Online marketing alapú piacelemzés (Ha a konkurencia túl erős, de nem tudod, miért…)

Online marketing alapú piacelemzés

És a legfontosabb kérdés: mit kell tenned, hogy az ügyfelek Téged válasszanak helyettük?

Milyenek a versenytársaid?
Miben jók, miben rosszak?

Két okból kérnek tőlünk piacelemzést cégek:

• most induló vállalkozásukkal szeretnének a leghatékonyabb módon betörni a piacra, hogy utolérjék és megelőzzék a versenytársaikat;

• már régóta elérhető ugyan a termékük/szolgáltatásuk, valami mégsem működik jól: a konkurencia megelőzi őket, nem tudnak eredményesen növekedni. 

„Mit csináljak, hogy megelőzzem a többi céget?”

Mit csináljak, hogy megelőzzem a többi céget?

Ez az a kérdés, ami a legtöbbek fejében megfogalmazódik – és a legrosszabb, hogy ezt sokszor nem lehet ennél jobban pontosítani.

  • Vannak helyzetek, amikor nem arra vagyunk kíváncsiak, hogy mennyit posztoljunk egy nap Facebookra, hanem hogy posztoljunk-e egyáltalán? (És ha igen, mit?).
  • Sokaknál nem az a kérdés, hogy mennyit költsenek Google hirdetésekre, hanem hogy hirdessenek-e ott egyáltalán?
  • Indítsak YouTube kampányt, fektessek Google helyezésbe, építsek partneri kapcsolatokat, vegyek PR cikkeket?
  • Melyik éri meg ezek közül a legjobban?

Erre ad választ online marketing alapú piacelemzés szolgáltatásunk

Egy teljes, 8 órás munkanapot szánunk arra, hogy

• összegyűjtsük a legfontosabb versenytársaidat;
• elemezzük jelenlegi marketing tevékenységüket;
• azokból levonjuk a megfelelő következtetéseket;
• és olyan javaslatokkal álljunk elő Neked, amikkel akár már másnap elindulhatsz.

A munka során megnézzük, hogy az iparágadban működő hazai (és akár külföldi) cégek milyen marketingkommunikációs eszközöket használva jutnak új ügyfelekhez, hogy ez alapján el tudjuk dönteni, milyen stratégia lenne a legkifizetődőbb neked. 

Két fontos pontra kell itt figyelni:

  1. Mit csinál a konkurenciád – mert nagyon valószínű, hogy neked is ezt kell tenned, ha utol akarod érni őket.
  2. Mit nem csinál a konkurenciád – mert egy friss, új megközelítéssel egészen egyedi módon szólíthatod meg a közönségedet, aminek köszönhetően könnyebben meg is jegyeznek.
Szükséged van erre a kutatásra ahhoz, hogy tovább tudj lépni? (Szerintem igen!)

Egyszerű a dolgod: csak ki kell töltened űrlapunkat!

Ezután kollégánk felveszi veled a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztessen veled egy rövid, telefonos megbeszélésre, aminek során közelebbről megismerünk téged, cégedet, termékedet/szolgáltatásodat, valamint a céljaidat, hiszen ezek alapján tudjuk a legpontosabb elemzést elvégezni.

Tedd meg az első lépést most! 

Szükséged van erre a kutatásra ahhoz, hogy tovább tudj lépni

Kérj árajánlatot itt!