Akár 3000%-os forgalomnövekedés a weboldaladon linképítéssel – Juss be a Google 1. oldalára most 100%-os pénzvisszafizetési garanciával

Akár 3000%-os forgalomnövekedés a weboldaladon linképítéssel

Kerüljük a mellébeszélést: mi a fő probléma az oldaladdal?

Az, hogy nem termel elég bevételt.

Nem érkezik elég látogató az oldaladra, akik kitölthetnék az árajánlatkérő űrlapjaidat, és az ügyfeleiddé válhatnának: ez pedig végül alacsony profitban mutatkozik meg.

Szeretnéd, ha végre ez megváltozna?

Ebben tudok Neked segíteni a linképítéssel!

Látogatóra van szükséged: de nem akármilyen látogatóra

Ha pusztán annyi a célod, hogy növeld a weboldalad forgalmát, azt megteheted több csatornán keresztül is:

  • hirdethetsz a Google organikus találati listáján,
  • a Google Display hálózaton,
  • a Facebook felületén,
  • vagy akár hírlevélen keresztül is.

Ezekben az esetekben bizonyos értelemben Te mész az ügyfeleidhez, hogy felhívd magadra a figyelmüket.

Mi kell ahhoz, hogy ez megforduljon, és az ügyfél keressen meg Téged a problémájával?

Egyszerű a megoldás: legyél ott, ahol ő keresi a megoldást: a Google első oldalán!

Ha valaki beírja a keresőbe a Te termékedhez, szolgáltatásodhoz, iparágadhoz tartozó kulcsszót, akkor Téged kell megtalálnia először, ha nem akarod, hogy valamelyik versenytársadat válassza – ebben akarok segíteni Neked!

Hogyan leszel 1. a Google-ben?

Hogyan leszel 1. a Google-ben?

A Google célja, hogy ha valaki beír egy szót a keresőbe, akkor a legjobb, legrelevánsabb oldalakat találja meg a találati listán.

Mi tehát a Te feladatod?

Hogy megmutasd a Google-nek, Te vagy a legjobb a saját témádban, és érdemes Téged megmutatnia az érdeklődőknek.

De hogyan lehet ezt megtenni?

Ha Te fodrászt keresel, megkérdezed az ismerőseidet, hogy kit ajánlanak, és akihez a legtöbben küldenek, azt fogod felhívni, hogy időpontot egyeztess nála.

A Google is épp úgy gondolkodik ebben a tekintetben, mint Te vagy én: egy téma kapcsán (több más tényező mellett) azt vizsgálja, hogy egy adott oldalra hány másik weboldal hivatkozik linkek formájában.

Minél több link mutat az oldaladra, annál megbízhatóbbá válsz a Google szemében, és annál előrébb kerülsz a találati listán – erről szól a linképítés.

Az 1. lépés a Google 1. hely felé: kérj tőlünk árajánlatot!

Nem fogok olyat ígérni, amit nem lehet betartani, és azt sem állítom, hogy a linképítés egy mindenkinek megtérülő befektetés.

Ha futtatsz Google Ads kampányokat, akkor már vannak elképzeléseid arról, hogy mennyi pénzt lehet fordítani egy weboldal forgalmának növelésére.

Tegyük fel, hogy egy nagyon kicsi piacon mozogsz, ahol 100 látogatónak is óriási értéke van az oldalon: ha átlag 200 forintot fizetsz kattintásonként, akkor a Google hirdetés 20.000 forintot fog jelenteni Neked.

Ebben az esetben a linképítés nem a legkifizetődőbb megoldás, úgyhogy ha Nálad ez a helyzet, akkor nem is kell tovább olvasnod: nem akarok olyat eladni Neked, ami nem térül meg számodra.

Ha viszont havi 100-150 ezer forintot is elköltesz Google hirdetésekre, akkor van miről beszélnünk: ezt ugyanis már a linképítéssel meg lehet spórolni hosszú távon.

Mit kell tenned?

Kérj tőlünk árajánlatot úgy, hogy űrlapunkon keresztül megadod weboldalad címét és legalább 5 hozzá kapcsolódó kulcsszót!

2. lépés: kulcsszókutatás és konkurenciaelemzés

Miután megismertük oldaladat és a fő kulcsszavaidat, komoly kutatásba kezdünk: általában 1000, de van, hogy 3-4000 releváns kulcsszót is összegyűjtünk Neked.

