikai érdeklődésűek is tudják mi az IP cím, és hogy mire való. De mi lehet a szerepe például a SEO-ban és mire figyeljünk még oda?
A Google Search Console nélkülözhetetlen szolgáltatás weboldalunk teljesítményének figyelése során. A webmesterek fontos eszköze ez a sikeres út megtalálásához.
Könnyű, kézenfekvő a használatuk, sokan mégis félvállról veszik: ezért használjunk mindig belső linkeket is az oldalunkon. SEO-szempontból nagyon megéri!
A linképítés során a C Class IP címek sokfélesége elengedhetetlen a hatékony SEO stratégiához. De mi is az a C Class, honnan ismerjük fel és kiknek ajánlott?
Kiismerni az algoritmust és folyton nyomon követni annak változásait elengedhetetlenül fontos, ha jobb helyre szeretnénk kerülni a Google keresőjében!
Az internetes szövegekben törekednünk kell az egyediségre. Nem érdemes másolni semmit! Most elmagyarázzuk, miért rossz a duplikáció, és miért káros a SEO-ra.
Mit jelent a „Call to action”, mikor használhatjuk, és miért elengedhetetlen része ez a digitális marketing stratégiánknak? Minden, amit tudnod kell a CTA-ról!
A 301-es átirányítás végleges átirányítást jelent két URL között. De pontosan mikor is használjuk és miért van fontos szerepe a keresőoptimalizálásban?
Beszéljük át, hogyan leszel Te is a Keresőben Első!
Nézzük meg együtt, hogyan
Tiroli Service Kft. | 2016-2024