Sikeres weboldal, sikeres üzlet - Prémium minőségű keresőoptimalizálás Neked, és csakis Neked a saját területeden/témádban!

"Nem volt olyan probléma vagy kérdés, amelyre nem kaptunk volna kielégítő választ, legyen szó keresőoptimalizálásról vagy egyéb keresőmarketing kérdésről. Ajánlom Őket mindenkinek akinek fontos, hogy mindig egy lépéssel a konkurencia előtt járjon."

Mergl Attila
Babakocsik.hu

Mergl Attila - Babakocsik.hu

Sikeres weboldal, sikeres üzlet - Prémium minőségű keresőoptimalizálás Neked, és csakis Neked a saját területeden/témádban!

Miért van Neked szükséged keresőoptimalizálásra valójában?

  • Mert ezzel a weboldalad a felhasználók és a Google szemében értékessé válik. – Ez így van, de miért fontos ez neked?
  • Mert ezzel a weboldalad az első helyekre kerül a Google találati listáján a legfontosabb kulcsszavaidra. – Ez is tény, de önmagában még mindig nem csak ennyi a célod, igaz?
  • Mert ezzel elérheted, hogy ha egy felhasználó beírja a számodra fontos kulcsszavakat a keresőbe, akkor a te oldaladra bukkanjon, és Téged válasszon a konkurencia helyett. – Közeledünk a megoldáshoz, de tegyünk egy lépést még előrébb:
  • Mert így a weboldaladon keresztül érdeklődőkhöz, ügyfelekhez, rajtuk keresztül pedig profithoz – Valójában ez, a sikeresség volt mindvégig a cél, igaz?

Azért vezettem ezt most itt le Neked, mert bár egyértelműnek tűnik, sokan mégis elfeledkeznek arról, hogy a keresőoptimalizálásban mi a cél, és mi az eszköz.

Nálam viszont alapvető, hogy nincs mellébeszélés: a keresőoptimalizált, felhasználóbarát weboldal Neked még nem a CÉLOD, csupán az ESZKÖZÖD.

Amit valójában el akarsz érni, és amiben én is segíteni tudok neked, hogy a keresőoptimalizálással sikeresebbé váljon oldalad, üzleted, vállalkozásod.

Ők már ismerik a munkánkat

Partnereink, ügyfeleink, akik már tudják, hogyan dolgozik a Keresőben Első csapata.

Neked is kell a jó Google helyezés

Neked is kell a jó Google helyezés

 

A keresőoptimalizálás minden eleme azt a célt szolgálja, hogy a weboldalad minél jobban szerepeljen a Google keresőrobotjai előtt: bizonyítsa, hogy az adott téma, az adott keresőszó kapcsán ő nyújtja az érdeklődők számára a legfontosabb, leghasznosabb tartalmakat, ezért megérdemli, hogy elsőként találjanak rá a találati listán.

Ha a találati lista második oldalán vagy, akkor szinte nem is létezel – őszintén, ha Te egy szolgáltatást keresel, 10-ből hányszor mész tovább az első oldalnál?

Nagy jóindulattal az én válaszom átlag 1, legfeljebb 1,5 lenne – a hétköznapi felhasználó azonban néha nemhogy nem lapoz, de még csak lejjebb sem görget: ha megtalálja a legszimpatikusabb választ a kérdésére, akkor miért menne az első találatnál tovább?

Jobb helyezésből több látogató, abból pedig nagyobb bevétel!

Ha  az első oldal a tiéd a találati listán, azzal a felhasználók nagy részét azonnal begyűjtheted (a konkurenciád orra elől).

Itt jön a második fele a dolognak: ha már az emberek az oldaladon vannak, akkor ott is kell tartani őket, és cselekvésre, vásárlásra kell őket ösztönözni!

Ez az, amiben még mi segítünk Neked, mert (ahogy az elején mondtam) a cél nem a keresőoptimalizált honlap: az csak az eszköze annak, hogy sikert érj el a vállalkozásod számára!

Sikerülhet ez keresőoptimalizálás nélkül is?

Sikerülhet ez keresőoptimalizálás nélkül is?

Ezen a világon minden lehetséges: még arra is lehet példa, hogy egy oldal mindenfajta tudatos keresőoptimalizálás nélkül a Google találati listájának első helyére kerüljön.

Annak az oldalnak viszont akkor valami olyanja van, amire nagyon nehéz bármit is alapozni: óriási szerencséje.

Annak a valószínűsége, hogy valaki tudattalanul építse fel úgy weboldalát, hogy az a Google minden egyes alapelvének 100%-ig megfeleljen, körülbelül akkora, mintha egyszer csukott szemmel vezetnél el munkába – lehet, hogy sikerül, de szerinted mennyi az esélye?

