Nem tudod, miről írj a célközönségednek? – Adunk Neked 26 témaötletet személyre szabottan, amivel hirdetheted magad

Ha tartalommarketingről van szó, sokan kételkednek abban, hogy ez sikeres lehet esetükben.

Nem tudod, miről írj a célközönségednek

Mik fordulnak meg ilyenkor leendő ügyfeleink fejében?

  1. „Amivel foglalkozom, olyan téma, amit nem lehet ennyire szétbontani!”
  2. „Ha túlragozzuk a dolgot, vesztek a hitelességemből!”
  3. „Nem fogják érteni az emberek, hogy kapcsolódik össze ez a két téma!”
  4. „Ez annyira speciális ágazat, hogy nem illeszthető hozzá semmi!”
  5. „Nem hiszem, hogy ezzel meg lehetne fogni az embereket!”
  6. „Manapság nem is olvasnak ennyit az emberek!”

Teljesen érthető, hogy elsőre ezt gondolják – a tapasztalat mégis azt mutatja, hogy ha nem is az összes, de a legtöbb iparágban viszonylag egyszerűen lehet témát találni!

Például egy szálláshely esetén nemcsak a szállásról lehet írni, hanem ezeket is számba vehetjük:

• Kirándulóhelyek a térségben
• Kulturális látnivalók a környéken
• Miért válasszuk a vidéki pihenést a városi aktív kikapcsolódással szemben?
• Gasztronómiai kalandok XY helyen
• Barangolás a közeli borvidékeken
• Ezeket vidd magaddal egy hosszúhétvégére!
• Látnivalók évszak szerint

És még sorolhatnánk, a lehetőségek sora szinte végtelen, legyen szó bármilyen szolgáltatásról vagy termékről.

Miért jó, ha ilyen szövegeket is tartalmaz weboldalad?

Miért jó, ha ilyen szövegeket is tartalmaz weboldalad?

Először is, mert szakértői státuszt kölcsönöz Neked.

Azt sugallja, nemcsak a saját területeden vagy otthon, hanem ehhez kapcsolódó témákban is.

Ráadásul lehet, hogy pont ezen témák egyike fog meg valakit.

Például, ha nem tudom hová menjek kirándulni, de egyszer csak elém kerül egy cikk ezzel kapcsolatosan, ráadásul egyúttal szállást is találok a közelben, az a legjobb, ami történhet velem!

És egy jól eltalált tematikájú cikk akár meg is erősítheti az olvasót abban, hogy jó döntést hozott, hogy megvásárolta szolgáltatásod, továbbá a vásárlási szándékát/hajlandóságát is növeli.

A hagyományos hirdetéseket egyre több felhasználó kerüli, már amennyire tudja, hiszen mindenhol ott vannak.

Éppen ezért érdemes módszert váltani, és olyan tartalmakkal szerezni vásárlókat, amelyek valódi értéket képviselnek, ahelyett, hogy folyamatosan a termékeiddel pusholnád őket.

Ehhez pedig a tartalommarketing a tökéletes eszköz. 

De honnan lehet tudni, miről érdemes írni?

De honnan lehet tudni, miről érdemes írni akár közvetett témákon belül?

Éppen ez az, amiben mi tudunk Neked segíteni.

De honnan lehet tudni, miről érdemes írni?

Ez a szolgáltatásunk 26 db személyre szabott témaötletet tartalmaz, amivel fellendítheted a weboldalad forgalmát.

Vannak, akik szeretnének tartalommarketinget, de nem szeretnék ránk bízni a szövegírást. 

Ennek több oka lehet:

Az egyik, hogy szívesen csinálják ők, mert van rá idejük és kapacitásuk is.

Vagy szeretnék, ha csak olyan szövegek lennének az oldalukon, amik saját stílusukban íródtak, ihletük viszont nincs, miről lehetne írni.

Esetleg pénzügyi keretük nem engedi jelenleg, hogy megbízzák szövegíróinkat.

Ha rád is igaz a fentiek közül bármelyik, akkor ez a szolgáltatás Neked szól!

Mi küldjük az ötletet, amiben érdemes lenne írnod, te pedig elkészítheted hozzá a szöveget saját stílusodban.

Fontos kiemelni, hogy többi szolgáltatásunkhoz képest ez alacsonyabb árkategóriába tartozik, mégis hatalmas segítség lehet.

És miért pont 26 témát keresünk?

A következetesség ez esetben is fontos: ha a 26 cikket egyenlően elosztod egy évre, akkor kéthetente tudsz újat mutatni érdeklődőidnek, ami nagyon megnyerő tud lenni!

Ráadásul téged még az időbeosztásban is segít ez a módszer, így nem fog hirtelen a nyakadba zuhanni a teendő, hanem terv szerint tudsz haladni velük.

Ha rád is igaz a fentiek közül bármelyik, akkor ez a szolgáltatás Neked szól!
A Te esetedben is már csak az ihlet hiányzik?

A Te esetedben is már csak az ihlet hiányzik?

Ha felkeltettük az érdeklődésed ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot!

A tartalommarketing a legjobb mód arra, hogy hatékonyan szólítsd meg célközönséged és vásárlóvá konvertáld őket!

Minél hamarabb teszed meg az első lépéseket ilyen téren, annál hamarabb kerülsz közelebb a célodhoz is.

Miért várnál hát tovább?

Töltsd ki alábbi űrlapunkat, kollégáink pedig hamarosan fel is veszik Veled a kapcsolatot! 

Kérj árajánlatot itt!