Ezek közül kiválaszthatod, hogy melyekre akarsz forgalomnövekedést elérni: megmutatjuk, melyik a legnépszerűbb közülük, melyikkel lehet a legtöbb látogatót behozni, viszont azt is szem előtt tartjuk, hogy csakis valóban releváns embereket szerezzünk az oldaladra.

Ha a korábbi példában említett fodrászszalon kérne fel minket linképítésre, hiába lenne óriási forgalom a „paróka készítés” kulcsszóra, ha nem ezzel foglalkozna, akkor nem alapoznánk erre a linképítést, vagy akár az egész weboldalt, ha újat készítenénk neki.

3. lépés: átvizsgáljuk SEO szempontok szerint a weboldalad

Nehéz bejuttatni a Google TOP10-be egy weboldalt, ha nincs keresőoptimalizálva – nem lehetetlen, de sokkal több időbe, energiába és pénzbe kerül, mint egy gondosan felépített honlap esetében.

Éppen ezért szoktuk átnézni ügyfeleink oldalait is, hogy lássuk, milyen szinten felel meg a Google elvárásainak.

Többek között ellenőrizzük

  • a title,
  • és meta description részeket,
  • a fő- és alcímeket (H1, H2, H3, stb. címsorokat)
  • az URL
  • és webmorzsa felépítést,
  • valamint a képek optimalizáltságát.

Minél több van ezek közül a Google irányelvei szerint beállítva, annál hamarabb fogják a keresőrobotok előre juttatni a természetes találati listán.

4. lépés: megkezdjük a linképítést

Ha már mindent ellenőriztünk, akkor végre bele is tudunk kezdeni a munkába – a minőségi linképítésbe.

Mitől minőségi?

Pontosan tudom, hogy mások is kínálnak hasonló szolgáltatást, sőt, sokan messze kevesebbért, mint mi – de a magas minőséghez mindig magasabb ár is tartozik.

Egy hivatkozást kitenni egy oldalra még nem nagy művészet – azt elérni viszont, hogy az a hivatkozás értékes legyen a Google szemében, már komoly munkát kíván.

A konkurenciáid erősségétől függően mi 3 különböző szintű linképítést tudunk biztosítani Neked, annak érdekében, hogy eredményes legyen a munkánk.

Linképítés a 350+ saját weboldalból álló rendszerünkre támaszkodva – átlagos konkurencia esetén

Vissza a korábbi fodrászos példához: amikor elkezdesz kérdezősködni az ismerőseid között, nyilván szűrni fogod az információkat: az a közeli jó barátod, akit már évek óta ismersz, és igényes a megjelenésére, valószínűleg megbízhatóbb forrásnak számít, mint a kopasz buszsofőr, akivel egyébként aznap találkoztál először.

Önmagában tehát az is számít, hogy honnan jön a link, és ez az, amit nagyon sokan nem (vagy nem akarnak) figyelembe venni.

A linképítés alapszintje nálunk, hogy átlag 500 szavas (2500-3000 karakteres) cikkeket írunk különböző blogjainkra, amelyek kifejezetten a Te szolgáltatásodról, termékedről szólnak, és ebbe helyezzük el az oldaladra mutató hivatkozást.

Egy kis segítség: 500 szó az normál betűmérettel és sortávolsággal picivel több, mint egy A4-es oldalnyi szöveg.

A Google robotja látni fogja a kulcsszót, és érzékeli majd, hogy releváns tartalomból mutat rád a link.

Fontos, hogy az 500 szó csak átlag: hogy a cikkek változatosak és természetes hatásúak legyenek, a szövegíróink egyaránt készítenek 200 és 1000 szavas cikkeket is 1-1 projekt keretében.

Hogy mennyi ilyen cikket tudunk Neked készíteni?

Nem sajnáltuk a pénzt és időt arra, hogy felépítsünk egy most már több mint 350 saját weboldalból álló rendszert, úgyhogy láthatod: van hová kitenni a linkjeidet.

Nem akármilyen blogokról van szó!

350 weboldalt üzemeltetni nem könnyű feladat, még ha csupán a linképítés is a céljuk, de önmagában ezt még mások is megtehetik – az viszont szintén fontos, hogy ennek a hálózatnak minden tagja komoly minőséggel rendelkezik.

Csakis olyan lejárt domaineket vásárolunk meg, amelyek

  • korábban is magyar tartalommal rendelkeztek,
  • és legalább 25 link mutat rájuk különböző IP címekről.

