Hogyan fog Téged egy jó online marketing kampány több ügyfélhez juttatni?

Hogyan fog Téged egy jó online marketing kampány több ügyfélhez juttatni?

Számtalan oldalon olvashatsz arról, hogy milyen jó is lesz Neked, ha belevágsz egy alapos, több területre is kiterjedő online marketing kampányba.

Azonban nagyon sok esetben a szakszavakkal dobálózás és a mesterkélt retorika mögött nincs igazi tartalom, egyáltalán nem azt lehet érezni, hogy információt szeretnének átadni Neked.

Egyszerűen igyekeznek kiszúrni a szemed olyasmikkel, amiket talán nem is értesz.

Nos, pontosan ebben szeretnénk mi különbözni a versenytársaktól!

Ahhoz, hogy valóban hatékonyan tudjunk együtt dolgozni, mindenképpen fontos, hogy átlásd, mit is csinálunk.

Tőlünk nem csak hókuszpókuszt és ködös eredményeket kapsz a befektetett pénzedért: mi tényleg arra törekszünk, hogy Veled együtt tudjunk egy jobb eredményt kiharcolni a weboldaladnak.

Azonban mindennek van egy bizonyos menete, amin végig kell menni ahhoz, hogy az általunk elvégzett munka valóban hatékony legyen.

Ebbe szeretnélek most kicsit beavatni Téged!

Legyen egyértelmű a cél!

Mennyi új ügyfelet szeretnél szerezni egy hónapban?

Napi hány árajánlatkérés lenne ideális?

Mennyi látogatót kell szerezned ahhoz az oldaladra, hogy a fenti számokat hozni tudd?

Ha már kikristályosodott benned, mi is az az eredmény, amit feltétlenül el szeretnél érni, úgy máris könnyebb dolgunk van, hiszen kész igényekkel tudsz minket megkeresni.

Ellenben, ha bizonytalannak érzed magad, nem tudod, hogy mi mindent lehetne megvalósítani az elképzelésedből, vagy jövőbeli terveidből, akkor is állunk rendelkezésedre! (ebben az esetben segítünk meghatározni egy célt)

Még az sincs kizárva, hogy az általunk végzett kutatás, felmérés még jobb eredményekkel is kecsegtethet, mint azt előtte gondoltad!

Ehhez csupán annyit kell tenned, hogy felveszed velünk a kapcsolatot, mi pedig már az ismerkedés szakaszában igyekszünk feltérképezni, mekkora potenciál rejlik a te iparágadban, weboldaladban, elképzelésedben!

Miből is áll össze nálunk egy kampány?

Miből is áll össze nálunk egy kampány?

Az első, és egyben a legfontosabb lépést mindig Neked kell megtenned: lépj kapcsolatba velünk!

Történjen ez akár telefonon, akár mailben, biztos lehetsz benne, hogy visszajelzünk.

Ezek után, ha szimpatikusnak találsz minket, és úgy gondolod, hogy lenne értelme a közös munkának, el is kezdődhet egymás kölcsönös megismerése (de természetesen a hangsúly Rajtad van, ebben a történetben Te vagy a főszereplő).

Az általunk végzett munka több elemből, munkafolyamatból áll, és szép sorban követik egymást, egyik a másikra épül.

Egy teljes, mindenre kiterjedő kampány nálunk ezekből tevődik össze:

  • konzultáció, tervezés (telefonon, és egy idő után mindenképpen személyesen is)
  • kulcsszókutatás
  • webfejlesztés (honlap, logo, tárhely, html, stb.)
  • tartalomírás (cikkek, oldalszövegek, és minden, ami szöveges tartalom)
  • linképítés (blogbejegyzések, vagy akár komplett weboldalak segítségével)
  • Google és közösségi média (első sorban Facebook) hirdetések
  • folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés

Ez egy hónapokig tartó folyamat, amit gondos átgondolás, tervezés, előkészítés kell, hogy megelőzzön, az elemeknek pedig váltakozva kell egymást követniük.

Viszont ha minden a helyén van, és a stratégia sikeres volt, Neked már csak a babérokat kell learatnod!

