2 órás SEO/Hirdetéskezelés konzultáció – ha több ügyfelet akarsz, de nem tudod, hol a hiba a weboldaladon/a hirdetéseidben

2 órás SEO/Hirdetéskezelés konzultáció

Rengeteg pénzt költesz el hirdetésekre, de eredményeket nem látsz?

Sejted, hogy valami hiba van az oldaladban, de nem tudod, mi az?

Szeretnéd felújítani a weboldalad úgy, hogy jobban szerepeljen a keresőkben – de ötleted sincs, min kéne változtatni?

Ha nem szeretnéd kiengedni a kezedből az irányítást, és másokra bízni hirdetési fiókodat és oldalad, viszont szükséged van egy profi tanácsadására, akkor kérd 2 órás SEO/Hirdetéskezelés konzultációnkat! 

A legfontosabb kérdés: tényleg a kezedben tartod az oldalad irányítását?

Csak azért kérdezzük, mert számtalan alkalommal láttuk már, hogy egy cégvezető ezt hitte, de a valóság azonban megdöbbentő volt.
Csak néhány rémtörténet: 

Volt olyan, hogy egy ügyfél a konzultáció során tudta meg, hogy nem is az övé a hirdetési fiókja, hanem a marketingcégé, akit megbízott. A gond csak az, hogyha valamiért szerződést bont velük, megkapja majd a fiókot, vagy a cég megtartja magának?
Láttunk olyat, hogy egy oldalhoz két Google Analytics fiók is volt kötve, és ráadásul egyik sem mérte pontosan a teljes oldal látogatottságát, mert valamilyen okból nem szerepelt a kód minden aloldalon (toldozott-foldozott weboldal volt).
Arra is volt példa, hogy hónapok után derült ki, hogy a hibás beállítások miatt az ügyfél rossz adatokat kapott az oldal forgalmáról.

Sorolhatnánk még sokáig, de a lényeg ugyanaz: nagyon sok cég nem tudja, mi kell a weboldalához, és ebből problémák adódnak, sőt, egyesek vissza is élhetnek vele.

Éppen ezért a konzultáció során külön figyelmet szentelünk annak, hogy ezeknek utánajárjunk, és kibogozzuk a szálakat. 

Jól van felépítve az oldalad?
Jól van felépítve az oldalad?

Nem nagyképűségből mondjuk, hanem mert igaz: még a legprofibban felépített oldalaknál is szoktunk 1-2 hibát találni.

Jól van felépítve az oldalad?

Nem is mindig a hiba a jó szó ezekre – néha csak olyan kihagyott lehetőségekről van szó, amik ugyan elsőre apróságnak tűnnek, de mégis sokat számítanak akár az oldal helyezését illetően a Google-ben, akár a megnyert ügyfelek számát tekintve.

Néhány példa a komolyabb problémákra:

Nem megfelelően kiválasztott kulcsszavak.

Hibás URL struktúra.

Nem megfelelő mennyiségű/minőségű tartalom.

Rosszul (vagy egyáltalán nem) beállított tag-ek, címkék.

Hibásan beépített követőkódok.

Ha úgy érzed, magad is meg tudod oldani az oldalad problémáit, de kell egy szakértő, aki rámutat ezekre, akkor ezt a konzultációt kifejezetten neked találták ki.

Többet is ki lehet hozni a hirdetéseidből? Nézzük át a fiókjaidat!

Nem egyszer láttunk olyat, hogy egy cég óriási pénzeket (értsd: milliókat) égetett el Facebook és Google kampányokra minimális, vagy szinte semmi eredménnyel.

• Digitális tartalmat értékesítettek, ahol volt olyan Google kampány, ahol 3x drágább volt a konverzió, mint a termék ára.

• Láttunk már olyan fiókot is, ahol nagyon jó konverziós eredmények voltak Google-ben az előző 6 hónapban, de mindig csak 75.000 Ft/hó költés volt rá – később jóval nagyobb, 200.000 forintos költségkeret mellett, ugyanezekkel a konverziós arányokkal sokkal több embert ért el (és volt is kapacitása erre).

• Futott olyan Facebook hirdetés is 4 hónapja, ahol egy 12.000 Ft-os kosárértékű terméknél 25.000 Ft-os volt a konverzió havi 100.000 Ft-os hirdetési keret mellett... 

Többet is ki lehet hozni a hirdetéseidből? Nézzük át a fiókjaidat!
A probléma az, hogy a cégvezető ugyan látja, hogy nem térül meg a befektetése, de nem látja az okát

A probléma az, hogy a cégvezető ugyan látja, hogy nem térül meg a befektetése, de nem látja az okát:

• jobb esetben valamilyen beállítási hibára kezd el gyanakodni;
• rosszabb esetben azt a következtetést vonja le, hogy neki nem éri meg hirdetni az adott felületen.

Az utóbbival az a gond, hogy egyáltalán nem biztos, hogy ez a helyzet – egy rosszul felépített kampány még nem jelenti, hogy a te cégednek nem érdemes Facebookon hirdetnie – nézesd át inkább a hirdetési fiókod profikkal! 

Nézzük át együtt, hogyan juthatsz több ügyfélhez a weboldaladdal!

1.

átbeszéljük céljaidat, eddigi tapasztalataidat, a felmerülő problémákat;

2.

átnézzük weboldaladat és a hozzá tartozó fiókokat;

3.

meghatározzuk azokat a lépéseket, amikkel jobb eredményeket, több ügyfelet, nagyobb bevételt érhetsz el.

A konzultáció történhet személyesen irodánkban, de ha úgy kényelmesebb, akár telefonon keresztül is, képernyőmegosztás mellett.

Ha tehát érdekel ez a lehetőség, töltsd ki űrlapunkat most! 

Kérj árajánlatot itt!