Egy Google számára ideális világban a weboldalak valóban csak tartalmukkal versengenének a találati listák legjobb pozícióiért, és tényleg csak a leghasznosabb honlapok kerülnének a felhasználók elé egy-egy keresőszó kapcsán.

A valóság azonban nem ez: rengeteg dologra kell figyelni a tartalmon túl is ahhoz, hogy első lehess, és egyvalamit elárulhatok: a legnagyobb versenytársaid ezekben a percekben is folyamatosan keresőoptimalizálják honlapjukat, hogy elsők lehessenek.

Ha fel akarod venni velük a versenyt, akkor Neked is cselekedned kell!

"Kerestem egy SEO szakembert, aki nem csak mondja, hogy jó benne, de folyamatos eredményekkel alá is támasztja a munkáját. Nekem nincs többé gondom a SEO-ra."

Ükös Szabolcs
Prevenciopatika.hu

Ükös Szabolcs - Prevenciopatika.hu

Miből áll a keresőoptimalizálás?

Miből áll a keresőoptimalizálás?

 

A tapasztalat azt mutatja, hogy a sikeres weboldalhoz kétféle tudásra van szükség, és ezt mi már megtanultuk:

  • Tudjuk, mi kell a Google robotjának.
  • Tudjuk, mi kell a felhasználónak.

Az első arról szól, hogy megszerezzük a látogatót (a Google-ön keresztül) a második pedig, hogy megtartsuk, és ügyfelet varázsoljunk belőle.

Persze könnyű ezt mondani, de milyen megcsinálni?

Nem lenne itt elég hely ahhoz, hogy végigsoroljam, pontosan mennyi tényező is határozza meg a keresőoptimalizálás sikerét, de nagy vonalakban mégis tudnod kell róla, miről is szól ez a folyamat.

Belső tényezők: mindaz, ami a honlapodon jelen van

Értelemszerűen a kulcsszavaidat el kell helyezned az oldaladon – hogyan is várhatnánk, hogy elsők legyünk egy olyan keresőszóra, amit nem is használunk?

És az sem mindegy, hol jelenik meg az a kulcsszó: legyenek jó minőségű, hasznos szövegek az oldalon, kiegészítve képekkel, adott esetben videókkal.

Alapszabály, hogy tartalomgyártáskor a felhasználókra figyelj: nekik írd a szövegeidet, őket igyekezz meggyőzni, hiszen végső soron miattuk hoztad létre a weboldalt is!

Ugyanígy kell rájuk gondolni akkor is, amikor a belső linkhálózatot tervezzük meg: legyen könnyen átlátható az aloldalak rendszere, és egyértelmű a teljes weboldal felépítése (ez a Google és a felhasználók szempontjából is kifejezetten hasznos).

Külső tényezők: minden, ami a háttérben van, és onnan befolyásolja oldalad sikerét

Az első ilyen maga az oldal tárhelye: létfontosságú, hogy kellően gyors legyen, és jó minőségű.

Emellett nem lehet elmenni a keresőoptimalizálás „csodafegyvere”, a linképítés mellett: minél több jó minőségű link mutat a weboldaladra, annál megbízhatóbb lesz a Google szemében.

Ezen túl pedig figyelni kell a futó hirdetésekre, a közösségi médiával való kapcsolatra, az e-mailekből származó látogatókra, egyszóval mindenre, ami a weboldalnak állandó forgalmat jelenthet.

Az online jelenlét nem jelent egyebet, mint hogy mi mit állítunk magunkról a weboldalunkon keresztül, valamint hogy mások mit nyilatkoznak rólunk – ennek a kettőnek a tudatos kialakításáról szól a keresőoptimalizálás, és mi pontosan ezt nyújtjuk Neked!

Ami nélkül a keresőoptimalizálás nem működik

A fentiek fényében, ismét a teljesség igénye nélkül (ahhoz olvasd el cikkeinket lentebb) elmondom, mi az, amit feltétlenül tudnod kell a keresőoptimalizálásról.

Ami nélkül a keresőoptimalizálás nem működik

Kulcsszavak kiválasztása: ez az alap, enélkül nem megyünk sehová. Ki kell választani, hogy mik lesznek azok a szavak, kifejezések, amikre az oldal szövegezésétől kezdve a hirdetések létrehozásán át a linképítésig támaszkodni fogunk.

Konkurenciaelemzés: ha megvannak a kulcsszavak, akkor megnézzük, hogy milyen azokra a verseny. Kik vannak az első helyen, és hogyan jutottak oda? Milyen az oldaluk felépítése, hány link mutat rá, és hogyan lehet őket megelőzni?

Keresőbarát domain kialakítása: lehetőleg a kulcsszavak felhasználásával, hogy már az alapoknál optimalizált lehessen az oldal.

