Különbség a 250.000 Ft-os és az 1.000.000 Ft-os linképítés között?

Különbség a 250.000 Ft-os és az 1.000.000 Ft-os linképítés között?

 

A Google találati listájának első helyeit nem osztogatják ingyen, ezt bizonyára Te is tudod.

Rengeteg aspektust térképeznek fel a keresőrobotok, mielőtt kiosztják a TOP 10 helyet, vagyis meghatározzák, hogy az adott szegmensben, melyik az a 10 cég, aminek az érdeklődők és vásárlók számára a leghasznosabb a weboldala, így az első oldalra kerülhet...

Aki a keresőoptimalizálásban egy kicsit is jártas, tudhatja azt is, hogy a bejövő linkek száma talán a legfontosabb tényező abban, hogy egy honlapnak mennyi az esélye a Google első oldalára kerülni.

Ebből már nem olyan nehéz kikövetkeztetni, hogy a linképítés elengedhetetlen, ha belátható időn belül fel akarunk kerülni a térképre.

De azt már sokkal kevesebben látják át, hogy az eredményes munka óriási odafigyelést és pontos szakértelmet követel ezen a területen.

Nem mindegy, hogy adott esetben mennyi az értéke egy épített linknek, hibás kivitelezés esetén pedig link és link között is óriási különbségek lehetnek.

Ez az információhiány pedig jobb esetben eredménytelenséghez, rosszabb esetben helyezésvesztéshez is vezethet.

Szeretnék Neked segíteni, nehogy életed hibáját kövesd el!

Nézzük most meg egy konkrét, megtörtént eseten keresztül, mi történhet akkor, ha nem megfelelő apparátust választunk weboldalunk linképítéséhez, és mik azok az aspektusok, amiket fontos szem előtt tartanunk, mielőtt kiválasztjuk ehhez a kulcsfontosságú feladathoz a segítségünket.

A történet 14 hónappal ezelőtt kezdődött…

A történet 14 hónappal ezelőtt kezdődött…

 

2017 tavaszán keresett meg minket egy táskákkal foglalkozó weboldal tulajdonosa, hogy árajánlatot kérjen tőlünk linképítésre.

A cég nevét szándékosan nem említem, a tanulság szempontjából nem is lényeges, legyen elég annyi, akkor még egyetlen releváns kulcsszóra keresve sem volt benne az oldal a TOP 10-ben!

Kölcsönös szimpátiánk, meggyőző eredményeink és kidolgozott árajánlatunk dacára, akkor ez a cég nem minket választott a feladat elvégzésére.

Aztán telt, múlt az idő, és nem olyan régen ismét jelentkeztek, kérték a segítségünket.

14 hónap után bevallom, nem igazán számítottam már a megkeresésükre, de miután kiértékeltük az azóta a másik cég segítségével elért eredményeket, rögtön megértettem mindent.

Egy nálunk jóval ismertebb, és eddigi elképzeléseim szerint szakmailag felkészült céget bíztak meg, de a végeredményt elnézve, ez a korábbi feltételezés kezd megkérdőjeleződni a fejemben.

Persze, eszemben sincs becsmérelni a tevékenységüket, nézzük meg inkább a konkrét számokat, és beszéljenek azok az elvégzett munka minőségéről, helyettem.

Nem csalás, nem ámítás, ezek a tények.

Nem csalás, nem ámítás, ezek a tények.

 

A majestic.com (le tudja ellenőrizni, hogy egy weboldalnak mennyi bejövő linkje van – előfizetés szükséges ehhez) weboldal segítségével rákerestem a konkrét adatokra, amik számszerűsítve a következőképpen néznek ki:

Bejövő linkek száma: 464 db – eddig rendben.

Összes domain, amiről származnak: 34 db – már kezd érdekessé válni…

Összes IP-cím: 29 db – no komment.

Összes eredmény:

  1. kulcsszó: 8. helyezés
  2. kulcsszó: 9. helyezés

A többi 18 releváns kulcsszóra: 2. oldal, vagy rosszabb.

és mint az ügyfelemtől megtudtam:

Befektetett idő: 14 hónap

Befektetett pénz: 250 000 Ft

De mi is itt a baj?

De mi is itt a baj?

 

Egy olyan alapvető hibáról beszélünk, ami egy kisebb balszerencse esetén is óriási katasztrófákhoz vezethet, de az eredmények is magukért beszélnek.

Én személy szerint a szóban forgó konkurens céget sokkal ügyesebbnek és körültekintőbbnek gondoltam.

