Sikeres weboldal, sikeres üzlet - Prémium minőségű keresőoptimalizálás Neked, és csakis Neked a saját területeden/témádban!

Sikeres weboldal, sikeres üzlet - Prémium minőségű keresőoptimalizálás Neked, és csakis Neked a saját területeden/témádban!

Miért van Neked szükséged keresőoptimalizálásra valójában?

  • Mert ezzel a weboldalad a felhasználók és a Google szemében is minőségi képet fog nyújtani – Ez így van, de hol hoz ez Neked még sikert?
  • Mert ezzel a weboldalad az első helyekre kerül a Google találati listáján a legfontosabb kulcsszavaidra – Ez is tény, de önmagában még mindig nem csak ennyi a célod, igaz?
  • Mert ezzel elérheted, hogy ha egy felhasználó beírja a számodra fontos kulcsszavakat a keresőbe, akkor a Te oldaladra bukkanjon, és Téged válasszon a konkurencia helyett – közeledünk a megoldáshoz, de tegyünk egy lépést még előrébb:
  • Mert ezzel a weboldaladon keresztül érdeklődőkhöz, ügyfelekhez, rajtuk keresztül pedig profithoz jutsz – mert valójában a sikeresség volt mindvégig a cél, igaz?

Azért vezettem ezt most itt le Neked, mert bár egyértelműnek tűnik, sokan mégis elfeledkeznek arról, hogy a keresőoptimalizálásban mi a cél, és mi az eszköz.

Nálam viszont alapvető, hogy nincs mellébeszélés: a keresőoptimalizált, felhasználóbarát weboldal Neked még nem a CÉLOD, csupán az ESZKÖZÖD.

Amit valójában el akarsz érni, és amit én is nyújtani tudok Neked, hogy a keresőoptimalizálás segítségével sikeresebbé tedd oldalad, üzleted, vállalkozásod.

Hogyan válhat a keresőoptimalizálás a profit eszközévé?

Hogyan válhat a keresőoptimalizálás a profit eszközévé?

 

Megannyi apró kis részlet összeáll valami naggyá és erőssé – mint annyi minden, gyakorlatilag ez is erről szól.

A keresőoptimalizálás minden eleme azt a célt szolgálja, hogy a weboldalad minél jobban szerepeljen a Google keresőrobotjai előtt: bizonyítsa, hogy az adott téma, az adott keresőszó kapcsán ő nyújthatja az érdeklődők számára a legfontosabb, leghasznosabb tartalmakat, ezért megérdemli, hogy elsőként találjanak rá a találati listán.

Ha a találati lista második oldalán vagy, akkor szinte nem is létezel – őszintén, ha Te egy szolgáltatást keresel, 10-ből hányszor mész tovább az első oldalnál?

Nagy jóindulattal az én válaszom átlag 1, legfeljebb 1.5 lenne – a hétköznapi felhasználó azonban néha nemhogy nem lapoz, de még csak lejjebb sem görget: ha megtalálja a legszimpatikusabb választ a kérdésére, akkor miért menne az első találatnál tovább?

Ha tehát az első oldal a tiéd a találati listán, azzal a felhasználók nagy részét azonnal begyűjtheted (a konkurenciád orra elől).

Itt jön a második fele a dolognak: ha már az emberek az oldaladon vannak, akkor ott is kell tartani őket, és cselekvésre, vásárlásra kell őket ösztönözni!

Ez az, amiben még mi segítünk Neked, mert (ahogy az elején mondtam) a cél nem a keresőoptimalizált honlap: az csak az eszköze annak, hogy sikert érj el a vállalkozásod számára!

Sikerülhet ez keresőoptimalizálás nélkül is?

Sikerülhet ez keresőoptimalizálás nélkül is?

Ezen a világon minden lehetséges: még arra is lehet példa, hogy egy oldal mindenfajta tudatos keresőoptimalizálás nélkül a Google találati listájának első helyére kerüljön.

Annak az oldalnak viszont akkor valami olyanja van, amire nagyon nehéz bármit is alapozni: óriási szerencséje.

Annak a valószínűsége, hogy valaki tudattalanul építse fel úgy weboldalát, hogy az a Google minden egyes alapelvének 100%-ig megfeleljen, körülbelül akkora, mintha egyszer csukott szemmel vezetnél el munkába – lehet, hogy sikerül, de szerinted mennyi az esélye?