Mit is jelentenek a fent említett műveletek pontosan?

Mit is jelentenek a fent említett műveletek pontosan?

Mindegyik felsorolt lépésnek megvan az értelme, megvannak a maga fogásai annak érdekében, hogy valóban hatékony lehessen a közös munkánk.

Ám előfordulhat, hogy pusztán a név alapján nem feltétlenül egyértelmű, hogy mit is takarnak, így jobbnak látom, ha ezeket röviden összefoglalva megosztom veled.

A konzultáció jelenti a párbeszédet első körben Közted és közöttünk.

Ennek segítségével ismerhetünk meg Téged, a vállalkozásodat, a tevékenységi körödet: mivel foglalkozol, milyen terméket vagy szolgáltatást kínálsz, ki a célközönséged, mit szeretnél elérni a kampánnyal.

Esszenciális fontosságú ez a lépés a továbbiak szempontjából, hiszen ezáltal lehet olyan alapokat lefektetni, amire később építkezhetünk.

A kulcsszókutatás már a tényleges munka része, hiszen itt már ismerjük azokat a fogalmakat, kifejezéseket, melyek kiemelten fontosak lesznek az előrelépéshez, ezzel pedig kiszűrhetjük azokat, amikre érdemes lesz nagy hangsúlyt fektetni.

Kulcsszavaknak azokat a szavakat nevezzük, melyekre a felhasználók rákereshetnek a Googleben, és amik alapján a kereső rámutat az idevágó oldalakra.

Minél inkább kapcsolódik a szöveges tartalom az adott kulcsszóhoz és ad megoldást a keresést végző személy részére, annál inkább szívesen ajánlja a kereső a későbbiekben az erre kíváncsiaknak.

A webes munkálatok, grafikai tervezés, az arculat kialakítása nem csak azért fontos, hogy a hozzád látogatók számára egyszerűen használható, szimpatikus és könnyen megjegyezhető legyen az oldalad, itt SEO szempontokat is figyelembe kell venni.

Egy rosszul konstruált oldalt a Google is felismer, és automatikusan hátrasorol, vagyis ha még nincs webhelyed, vagy nem megfelelően működik, akkor az előre jutás érdekében mindenképpen a mi szaktudásunkra kell, hogy hagyatkozz.

Egy jól kitalált logót, egy figyelemfelkeltő, szemet gyönyörködtető honlapot az érdeklődő is sokkal jobban az eszébe vés, és ha a versenytársaidnál csak sivárságot és személytelen egyhangúságot talál, akkor egyértelmű, hogy kihez fog visszatérni az árajánlatkérésével!

A tartalomírás fontossága szerintem egyértelmű: a célközönséged, potenciális vásárlóid jórészt ez alapján fognak melletted, vagy a versenytársad mellett dönteni.

Ma már édeskevés az, ha egy termék mellett a leírás kimerül néhány keresőszóban, a 21. századi ember számára a vásárlói élmény egy meghatározó elem lett.

Emellett a keresőmotor nem különösebben díjazza a másolt, gyenge minőségű, összefüggéstelen szövegeket, ezért mi minden tartalmat saját magunk írunk meg, arra törekedve, hogy az összes létező kritériumnak megfeleljenek.

Régi tartalmaidat is átnézhetjük, átalakíthatjuk abban az esetben, ha azokhoz mindenképpen ragaszkodnál, ez is egy megoldás, de természetesen a nulláról is felépítünk Neked bármit, legyen szó akár főoldalról, aloldalakról, leírásokról vagy szakirányú cikkekről.

A linképítés egy sokak számára ködös fogalom, ezért most igyekszem gyorsan összegezni: ez jelenti azt, hogy igyekszünk minél több feléd mutató „jelzőtáblát leverni” a kereső számára.

A Google kicsit úgy működik, mint egy turista, és minél több helyről érkezik ajánlás a Te oldaladra, annál inkább elhiszi, hogy azon a területen Te vagy a csúcs.