Fontos: lehet, hogy egy oldalra 100 link mutat, de ha mind ugyanarról a helyről, az nem biztos, hogy sokat ér a Google szemében: ezért figyelünk arra, hogy a 25 link más-más helyről származzon, és ugyanez az elv az alapja annak is, hogy miért dolgozunk egyáltalán 350 weboldallal: hogy minél több helyről tudjunk linkelni Téged!

Ráadásul minden blogunk külön C-klasszos IP címen található, így pedig a kapcsolatot sem lehet egyértelműen látni közöttük – ebből következően a Google azt fogja látni, hogy egymástól teljesen független helyekről hivatkoznak az oldaladra.

Mennyit ér ez a fajta linképítés?

Miből áll tehát a munka számunkra?

A szövegíróink megírják minden hónapban a cikkeket (általában 10-20-30-40 darabot havonta felváltva, hogy változatos legyen), majd ezeket posztoljuk is az adott blogra.

Mindez egy évben nagyjából 210 munkaórát jelent: forintban kifejezve 1.750.000 forintot.

Miért kerül ez ennyi munkába?

Csinálhatnánk úgy, ahogy mások is teszik: tehetnénk a linkeket 100-200 szavas cikkecskékbe is, és szétszórhatnánk őket néhány weboldalra – csak az a baj, hogy így nem tudnám garantálni Neked az eredményeket.

Minőségi linképítést kínálok Neked, ami kőkemény melót jelent a gyakorlatban – de így el is tudom érni Neked, hogy a befektetett pénzed hosszú távon megtérüljön.

Mennyit ér ez a fajta linképítés?

Linképítés erősebb konkurencia mellett

A konkurenciaelemzés során kiderülhet, hogy már nagyon komoly verseny van azokra a kulcsszavakra, amikre Te is előre szeretnél kerülni.

Ezen nem szabad meglepődni, mert abban biztos lehetsz, hogy a versenytársaid már elkezdték a linképítést: itt az ideje, hogy felvedd a kesztyűt, és megelőzd őket!

Ha úgy érezzük, hogy a 350+ tagból álló rendszerünk nem elég, akkor még rádobunk egy lapáttal: mikroszkóp alá tesszük a konkurencia weboldalait, és megnézzük, ők honnan szereztek linkeket.

A megoldást már sejtheted: ha megvannak a linkforrások, akkor megpróbálunk Neked is hivatkozásokat szerezni ezekről a helyekről: regisztrálunk, linkeket kérünk, amit csak lehet, megteszünk a siker érdekében.

Ez +52 óra munkát jelent egy évben, és már 2.2 millió forintba kerül (amiben már benne van a fentebb említett 1.750.000 Ft).

Kezd sok lenni?

Várd ki a végét, mert nemsokára megmutatom, miért lehet életed egyik legjobb befektetése!

Weboldalak készítése linképítés céljából – a legkomolyabb verseny esetére

A linképítés harmadik szintje az, amikor már nem elégszünk meg az átlagosnál minőségibb cikkekkel sem, hanem nagyobb kaliberű fegyverre váltunk.

Ha túl nagy a verseny, akkor komplett weboldalakat szoktunk építeni, szigorúan az ügyfél témájában, minimum 2000 szavas terjedelemben.

Ebben az esetben már igazi, szakmai szövegek készülnek a megfelelő témában, a fő kulcsszavakra fókuszálva, változatos terjedelemmel és felépítéssel.

Van oldal, ami egyetlen 2000 szavas főoldalból áll, míg a másik 1 rövidebb főoldalból, és 2-10 kisebb aloldalból.

A tapasztalat azt mutatja, hogy a Google sokkal értékesebbnek ítéli az ezeken az oldalakon elhelyezett linkeket – de értelemszerűen a rengeteg befektetett energia miatt (domain vásárlás, kutatás, szövegírás, webdesign, stb.) ezt nem tudjuk mindenkinek felajánlani.

Ez önmagában 156 plusz munkaórába kerül, amivel már 3.200.000 forintra nőttek a linképítési költségeid (amiben már benne van a fentebb említett 2.2 millió Ft).

Megér ennyit a linképítés?

Komolyak a költségek?

Igen – de messze eltörpülnek amellett, hogy mennyit nyerhetsz velük!