Minőségi tartalomgyártás: ismét csak a meglévő kulcsszavak felhasználásával úgy, hogy az egyértelműen embereknek szóljon. A valódi olvasóknak célozzuk mondanivalónkat, őket akarjuk meggyőzni vele, nem pedig a keresőrobotokat.

Ha ezek az alapok megvannak, arra már bátran lehet, és kell is építkezni: önmagukban ezek ugyanis még nem elegek – de nélkülük elindulni sem lehet.

Ehhez kapcsolódik aztán a Google eszközeinek használata (Google Ads, Search Console, Analytics, stb.), a tudatos, profi linképítés, a további rendszeres tartalomfejlesztés, és minden, ami még kellhet a tökéletes honlaphoz.

Amire viszont a legnagyobb szükségünk van, az az információ, amit Tőled kaphatunk meg.

"Cégünk Google találati listáján lévő helyezésének javításán dolgozunk együtt, melyet lelkiismeretesen és szép eredményeket elérve végez(nek), amivel hosszútávra tervezve várhatóan a vásárlóink számát és a realizált profitot is meg tudjuk növelni."

Rusznák László
Gumidiszkont.hu

Rusznák László - Gumidiszkont.hu

Csak egy valódi példa arra, mit okozhat az információhiány

Csak egy valódi példa arra, mit okozhat az információhiány

Volt ügyfelünk, akinél 6-8 hónap után derült ki, hogy azon az oldalán kívül, amin mi dolgoztunk, volt 2 másik weboldala is, ugyanazzal a tartalommal – csak már elfeledkezett róla.

Következmény: a Google a másolt, duplikált tartalmakat enyhén szólva nem díjazza, márpedig ha két (pláne három) helyen is ugyanaz a szöveg van, az több, mint gyanús - valószínűleg ez is szerepet játszott abban, hogy nehezebben ment a munkánk, mint terveztük.

Hogy ezt elkerüljük, mindent tudnunk kell, ami csak fontos lehet: ha tehát árajánlatot kérsz tőlünk, és elkezdünk dolgozni, semmit ne tarts magadban, ha valóban sikert akarsz elérni!

Prémium minőségű keresőoptimalizálást kínálunk Neked – mit értünk ezalatt?

Prémium minőségű keresőoptimalizálást kínálunk Neked – mit értünk ezalatt?

Egy olyan weboldal tulajdonosa leszel, ami minden tekintetben megfelel a Google elvárásainak – és ez csak az alap.

Egy olyan weboldalt kapsz tőlünk, ami nem csak a Google TOP 10-be fog bekerülni az adott keresőszóra, de ki is fogja használni előnyös helyzetét, hogy ügyfeleket, vásárlókat szerezzen Neked!

A konkurenciád már egészen biztosan belekezdett a keresőoptimalizálásba – de ők nem velünk dolgoznak!

Mi ugyanis teljes kizárólagosságot ajánlunk Neked: egy témában, egy területen csak egy ügyfelet vállalunk el.

Hiszen hogyan is nézne ki az, hogy két vetélytárs honlapot egyszerre versenyeztetnénk ugyanarra a kulcsszóra?

Ha szerződést kötsz velünk, abban biztos lehetsz, hogy senki olyannak nem adunk még árajánlatot sem, aki hasonló területen mozog, mint te.

3 dolog, amit még tudnod kell rólunk

  • Ez egy hosszú folyamat: a keresőoptimalizálással nem a jövő hétre, sőt, nem is a jövő hónapra fogsz sikert elérni – ha ez lenne a célod, akkor csalódást kell okoznom. Hosszú hónapokba is telhet, mire a keresőoptimalizálás minden gyümölcse beérik, de elhiheted, az a siker, amit ez hoz, megéri a türelmedet.
  • Állandó partnereket keresünk:vállalunk akár kisebb munkánkat is, de a leghasznosabb, ha alapvetően kevesebb ügyfélnek tudunk sokkal színvonalasabb, szélesebb körű szolgáltatást biztosítani (magyarul minél több területen segíteni).
  • Nem csak nagy cégekkel tervezünk együtt dolgozni: a termék prémium, de nem óriási külföldi márkákhoz terveztük feltétlenül. Alapvetően olyan vállalkozások számára szeretnénk egy komoly forgalomnövekedést elérni, melyek éves árbevétele jelenleg 100-500 millió forint között van.

Legyél első, de főleg: legyél sikeres!

Meghatároztad a céljaidat?

Tudod már, mit akarsz elérni?

Látod, hogyan segíthetünk Neked?

Akkor kérj tőlünk árajánlatot most, és beszéljük meg, hogyan indulhatunk el a sikeredhez vezető úton!

Kérj árajánlatot itt!