Hogyan származhat 29 IP címről 464 link?

Úgy, hogy ha egy weboldal láblécébe például behelyezünk egy linket, az megjelenik minden aloldalon.

Ha pedig a szóbanforgó weboldalnak van 100 aloldala, akkor máris 100 bejövő linket számol nekünk a Google robotja.

De mennyi az értéke ezeknek a linkeknek?

464 link egy 8. és egy 9. helyre elég csak?

Nem minden link értéke egyforma

Nem minden link értéke egyforma

 

Mint ahogyan a történet elején is említettem, link és link között is óriási különbségek vannak.

Mindannyian tudjuk, hogy a linképítés egy Google manipulációs tevékenység, egyszerűen fogalmazva azt a látszatot keltjük vele, hogy cégünkről, termékünkről, szolgáltatásunkról a neten sok helyen beszélnek, ezáltal leszünk mi a robotok szemében hasznosabbak és így kerülünk a listán egyre feljebb.

De mint minden manipulációs tevékenységnek, ennek is természetesnek és hitelesnek kell lennie ahhoz, hogy elérjük vele a célunkat, vagyis meggyőzzük róla a robotokat, hogy ez maga a valóság.

Szerinted mennyire hihető, hogy random módon említik meg átlagban 16x a weboldaladat, ugyan azon tulajdonos honlapjain?

Mert azonos IP cím szinte = azonos tulaj. Ez a Google íratlan szabálya.

És a 16 ebben az esetben egy átlag, simán elképzelhető, hogy egy IP címen akár 50 vagy 100 bejövő link is van.

Szerinted melyik a népszerűbb termék?

Amelyikről egy ember mondja el 100x hogy szereti, vagy az, amelyikről 100 ember mondja el egyszer?

Érted már mi a hiba?

És még mindig tudom tovább fokozni, csak figyelj!

És még mindig tudom tovább fokozni, csak figyelj!

Ugyanis nem csak abból az egy szempontból hibás kivitelezés a sok link kevés IP cím, hogy nincs igazi, érdemleges hatása.

Legyenek akármilyenek is ezek a linkek, már megvannak, ha nem is 100 %-os értékűek, valamennyit érnek.

Egy 8. és egy 9. helyet...

Viszont mi van akkor, ha az egyik IP címet „megtámadják” (ebben az esetben belinkelik) orosz, vagy a kínai sikamlós, felnőtt tartalmú linkekkel (mert láttunk már ilyet is)?

Előfordulhat nem kis valószínűséggel az is, hogy az egyik IP cím, amiről linkeket kapsz, vírusok áldozata lesz.

Ebből adódóan számtalan kéretlen hivatkozás kerül a tieid mellé, amit a keresőrobotok büntetni fognak.

Ha ilyesmi történik, arról a tulajdonos az esetek többségében nem tehet, viszont ez a megbízónak csekély vigaszt nyújt, hiszen odalett az adott IP címen található, összes bejövő linkje.

Sőt, még az is elképzelhető, hogy mivel ezzel a büntetendő tartalmú IP címmel hozza a Google őt összefüggésbe, mert hiszen őt ott jó sokszor emlegetik, a robotok egyszerűen fogják, és visszadobják a 100. oldalra.

Extrém a példa, de nem elképzelhetetlen, és ez lenne csak az igazi katasztrófa!

14 hónap munka + 250 000 Ft elköltött összeg = 100. oldal.

Mit kapott volna tőlünk ez az ügyfél ezzel szemben.

Mit kapott volna tőlünk ez az ügyfél ezzel szemben.

Nem titkolta a megbízó weboldal tulajdonos, hogy döntésekor a legtöbbet a két ajánlat közti árkülönbség nyomott a latba.

Nem is állítom, hogy a Keresőben Első olcsón dolgozik, ez sosem volt célja az üzletpolitikánknak.

Viszont mi óriási figyelmet fordítunk arra, hogy minőségi szolgáltatásokat nyújtsunk, amik hosszú távon sokkal kifizetődőbbek.

A minőségi munka pedig profibb feltételeket és eszközöket is igényel, ez pedig drága.

Nem csak az ügyfélnek, nekem is, de hosszú távon, úgy gondolom, mindkét félnek nagyon is megéri.

Az említett 250 000 Ft-ért, tőlünk nem 464 linket 29 IP címről, hanem 100 linket kapott volna ez az ügyfél.

De most jön a csavar.

Mivel a mi cégünk közel 380 domaint tart fent, ugyanennyi, tehát közel 380 különböző IP címen, így minden általunk épített link különböző IP címről érkezett volna az ügyfél oldalára...