Rendelkezésünkre áll egy több száz blogot számláló rendszer, melyekre külsős és belsős munkatársakkal folyamatosan készítjük a 200 és 1000 szó közötti, linkkel ellátott bejegyzéseket.

Ezen kívül vannak külön linképítési célra vásárolt domainek is, melyekre komplett weboldalakat építünk fel csak azért, hogy minél erősebb helyről érkezzen ajánlás az általad erősíteni kívánt oldalakra.

A különböző helyeken feladott hirdetések, közösségi kampányok már csak a hab a tortán, hiszen ezekkel lehet még jobban ráerősíteni, még inkább előtérbe tolni a számodra elkészült új birodalmat.

Ezzel még több látogatót lehet hozzád irányítani azokon felül, akik már egyébként is rád találnak.

A közösségi média napjainkban markánsan meghatározó tényező, rengetegen már szinte csak ezeken a portálokon tartanak fenn bármiféle felületet, ami ugyan egy egyéni látásmód, de mellőzni, elkerülni semmiképp sem szabad!

A kapcsolattartás pedig magáért beszél: megfelelő kommunikáció nélkül mi se tudnánk, hogy hogyan alakulnak a dolgok, szükséges-e változtatás, és Te sem értesülnél a befektetésed állapotáról, az eredményekről.

Azonban más szempontból is fontos, hogy kapcsolatban legyünk, hiszen a tartalomfejlesztéshez Rád, a szaktudásodra is szükségünk van.

Interjúk, telefonos beszélgetések formájában igyekszünk minél többet befogadni abból, amit át szeretnél adni a közönségednek, így az elkészült tartalmak 100%-ban meg fognak felelni a Te elvárásaidnak, és a vásárlóidénak egyaránt.

Kapcsolj magasabb fokozatra!

Kapcsolj magasabb fokozatra!

Ha mindezek után még mindig lennének kétségeid az egésszel kapcsolatban, akkor hadd tegyem számodra egyértelművé: a Te szakterületeden csak és kizárólag Te leszel az egyetlen ügyfelünk!

Teljes mértékben etikátlan lenne megbízást elfogadni és egymással versenyeztetni két azonos tevékenységű céget, mindezt azért, hogy fenntartsuk a szakmai feszültséget és még több pénzt csikarjunk ki azokból, akik megbíztak bennünk.

Abszolút kizárólagossággal dolgozunk, még csak véletlenül sem fog előfordulni, hogy egy versenytársadnál is szembeköszön a munkánk.

Emellett garanciális opciók közül is választhatsz, hogy ezzel is biztosítva legyen számodra az elért siker!

A választás a Te kezedben van: csupán néhány munkafolyamatot szeretnél elvégeztetni velünk, amivel erősíteni lehet a jelenlegi pozíciódat, avagy veszel egy nagy levegőt, és belevágunk egy komplex „hadműveletbe”, melynek során a sok elemet egymás után elhelyezve egy tartós, kifizetődő eredményt érhetünk el?

Élj az általunk kínált lehetőséggel!

Élj az általunk kínált lehetőséggel!

Remélem, sikerült meggyőznöm arról, hogy még ha viszonylag sokáig is tart egy teljes online marketing kampány levezérlése, mindennek megvan a maga oka és értelme, és így hosszú távú, de kamatostul megtérülő befektetésként gondolsz az általunk végzett online marketing tevékenységre!

Minél inkább az alapoktól kezdünk dolgozni, minél korábbi szakaszban bízol meg minket a projekted erősítésével, annál több mindent tehetünk az érdekedben!

Szeretnéd, hogy a Te vállalkozásod online jelenlétét is kezelésbe vegyük?

Akkor kérj tőlünk árajánlatot most, vagy ha kérdésed lenne, vedd fel velünk a kapcsolatot mailben (info@keresobenelso.hu), illetve telefonon (+36-70-622-0597)!

Mindenkinek egyéni igényei vannak, saját elképzelései, így a Neked küldött árajánlat is személyre szóló lesz.

Élj a lehetőséggel, ragadd meg az alkalmat, és vedd célba a találati listák élét a Keresőben Elsővel!

Kérj árajánlatot itt!