Mit szólnál egy 7 hetes profi Facebook és Google kampányhoz? (És 70 nap folyamatos posztoláshoz egyetlen kattintás nélkül?)


Eddig csak hirdetgettél a Google-ben?

Posztolgattál a Facebookon?

Akkor ne csodálkozz, hogy az ügyfelek csak jövögettek!

Mi lenne, ha végre tényleg kihoznád a legtöbbet a közösségi média és a legnagyobb keresőmotor nyújtotta lehetőségekből?

Elárulom: több kattintás, több konverzió, több ügyfél és magasabb profit!

Szeretnék egy brutálisan jól működő ügyfélszerző kampányt Neked

Szeretném, ha minden nap megjelenne legalább egy poszt a Facebook oldaladon a következő 70 napban.

Szeretném, ha minden héten legalább 25 Facebook és 25 Google hirdetésed futna (7 héten át folyamatosan).

Szeretném, ha minden hónapban több konverziót érnél el, mint az előzőben.

Ha Te is ezt szeretnéd, akkor ideje, hogy elkezdjünk együtt dolgozni!

„A munka az övék, az eredmény és a konverzió pedig az enyém. Na de őszintén, ki ne szeretne ilyen partnert?”

Nos, hát én nagyon szeretek a Keresőben Elsővel dolgozni. Nem azért írom ezt, mert sejtem, hogy ebből referencia szöveg lesz és illene jó fejnek lennem. De még csak nem is az általuk megoldott problémák miatt, - mert talán azt még páran meg tudnák csinálni-, hanem azért az ügyfélkezelésért, stílusért és türelemért, profizmusért, aminek az köszönhető, hogy laikusként is döntési helyzetbe tudnak hozni. Így elég nekem a célt megjelölni és a terveket egyeztetni, az online marketing területén pedig mindent készen kapok.

Molnár Csaba - Flottakezeles.hu

Molnár Csaba

Flottakezeles.hu

Mondom, mi a terv:

1. Pont

Kijelölünk 7 aloldalt, ami a legtöbb konverziót tudja hozni neked.

2. Pont

Kiválasztunk hozzájuk 5-5 feltűnő, hatásos képet.

3. Pont

Készítünk mindegyik oldalhoz 5-5 db Facebook poszt szöveget.

4. Pont

Ezeket elosztjuk a hét minden napjára, és 10 hétre előre beállítjuk a posztolásukat.

5. Pont

Párosítjuk a képeket a posztokkal, és létrehozunk minden hétre 25 db hirdetés variációt.

6. Pont

7 héten át folyamatosan futtatjuk a hirdetéseket.

7. Pont

És ugyanezt megcsináljuk a Google Displayen is.

„Várjunk egy percet! Hogyan lesz 7x5 db Facebook poszt 10 hétre elég?”

Egy hagyományos Facebook poszt szövege egy címsorból és egy leírásból áll: például az egyik aloldalunkhoz ezt a posztot írtuk:

Mire való a kulcsszó igazából?
Rövid❓ Vagy pont a hosszú és egyértelmű a jobb❓ Megmutatok Neked most ⏱️gyorsan mindent a 📝kulcsszótervezés lényegéről❗

A vastaggal szedett rész a címsor, az alatta lévő mondat pedig a leírás.
Szándékosan úgy írjuk meg ezeket, hogy együtt, de akár külön-külön is értelmesek, sőt hatásosak maradjanak. 

Így aztán tudjuk őket úgy is posztolni, hogy csak a címsort használjuk fel, vagy csak a leírást. Egy posztból tehát kettőt varázsolunk, 5-ből pedig 10-et.

Példa 2
Példa 1

70 napon át minden nap fogsz posztolni, egyetlen kattintás nélkül

Emlékszel? Fentebb írtam, hogy 7 aloldaladhoz fogunk 5-5 szöveget írni.

Az első aloldaladat hétfőnként fogjuk posztolni a Facebook oldaladon, a másodikat keddenként, a harmadikat szerdánként, és így tovább…

A hétfői aloldalhoz 5 darab szöveg készül, amiből mi 10 posztot hozunk létre, így a következő 10 hét minden hétfőjén meg fog jelenni egy bejegyzésed.

Ezután csak annyit kell tenni, hogy a hét minden napjára beállítjuk ezt, és máris meg van oldva a rendszeres Facebook jelenlét két és fél hónapra előre!

Countertops

A Facebook posztolás megvan – jöhet a hirdetés!

A Facebook hirdetéseknél nem szedjük szét a címsort a leírástól – tehát valóban csak 5 db szövegről beszélhetünk.

Itt jönnek viszont képbe a képek!

Minden aloldaladhoz kiválasztunk 5 db képet, amit felhasználhatunk a hirdetésedben, és ezeket kombináljuk majd az 5 db szöveggel.

Így születik 5x5 db, azaz 25 hirdetés ugyanarra az oldalra.

Miért jó ez?

Mert ha akár csak egy hétig is futtatod ezeket, a végére ki fog derülni, hogy melyik kombináció a legjobb – vagyis melyik kép melyik szöveggel párosítva hozza a legtöbb ügyfelet!

Ha az első párosítás nem hozza az eredményeket, akkor hozza majd a második, vagy a harmadik…

A cél, hogy elkezdjen beindulni a mozgolódás, és a látogatók, érdeklődők jó áron érkezzenek hozzád!

Ugyanez a hirdetési stratégia lesz Google Displaynél is

Nem akarom húzni az idődet, úgyhogy gyorsan összefoglalom:

Készítünk ugyanahhoz a 7 aloldalhoz 5-5 db Google Display hirdetésszöveget is.

Ezeket szintén kombináljuk a képekkel, hogy meglegyen a 25 db különböző hirdetés variáció.

Miért kell ennyi féle hirdetés? 

Mert nem vagyunk jósok: előre nem tudjuk megmondani, hogy melyikre fognak ráharapni az emberek.

Viszont, ha eleget tesztelsz, és megtalálod az igazit, akkor máris tudod, melyikre kell többet költened, a többit pedig bátran kikapcsolhatod majd (de ebben is segítünk, hiszen a rendszer működtetését is átvállaljuk)! 

Minden tiszta? Akkor beszéljünk az árakról!

Beismerem, rengeteg munka van abban, amit eddig leírtam Neked: egészen pontosan 23 óra és 15 perc, ha összeadogatjuk a munkaórákat.

De persze nem kötelező mindent kérned: ha Neked csak bizonyos részeire van szükséged, akkor válaszd az annak megfelelő csomagot! 

Csak szöveget kérek és rendszeres posztokat

52.500 Ft

Szövegírást, posztolást és Facebook kampányt is kérek

228.750 Ft

Szövegírást és Google Display kampányt kérek

226.250 Ft

MINDENT kérek (Szövegírás+posztolás+Facebook és Google kampány)

502.500 Ft

Ami még extra lehet ezen felül:

Képkeresés az oldalakhoz

17.500 Ft

Google Analytics beállítás

30.000 Ft

Kérj árajánlatot most, és beszéljük meg a kampányodat!

Eleget bajlódtál már a Facebook és Google kampányaiddal?

Túl sok idődet és pénzedet vették már el, és szeretnéd végre profikra bízni?

A 7 hetes kampányunk és a 70 napos Facebook posztolás szolgáltatásunk mellett végre megszabadulhatsz ettől a tehertől!

Szerezz végre több látogatót az oldaladnak, kevesebb munkával – kérj tőlünk árajánlatot most! 

Kérj árajánlatot itt!