Egy Google számára ideális világban a weboldalak valóban csak tartalmukkal versengenének a találati listák legjobb pozícióiért, és tényleg csak a leghasznosabb honlapok kerülnének a felhasználók elé egy-egy keresőszó kapcsán.

A valóság azonban nem ez: rengeteg dologra kell figyelni a tartalmon túl is ahhoz, hogy első lehess, és egyvalamit elárulhatok: a legnagyobb versenytársaid ezekben a percekben is folyamatosan keresőoptimalizálják honlapjukat, hogy elsők lehessenek.

Ha fel akarod venni velük a versenyt, akkor Neked is cselekedned kell!

Miből áll a keresőoptimalizálás?

Miből áll a keresőoptimalizálás?

 

A tapasztalat azt mutatja, hogy a sikeres weboldalhoz kétféle tudásra van szükség, és ezt mi már megtanultuk:

  • Tudjuk, mi kell a Google robotjának.
  • Tudjuk, mi kell a felhasználónak.

Az első arról szól, hogy megszerezzük a látogatót (a Google-ön keresztül) a második pedig, hogy megtartjuk, és ügyfelet varázsolunk belőle.

Persze könnyű ezt mondani, de milyen megcsinálni?

Nem lenne itt elég hely ahhoz, hogy végigsoroljam, pontosan mennyi tényező is határozza meg a keresőoptimalizálás sikerét, de nagy vonalakban mégis tudnod kell róla, miről is szól ez a folyamat:

  • Belső tényezők: mindaz, ami a honlapodon jelen van, és hatással lehet a Google keresőrobotjaira, de akár a felhasználókra is.

Csak néhány példa:

Értelemszerűen a kulcsszavaidat el kell helyezned az oldaladon – hogyan is várhatnánk, hogy elsők legyünk egy olyan keresőszóra, amit nem is használunk?

És az sem mindegy, hol jelenik meg az a kulcsszó: legyenek jó minőségű, hasznos szövegek az oldalon, kiegészítve képekkel, adott esetben videókkal.

Alapszabály, hogy tartalomgyártáskor a felhasználókra figyelj: nekik írd a szövegeidet, őket igyekezz meggyőzni, hiszen végső soron miattuk hoztad létre a weboldalt is!

Ugyanígy kell rájuk gondolni akkor is, amikor a belső linkhálózatot tervezzük meg: legyen könnyen átlátható az aloldalak rendszere, és egyértelmű a teljes weboldal felépítése (ez a Google és a felhasználók szempontjából is kifejezetten hasznos).

  • Külső tényezők: minden, ami a háttérben van, és onnan befolyásolja oldalad sikerét.

Az első ilyen maga az oldal tárhelye: létfontosságú, hogy kellően gyors legyen, és jó minőségű.

Emellett nem lehet elmenni a keresőoptimalizálás „csodafegyvere”, a linképítés mellett: minél több jó minőségű link mutat a weboldaladra, annál megbízhatóbb lesz a Google szemében.

Ezen túl pedig figyelni kell a futó hirdetésekre, a közösségi médiával való kapcsolatra, az e-mailekből származó látogatókra, egyszóval mindenre, ami a weboldalnak állandó forgalmat jelenthet.

Az online jelenlét nem jelent egyebet, mint hogy mi mit állítunk magunkról a weboldalunkon keresztül, valamint hogy mások mit nyilatkoznak rólunk – ennek a kettőnek a tudatos kialakításáról szól a keresőoptimalizálás, és mi pontosan ezt nyújtjuk Neked!

Ami nélkül a keresőoptimalizálás nem működik

A fentiek fényében, ismét a teljesség igénye nélkül (ahhoz olvasd el cikkeinket) elmondom, mi az, ami feltétlenül kell a keresőoptimalizáláshoz.

Ami nélkül a keresőoptimalizálás nem működik

Kulcsszavak kiválasztása: ez az alap, enélkül nem megyünk sehová. Ki kell választani, hogy mik lesznek azok a szavak, kifejezések, amikre az oldal szövegezésétől kezdve a hirdetések létrehozásán át a linképítésig támaszkodni fogunk.

Konkurenciaelemzés: ha megvannak a kulcsszavak, akkor megnézzük, hogy milyen azokra a verseny. Kik vannak az első helyen, és hogyan jutottak oda? Milyen az oldaluk felépítése, hány link mutat rá, és hogyan lehet őket megelőzni?

Keresőbarát domain kialakítása: lehetőleg a kulcsszavak felhasználásával, hogy már az alapoknál optimalizált lehessen az oldal.