Mutatok egy példát: ennél az ügyfelünknél 2016 februárjában kezdtük meg a munkát – egy viszonylag népszerű iparágról van szó, még annak ellenére is, hogy a kínált termék nem az olcsó kategóriába tartozik (7 számjegyű összegekre kell gondolni).

Mik voltak az eredmények?

Mik voltak az eredmények?

  • az első évben elértünk egy 13.000-es látogatottságot;
  • a második évben 100%-os forgalomnövekedés mellett 26.900 látogatót gyűjtöttünk,
  • a harmadik évben pedig egy újabb forgalomduplázás mellett elértük az 53.000 látogatást.

a harmadik évben pedig egy újabb forgalomduplázás mellett elértük az 53.000 látogatást

Ez tehát három év alatt összesen nagyjából 93.000 látogatót jelentett: számoljunk csak 100 forintos kattintási árral, és máris kijön, hogy ennyi látogatót 9.3 millió forintból lehetett volna szerezni a Google hirdetéseken keresztül.

Ezzel szemben az ügyfelünk a 3 év alatt kevesebb, mint 5 millió forintot fizetett a linképítésért – magyarul tehát 4.3 millió forintot spórolt meg magának.

És mi kellett ehhez?

Hogy a legfontosabb, legerősebb, legrelevánsabb kulcsszóra a Google találati listájának 1. helyére juttassuk.

Meg persze az is, hogy heti rendszerességgel írjunk tartalmat a weboldalra...

Kik választottak még minket?

Nem mondom, hogy óriási ügyfélkörrel rendelkezünk, és két jó oka van annak, hogy ezt így alakítottuk:

  1. az árak: láthatod, hogy ez egy komolyabb befektetést jelent, ami ugyan hosszú távon bőven megtérül, mégsem engedheti meg mindenki magának: pontosan ezért kifejezetten azokat az ügyfeleket keressük, akik ezt képesek megfizetni, és előnyét átlátni.
  2. a kizárólagosság elve: van egy nagyon fontos szabályunk, hogy 1 témában, 1 iparágban csak 1 ügyfelet vállalunk.

Hogyan tudnánk 2 ügyfélnek ugyanazt az eredményt ígérni, ha a Google-ben csak egy 1. hely létezik?

Mert számunkra ez a cél: a 100%-os pénvisszafizetési garancia a Google TOP10-re vonatkozik, de attól, hogy ezt elérjük, még nem állunk meg: tovább fogunk dolgozni azért, hogy az oldalad minél előrébb kerüljön a találati listán.

Két ügyfelet soha nem fogunk versenyeztetni ugyanarra a kulcsszóra: ha Te szerződést kötsz velünk, akkor biztos lehetsz abban, hogy minden versenytársad megkeresését, árajánlatkérését visszautasítjuk: ezt jelenti a kizárólagosság nálunk.

Még a telefont sem vesszük fel neki...

Mutatok 5 példát arra, hogy milyen eredményeket sikerült a linképítéssel elérnünk ügyfeleinknél az utóbbi években.

1. példa: akinek a forgalmát egyik évről a másikra megharmincszoroztuk

1. példa: akinek a forgalmát egyik évről a másikra megharmincszoroztuk

Ennél az ügyfelünknél sikerült elérnünk azt a bizonyos 30x-os forgalomnövekedést, amit a címben ígértem Neked.

Ha elsőre túlzásnak tűnt, akkor most a számokból láthatod, hogy valóban van alapja: a diagramból is látszik a növekedés folyamatossága, és már előre kíváncsiak vagyunk, milyen eredményeket fog hozni a következő év.

2. példa: 275%-os növekedés a forgalomban

2. példa: 275%-os növekedés a forgalomban

Nem kell szaporítani itt a szót, hiszen a számok magukért beszélnek: 8.000 felhasználóból 30.000-et csináltunk mindössze egyetlen év alatt ennek az ügyfelünknek, a munkamenetek számát pedig 10.000-ről 37.000-re növeltük.

Hangsúlyozom, hogy ezek csak az organikus találatokból érkező látogatók, tehát ehhez csak a Google találati listáján való jó pozíció kellett – képzeld el, milyen sikereket érhetsz el, ha ezt még kombinálod is a különböző Google, Facebook és hírlevél kampányokkal.