Megkockáztatom (talán még fogadni is mernék rá :) ), hogy azzal a 100 linkkel többre is juthatott volna, mint az elmúlt 14 hónapban épített 464-gyel.

Mert, mint az előbb megbeszéltük, a Google szemében egyáltalán nem mindegy, hogy 29-en dicsérnek, fejenként 16-szor, vagy 100-an, de csak egyszer.

A második, a mi verziónk, még a szemfüles Google robotok szemében sem erőltetett.

És csak most jön a java

És csak most jön a java

Hiszen nem csak a külön IP címekre fordítunk különös figyelmet, nálunk az is kiemelt fontosságú, milyen környezetbe vannak beágyazva a szóban forgó linkek.

Szövegíróink egy 4 oldalas szabályrendszer szerint készítik el a cikkeket oldalainkra, és ezek a szabályok mind a Google alapelveihez igazítva segítik azt, hogy az innen érkező link igazán értékes legyen.

Figyelmet fordítunk a cikkek hosszára, a szövegkörnyezetre, a kulcsszavak megfelelő használatára, a képek elnevezésére, de még arra is, hogy a szabályok minden cikkben a lehető legváltozatosabb módon legyenek alkalmazva.

Mert a jelszó a természetesség, és így biztosan nem kerülünk a későbbiekben sem bajba, munkánk hosszútávon eredményes lesz, amivel nem csak az ügyfél nyer, hanem mi is.

Havi 83.333 Ft sok pénz, de mi van akkor, ha…

Havi 83.333 Ft sok pénz, de mi van akkor, ha…

 

Az egy éves, linképítésre vonatkozó árajánlatunk 1.000.000 Ft-tól indul, tehát leosztva kb. 83.333 Ft-os költséget jelent egy vállalkozásnak havonta.

Ezért a pénzért írásban vállaljuk, hogy a szerződés lejártával, azaz egy év után, weboldalad a szerződésben rögzített kulcsszavakra keresve, a Google találati listájának első oldalán fog megjelenni.

De mivel a szó elszáll, az írás megmarad, szerződésbe foglalva vállalunk 100%-os pénzvisszafizetési garanciát az előbb említett eredményre.

És mi történik, ha mégsem sikerül?

Kulcsszavanként kapod vissza, az általad befizetett szolgáltatási díjat.

Ha összehasonlítjuk a fent említett esettel, ugyanezért az eredményért, egy 8. és egy 9. helyért, nálunk a megrendelő 100.000 Ft-ot költött volna egy év alatt és 900.000 Ft lett volna a visszafizetés.

Most akkor végül is melyik szolgáltatás a drágább?

A javaslatom számodra:

A javaslatom számodra:

 

Nem állítom azt, hogy a Keresőben Első, az egyetlen olyan cég Magyarországon, aki ezt a feladatot eredményesen el tudja végezni.

Sőt!

Bizonyára remek cégek vannak még, akik szintén szívükön viselnék céged sorsát, és nem hagynák, hogy weboldalad és ezáltal céged sikere veszélybe kerüljön.

De nagyon fontos, hogy döntésedet körültekintően hozd meg, mikor a linképítéshez segítséget választasz.

Tartsd szem előtt:

A referenciákat, eredményeket – Olyan linképítőt válassz, amelyik bizonyíthatóan minőségi munkát végez. Keress fel más cégeket, amiknek a kiszemelt csapat dolgozott. Informálódj, ismerd meg a korábbi eredményeket.

A garanciát - ha valaki biztos a dolgában, nem lesz probléma számára írásba adni ígéretét, és akár pénzvisszafizetési garanciát vállalni rá.

A kommunikációt – beszélgess azzal, aki weboldalad sorsát kezébe veszi, tájékozódj pontosan, miről szól a szolgáltatása, kérj be több árajánlatot, és azt a szolgáltatást válaszd, amelyik garantáltan eredményes!

És végezetül, ha neked is fontos, hogy weboldalad mihamarabb az élre kerüljön a keresőoldal listáján, ne tétovázz.

Mivel a linképítés egy hosszabb távon kifizetődő folyamat, neked nincs 14 felesleges hónapod, amit semmittevéssel, vagy rossz struktúrájú folyamat igénybevételével elpazarolhatsz!

Szeretnéd tudni, hogy hogyan lehetsz a Google TOP 10-ben egy év alatt?

Bemutassuk módszerünket a Te oldaladon?

Kérj tőlünk árajánlatot!

Kérj árajánlatot itt!