Minőségi tartalomgyártás: ismét csak a meglévő kulcsszavak felhasználásával úgy, hogy az egyértelműen embereknek szóljon. A valódi olvasóknak célozzuk mondanivalónkat, őket akarjuk meggyőzni vele, nem pedig a keresőrobotokat.

Ha ezek az alapok megvannak, arra már bátran lehet, és kell is építkezni: önmagukban ezek ugyanis még nem elegek – de nélkülük elindulni sem lehet.

Erre épül aztán a Google eszközeinek használata (Search Console, Analytics, AdWords, stb.), a tudatos, profi linképítés, a további rendszeres tartalomfejlesztés, és minden, ami még kellhet a tökéletes honlaphoz.

Amire viszont a legnagyobb szükségünk van, az az információ, amit Tőled kaphatunk meg.

Csak egy valódi példa arra, mit okozhat az információhiány

Csak egy valódi példa arra, mit okozhat az információhiány

Volt ügyfelünk, akinél 6-8 hónap után derült ki, hogy azon az oldalán kívül, amin mi dolgoztunk, volt 2 másik weboldala is, ugyanazzal a tartalommal – csak már elfeledkezett róla.

Következmény: a Google a másolt, duplikált tartalmakat enyhén szólva nem díjazza, márpedig ha két (pláne három) helyen is ugyanaz a szöveg van, az több mint gyanús - valószínűleg ez is szerepet játszott abban, hogy nehezebben ment a munkánk, mint terveztük.

Hogy ezt elkerüljük, mindent tudnunk kell, ami csak fontos lehet: ha tehát árajánlatot kérsz tőlünk, és elkezdünk dolgozni, semmit ne tarts magadban, ha valóban sikert akarsz elérni!

Ezt kínáljuk Neked

Ezt kínáljuk Neked

Prémium minőségű keresőoptimalizálást kínálunk Neked – mit értünk ezalatt?

Nem csak egy olyan weboldal tulajdonosa leszel, ami minden tekintetben megfelel a Google elvárásainak – ez csak az alap.

Egy olyan weboldalt kapsz tőlünk, ami nem csak a Google TOP 10-be fog bekerülni az adott keresőszóra, de ki is fogja használni előnyös helyzetét, hogy ügyfeleket, vásárlókat szerezzen Neked!

A konkurenciád már egészen biztosan belekezdett a keresőoptimalizálásba – de ők nem velünk dolgoznak!

Mi ugyanis teljes kizárólagosságot ajánlunk Neked: egy témában, egy területen csak egy ügyfelet vállalunk el.

Hiszen hogyan is nézne ki az, hogy két vetélytárs honlapot egyszerre versenyeztetnénk ugyanarra a kulcsszóra?

A jelszó nálunk tehát a kizárólagosság: ha megkeresel és felkérsz minket a weboldaladdal kapcsolatos bármilyen segítségre, abban biztos lehetsz, hogy senki olyannak nem adunk még árajánlatot sem, aki hasonló területen mozog, mint Te.

3 dolog, amit még tudnod kell rólunk

  • Ez egy hosszú folyamat: a keresőoptimalizálással nem a jövő hétre, sőt, nem is a jövő hónapra fogsz sikert elérni – ha ez lenne a célod, akkor csalódást kell okoznom. Hosszú hónapokba is telhet, mire a keresőoptimalizálás minden gyümölcse beérik, de elhiheted, az a siker, amit ez hoz, megéri a türelmedet.
  • Állandó partnereket keresünk: vállalunk akár kisebb munkánkat is, de a leghasznosabb, ha alapvetően kevesebb ügyfélnek tudunk sokkal színvonalasabb, szélesebb körű szolgáltatást biztosítani (magyarul minél több területen segíteni).
  • Nem nagy cégekkel tervezünk együtt dolgozni: a termék prémium, de nem óriási külföldi márkákhoz terveztük feltétlenül. Alapvetően olyan vállalkozások számára szeretnénk egy komoly forgalomnövekedést elérni, melyek éves árbevétele jelenleg 100-500 millió forint között van.

Legyél első, de főleg: legyél sikeres!

Meghatároztad a céljaidat?

Tudod már, mit akarsz elérni?

Látod, hogyan segíthetünk Neked?

Akkor kérj tőlünk árajánlatot most, és beszéljük meg, hogyan indulhatunk el a sikeredhez vezető úton!

Kérj árajánlatot itt!