3. példa: egy visszatérő ügyfél

3. példa: egy visszatérő ügyfél

Ez az ügyfelünk korábban az árajánlatunkat látva inkább az egyik konkurenciánkhoz fordult – majd 14 hónappal később visszatért inkább hozzánk, mert gyakorlatilag semmit nem értek el neki (20 releváns kulcsszóból csak 2-re jutott be a Google első oldalára).

És mi történt, miután visszatért hozzánk?

  • 3,7 szeres forgalomnövekedést ért el a látogatók szempontjából,
  • és 3,4 szeres forgalomnövekedést a bevétel tekintetében.

Ez a nagy különbség az olcsó, és a prémium minőségű linképítés között!

4. példa: egy abszolút új projekt

4. példa: egy abszolút új projekt

A legszerencsésebb, ha egy teljesen új oldalt tudunk kezelésbe venni: ha egy honlap 0-ról indul, akkor biztosak lehetünk benne, hogy nincs semmi olyan a múltjában, ami hátráltathatná az előremenetelben.

Ebben az esetben is nagyon szépen látszik, hogyan ível felfelé a grafikon: még nincs ugyan mivel összehasonlítani a számokat, de az már biztos, hogy az indulás határozottan ígéretes.

5. példa: 470%-os változás a munkamenetek számában

5. példa: 470%-os változás a munkamenetek számában

A forgalomduplázás már önmagában is egy szép eredmény, de ha már hatszorozni is tudunk, akkor annak óriási jelentősége van a bevétel tekintetében.

Így volt ez ennél az ügyfelünknél is, akinél 5.500 felhasználóból 32.000-et sikerült összehozni – ha szeretnél Te is ilyen növekedést elérni, akkor mindenképp érdemes linképítésbe fektetned.

Ez az 5 példa (+ a 0., amit először mutattam) bizonyítja nem csak azt, hogy a linképítés működik, hanem hogy egyre többen választják is, és abban is biztos lehetsz, hogy a versenytársaid már szintén dolgoznak az ügyön.

Ezt kapod tehát tőlünk:

Nagyjából ismered már az árainkat, és azt is tudod, mit kapsz a pénzedért cserébe.

Minél komolyabb eredményeket akarsz látni, annál nagyobb befektetésre van szükség – mi viszont azért fogunk dolgozni, hogy ez egészen biztosan megtérüljön Neked!

Mit kínálunk tehát Neked?

  • Profi minőségű linképítést
  • egy több mint 350 blogot számláló rendszerre támaszkodva,
  • gondosan tesztelt és kipróbált stratégiákkal kiegészítve,
  • 100%-os pénzvisszafizési garanciával.

A garancia értelmében azt vállaljuk, hogy a szerződéses időszakban bejuttatjuk az oldalad a Google TOP 10-be a legfontosabb kulcsszavakra – ha ez nem sikerül, akkor visszakapod a befektetett pénzt.

Sokféle linképítést találsz még – de ilyet nem valószínű

Nem azt mondom, hogy most kell meghoznod a döntést, hiszen láttad, nem aprópénzről van itt szó.

Nyugodtan nézz körbe az interneten, és gyűjtsd ki, hogy mások mennyiért ígérik Neked ugyanazt az eredményt, min én.

Viszont kérlek, azt is vedd figyelembe, hogy milyen eszközökkel dolgoznak majd!

  • Milyen hosszú cikkekben helyezik el a linkeket?
  • Milyen szövegkörnyezetben?
  • Milyen domainekre kerülnek?
  • Hány darab cikk fog készülni, és mennyi idő alatt?

A 3. példában láthattad, hogy volt már olyan ügyfelünk, aki a magas árak miatt egy konkurenciához fordult, majd kicsivel több, mint egy év múlva visszatért hozzánk.

Olcsóbb volt a másik ajánlat?

Egyértelműen.

És jobb is?

Ezt döntsd el Te: az biztos, hogy ennél az ügyfelünknél azóta sikerült behozni a „lemaradást”, és a számok ezt bizonyítják.

Mi a garancia a sikerre?

100% pénzvisszafizetési garancia található a szerződésben arra, hogy az oldalad bejuttatjuk a Google TOP10-be a legfontosabb kulcsszavaidra.

A korábbi ügyfeleink eredménye szintén garancia lehet számodra a sikerre, hiszen láthatod a statisztikákat, és a számok nem hazudnak.

Garantálni viszont a sikert nem lehet, és nem is fogom Neked – nem az enyém a Google, hogy az 1. helyet biztosítani tudjam, és jós se vagyok, hogy előre megmondjam, mi fog történni 1 év múlva.

Az eddigi évek során gyűjtött tapasztalatokra, és az általad már ismert eszköztárunkra hagyatkozva meg tudom ígérni Neked, hogy a lehető legminőségibb szolgáltatást fogod kapni.

A linképítés egy hosszú távú folyamat, úgyhogy rengeteg türelemre van szükség ahhoz, hogy lássuk a munkánk gyümölcsét – ezért nem halogathatod sokáig a döntést.

Látod már, mennyit ér Neked a linképítés? Akkor kérj árajánlatot most!

Mindent tudsz most már arról, hogy a linképítés mit tud tenni a vállalkozásodért, és hogy kihez kell fordulnod segítségért.

A linképítéssel járó feladatokat persze más is el tudja végezni – egy kis szorgalommal akár Te is, ha van rá, mondjuk 2 napod minden héten a következő években (és ebbe még nem számoltam bele azt az időt, amíg beleásod magad a témába, és szakemberré képzed magad).

Ha rá tudsz szánni ennyi időt a vállalkozásod vezetése, és a rengeteg ezzel járó feladat mellett, akkor tiéd a pálya – ha viszont profi segítségre van szükséged, akkor kérj tőlünk árajánlatot, és engedd, hogy a Google találati listájának elejére küldjük a weboldalad!

Gondold át, meddig várhatsz még a linképítéssel!

Látod, hogy milyen eredményeket értünk el már az ügyfeleinknek, és azt is, hogy ez mennyi időbe került.

Számold ki, hogy mennyi pénzt veszíthetsz azzal egy év múlva, ha most nem állsz rá a linképítésre!

A Google ADS és Facebook hirdetésekkel ugyan szintén lehet ügyfeleket hozni az oldaladra, sőt, a Google Display hirdetésekkel akár kifejezetten olcsón is – de ezek csak rövid távú megoldások.

És érdemes azt is figyelembe venni, hogy 1-1 kampány milyen apróságokon csúszhat el: egy lejáró bankkártya, egy feltört Facebook fiók elég ahhoz, hogy a hirdetések leálljanak, Te pedig új ügyfelek nélkül maradj.

Egy hirdetés addig működik, amíg fizetsz utána – az általunk kihelyezett linkek viszont a szerződésünk lejárta után is erősíteni fogják weboldaladat, tehát a helyezéseidet (minimális befektetés mellett) éveken át megtarthatod.

A linképítés tehát biztonságot és hosszú távú eredményeket jelent vállalkozásodnak.

Mi tehát az ajánlatom Neked?

  • Profi minőségű linképítés kínálok Neked.
    • Mit nyersz ezzel?
  • Megszerzed az első helyeket a Google találati listáin a legfontosabb kulcsszavakra.
    • Miért jó ez Neked?
  • Mert így akár megduplázhatod a weboldalad forgalmát!
    • Mit jelent a nagyobb forgalom?
  • Több érdeklődőt és potenciális ügyfelet, akik árajánlatot kérnek tőled.
    • Miért jobb a Google organikus találati listájából gyűjteni látogatókat?
  • Mert ők már keresik a megoldást a problémájukra, és valószínű, hogy azt fogják választani, akit a Google-ben történő keresés során egyből meglátnak.
    • Mit jelent a több látogató az oldalon?
  • Több bevételt – és ez itt a lényeg.

Nagyon könnyű elveszni a részletekben, és sokan elfelejtik, hogy mi volt a cél már a kezdetektől fogva.

  • Én nem jó minőségű linkeket akarok adni Neked – ez csak egy eszköz.

Nem több látogatót akarok adni az oldaladnak – mert még ez is csak eszköz.

Azt akarom, hogy több árajánlatkérés, és abból minél több valódi ügyfél szülessen a Te oldaladon, mert szeretnék még több sikeres linképítés-sztorit látni.

Kérj tőlünk árajánlatot most linképítésre: add meg weboldalad címét és a 10 legfontosabb kulcsszavadat, mi pedig megmutatjuk, hogyan leszel a keresőben első!

Ne feledd, hogy nem halogathatod a döntést sokáig, mert ha valamelyik versenytársad hamarabb köt velünk szerződést, akkor a kizárólagosság miatt még egy ügyfelet ugyanabban a témában nem tudunk elvállalni!

Kérj árajánlatot itt!